Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7757)
Oululaiset sohvaperunat Linda ja Joni olivat yhtenä aiheena torstain Pohjois- Suomen alueuutisissa. Ohjelmaa löytyy Areenasta.
Vasta olen löytänyt sohvikset. Mitenkä mun homotutka (olen nainen) piippaa sen nuoren pariskunnan miehen kohdalla, sillä naisella oli tänään se karvahattu päässä jossain kohtaa.. Onkohan ne pariskunta ihan oikeasti? Tällaisia mietteitä. Ihan ok ohjelma.
Apua, montako jaksoa tätä enää tulee?
Sanna ja Jari ovat kavereita. Jos ymmärsin oikein, nii ovat olet Step Up Dancers -ryhmässä..
Vierailija kirjoitti:
Vasta olen löytänyt sohvikset. Mitenkä mun homotutka (olen nainen) piippaa sen nuoren pariskunnan miehen kohdalla, sillä naisella oli tänään se karvahattu päässä jossain kohtaa.. Onkohan ne pariskunta ihan oikeasti? Tällaisia mietteitä. Ihan ok ohjelma.
Eivät ole pariskunta vaan kaverukset.
Hahaa, itselleni ei ole kyllä koskaan tullut mieleenkään, että Sanna ja Jari voisivat olla pariskunta, vaikken edes silloin kauan sitten nähnyt ensimmäistä jaksoa, joissa heidät esiteltiin kaveruksina. Ei vaan sopisi YHTÄÄN :D
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa se lesbopari joka vetää joka kohdassa jotain "tää on nyt tätä heteronormatiivia taas"-läppää. :D
Onko ne Iida ja Nella(?) lesbopari?
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, itselleni ei ole kyllä koskaan tullut mieleenkään, että Sanna ja Jari voisivat olla pariskunta, vaikken edes silloin kauan sitten nähnyt ensimmäistä jaksoa, joissa heidät esiteltiin kaveruksina. Ei vaan sopisi YHTÄÄN :D
Kyllä mäki luulin koko viime kauden.
Sohvikset saivat katsella ohjelmia joita en itse ole tämän viikon osalta katsonut. Yhtenä oli "suomalainen viihdeohjelma" BumtsiBum joka oli mielestäni yllättävän sekava ja sähläävän oloinen. Näin aikoinaan joitakin jaksoja Marco Bjurströmin juontamana ja jäin miettimään sitä, oliko alkuperäinen ohjelma ihan suomalainen eli suomeksi lauletut laulut? Onhan se tietysti mukava (heille), että ohjlema on nostettu nykynuorille uutena versiona. Itse en ole menneiden perään, joten älkää nyt vaan nostako uutena versiona mm onnenpyörää, jotain ihme ruutu-juttua tmv. Tai mikäs minä olen niitä vastustamaan, jokainen katsoo mitä haluaa 😳
Nyt oli hyvä jakso. Oululainen mies huomautti parikymppisten olevan teinejä. Onkohan lukenut tätä keskustelupalstaa ? Päätyykö Jarno vielä johonkin toiseen tositv-sarjaan tai Salattuihin elämiin ?
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei ole tosiaan pari :D Ja siis eikös Jari ole homo? Mun käsityksen mukaan ainakin. Sehän on jossain tv-ohjelmissa ollut aiemminkin ja tosiaan tuossa yllä mainitussa tanssiryhmässä.
Siis Sanna ja Jari ovat niiiin ihana ystäväpari. Aluksi olin minäkin pettynyt, että olivat vain ystäviä. Ohjelman edetessä Jari tunnustautui tykkäävänsä pojista joten kuvio oli tietenkin ok. Minusta on ihanaa, että he ovat ohjelmassa mukana.
Taas kertoi paljon Aggre-perheen elämänkatsomuksesta, kun Huvila ja Huussi-ohjelmasta ei löytynyt kuin valitettavaa, vaikka muut sohvikset olivat niin positiivisia ja ihastuneita muutokseen. Onneks Aamos on vielä toistaiseksi symppis. Toivottavasti ei kyynisty vanhemmiten.
Parasta pitkään aikaan! Tuolla lailla sitä itsekin kommentoi.
On kyllä niin typerä ohjelmaidea tämä :D Ja jotku vielä kattoo.
Vierailija kirjoitti:
Ja jotkut kommentoivat joka viikko, vaikkeivat katso ja ole asiasta yhtään kiinnostuneita. Eiköhän se typeryyspalkinto kuulu näille henkilöille.
Vierailija kirjoitti:
Taas kertoi paljon Aggre-perheen elämänkatsomuksesta, kun Huvila ja Huussi-ohjelmasta ei löytynyt kuin valitettavaa, vaikka muut sohvikset olivat niin positiivisia ja ihastuneita muutokseen. Onneks Aamos on vielä toistaiseksi symppis. Toivottavasti ei kyynisty vanhemmiten.
Hyvä tietää, etten ole ainoa, jonka mielestä tuo perhe jotenkin.. nihkeä (ja voi olla että täällä keskusteltu aiheesta aiemminkin, en ole lukenut koko ketjua).
Ap1234512345 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jotkut kommentoivat joka viikko, vaikkeivat katso ja ole asiasta yhtään kiinnostuneita. Eiköhän se typeryyspalkinto kuulu näille henkilöille.
Ensimmäistä kertaa kommentoin ja aloituksessa kysyttiin mielipidettä.
Käyttäjä2513 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tietää, etten ole ainoa, jonka mielestä tuo perhe jotenkin.. nihkeä (ja voi olla että täällä keskusteltu aiheesta aiemminkin, en ole lukenut koko ketjua).
Me miehen kanssa nauretaan kippurassa "ilopilleriperheen" kommenteille.
Eilen oli paras se toisen niistä mieskaveruksista kommentti: "Tonne ku veis jonku rubikin kuuution ni vois hetki mennä ratkasta se..."
"Heitä tonne rubikin kuutio niin menee hetki" :-D
5/5