Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7757)
Fanitan Ollia, se on ihan paras. :D
Ne Jarnon pienet kasvojen ilmeet kertoo kyllä aina paljon. :D
Olipas turhia ohjelmia tässä jaksossa.
Ap1234512345 kirjoitti:
Olipas turhia ohjelmia tässä jaksossa.
Itse tykkäsin. Esim. Riisutut aikaansai paljon keskustelua, Pulkkinen hämmennystä. Lentoturmatutkinta oli kiva ylläri!
Ensi viikolta toivoisin ainakin Au paireja.
eija on tainnut lopettaa sen vähäisenkin puhumisensa.
Ens viikolla varmaan Bumtsibum, Temptation Island, Au pairit, Bachelor Suomi.. Mitäs muita uusia on alkanut/alkamassa..? Ketosen juontama Hyvät ja huonot uutiset..?
Kävin kauppassa pe noin klo 20:15 (Alepa) ennen Sohvisten alkamista. Tarkoitus oli ostaa kotisohvalle syötävää/juotavaa. Mutta, niinhän siinä kävi, ettei kaupassa taaskaan ollut Orginal Cool Grape lonkeroa. En ehtinyt toiseen kauppaan jonne olisi ollut noin 1km yhteensä edestakaisin. Harmitti, niin perhanasti. Ensi perjantaina en mene siihen kauppaan. En ole koskaan harrastanut viinarallia Viroon, mutta alan ymmärtää niitäkin jotka harrastavat. Kotivara saattaisi olla ihan hyvä juttu 😇
Kyllä ohjelmaa oli edelleen mukava seurata. Vaikka Itse en tykännyt siitä lentojutusta, pulkkisesta enkä haluatko millin omistajaksi, sitähän on tullut jo aiemmissa lähetyksissä joten uusia tuulia rohkeasti vaan ohjelmiin jatkossa, jos mahdollista ♡
Vierailija kirjoitti:
Ens viikolla varmaan Bumtsibum, Temptation Island, Au pairit, Bachelor Suomi.. Mitäs muita uusia on alkanut/alkamassa..? Ketosen juontama Hyvät ja huonot uutiset..?
Heikoin lenkki voisi olla myös
Tänään sohvikset alkaa vasta 21:05 ;( No hyvää kannattaa odottaa :)
Homopari on liian suorapuheinen.
Vierailija kirjoitti:
Homopari on liian suorapuheinen.
Mun mielestä just parhaita. Ja parempi vaan, että sanovat suoraan asiat :)
Onko iidalla tai nellillä lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Onko iidalla tai nellillä lapsi?
Ei pk-seudulla kellään ton ikäsellä ole lapsia. Paitsi wt:llä.
T. N24 Helsingistä
Rrrrakastan poikaparii ja molempia tyttökaveruspareja!!
Tällä viikolla on tullu niin laadukkaita tv-ohjelmia (eli au pairit ja TIS) että tää oli viihdyttävä jakso :D
Juhani please, trimmaa vähän! Vanhoissa jaksoissa oli niin komean näköinen, nyt ei näe muuta kuin joulupukin parran. :(