Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7757)

Vierailija
921/7757 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Heitä tonne rubikin kuutio niin menee hetki" :-D

5/5

Vierailija
922/7757 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oululaiset sohvaperunat Linda ja Joni olivat yhtenä aiheena torstain Pohjois- Suomen alueuutisissa. Ohjelmaa löytyy Areenasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/7757 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta olen löytänyt sohvikset. Mitenkä mun homotutka (olen nainen) piippaa sen nuoren pariskunnan miehen kohdalla, sillä naisella oli tänään se karvahattu päässä jossain kohtaa.. Onkohan ne pariskunta ihan oikeasti? Tällaisia mietteitä. Ihan ok ohjelma.

Vierailija
924/7757 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, montako jaksoa tätä enää tulee?

Vierailija
925/7757 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna ja Jari ovat kavereita. Jos ymmärsin oikein, nii ovat olet Step Up Dancers -ryhmässä..

Vierailija
926/7757 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta olen löytänyt sohvikset. Mitenkä mun homotutka (olen nainen) piippaa sen nuoren pariskunnan miehen kohdalla, sillä naisella oli tänään se karvahattu päässä jossain kohtaa.. Onkohan ne pariskunta ihan oikeasti? Tällaisia mietteitä. Ihan ok ohjelma.

Eivät ole pariskunta vaan kaverukset.

Vierailija
927/7757 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, itselleni ei ole kyllä koskaan tullut mieleenkään, että Sanna ja Jari voisivat olla pariskunta, vaikken edes silloin kauan sitten nähnyt ensimmäistä jaksoa, joissa heidät esiteltiin kaveruksina. Ei vaan sopisi YHTÄÄN :D

Vierailija
928/7757 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa se lesbopari joka vetää joka kohdassa jotain "tää on nyt tätä heteronormatiivia taas"-läppää. :D

Onko ne Iida ja Nella(?) lesbopari?

Vierailija
929/7757 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, itselleni ei ole kyllä koskaan tullut mieleenkään, että Sanna ja Jari voisivat olla pariskunta, vaikken edes silloin kauan sitten nähnyt ensimmäistä jaksoa, joissa heidät esiteltiin kaveruksina. Ei vaan sopisi YHTÄÄN :D

Kyllä mäki luulin koko viime kauden.

Vierailija
930/7757 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvikset saivat katsella ohjelmia joita en itse ole tämän viikon osalta katsonut.  Yhtenä oli "suomalainen viihdeohjelma" BumtsiBum joka oli mielestäni yllättävän sekava ja sähläävän oloinen.  Näin aikoinaan joitakin jaksoja Marco Bjurströmin juontamana ja jäin miettimään sitä, oliko alkuperäinen ohjelma ihan suomalainen eli suomeksi lauletut laulut?  Onhan se tietysti mukava (heille), että ohjlema on nostettu nykynuorille uutena versiona.  Itse en ole menneiden perään, joten älkää nyt vaan nostako uutena versiona mm onnenpyörää, jotain ihme ruutu-juttua tmv. Tai mikäs minä olen niitä vastustamaan, jokainen katsoo mitä haluaa 😳                                                                                    

Vierailija
931/7757 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli hyvä jakso. Oululainen mies huomautti parikymppisten olevan teinejä. Onkohan lukenut tätä keskustelupalstaa ? Päätyykö Jarno vielä johonkin toiseen tositv-sarjaan tai Salattuihin elämiin ?

Vierailija
932/7757 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei ole tosiaan pari :D Ja siis eikös Jari ole homo? Mun käsityksen mukaan ainakin. Sehän on jossain tv-ohjelmissa ollut aiemminkin ja tosiaan tuossa yllä mainitussa tanssiryhmässä.

Vierailija
933/7757 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Sanna ja Jari ovat niiiin ihana ystäväpari.  Aluksi olin minäkin pettynyt, että olivat vain ystäviä.  Ohjelman edetessä Jari tunnustautui tykkäävänsä pojista joten kuvio oli tietenkin ok.  Minusta on ihanaa, että he ovat ohjelmassa mukana. 

Vierailija
934/7757 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kertoi paljon Aggre-perheen elämänkatsomuksesta, kun Huvila ja Huussi-ohjelmasta ei löytynyt kuin valitettavaa, vaikka muut sohvikset olivat niin positiivisia ja ihastuneita muutokseen. Onneks Aamos on vielä toistaiseksi symppis. Toivottavasti ei kyynisty vanhemmiten.

Vierailija
935/7757 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta pitkään aikaan! Tuolla lailla sitä itsekin kommentoi.

Vierailija
936/7757 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin typerä ohjelmaidea tämä  :D Ja jotku vielä kattoo.

Vierailija
937/7757 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jotkut kommentoivat joka viikko, vaikkeivat katso ja ole asiasta yhtään kiinnostuneita. Eiköhän se typeryyspalkinto kuulu näille henkilöille.

938/7757 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas kertoi paljon Aggre-perheen elämänkatsomuksesta, kun Huvila ja Huussi-ohjelmasta ei löytynyt kuin valitettavaa, vaikka muut sohvikset olivat niin positiivisia ja ihastuneita muutokseen. Onneks Aamos on vielä toistaiseksi symppis. Toivottavasti ei kyynisty vanhemmiten.

Hyvä tietää, etten ole ainoa, jonka mielestä tuo perhe jotenkin.. nihkeä (ja voi olla että täällä keskusteltu aiheesta aiemminkin, en ole lukenut koko ketjua).

Vierailija
939/7757 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap1234512345 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jotkut kommentoivat joka viikko, vaikkeivat katso ja ole asiasta yhtään kiinnostuneita. Eiköhän se typeryyspalkinto kuulu näille henkilöille.

Ensimmäistä kertaa kommentoin ja aloituksessa kysyttiin mielipidettä.

Vierailija
940/7757 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2513 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tietää, etten ole ainoa, jonka mielestä tuo perhe jotenkin.. nihkeä (ja voi olla että täällä keskusteltu aiheesta aiemminkin, en ole lukenut koko ketjua).

Me miehen kanssa nauretaan kippurassa "ilopilleriperheen" kommenteille.

Eilen oli paras se toisen niistä mieskaveruksista kommentti: "Tonne ku veis jonku rubikin kuuution ni vois hetki mennä ratkasta se..."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan