Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7856)

Vierailija
7821/7856 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma ja Soilekin tituleerasivat tätä Maajussillemorsiamessa pokkuroivaa öljykauppiasta Auervaaraksi.

Vierailija
7822/7856 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyl tylsiä ohjelmia ekassa jaksossa. Ei kiinnosta yhtään Masked singer, Etsijät ja vastaavat tyhjänpäiväiset showt, johon tungetaan turhia julkkiksia.

Mitä Rikuun tulee, niin eihän noista sen seksiseikkailuista tietäis mitään ellei itse lue niitä roskalehtiä. 😄 Musta ihan viihdyttävä hahmo ja sohviskaverinsa myös.

Ai ei tietäisi Rikun touhuista, jos ei lukisi roskalehtiä. 

Sainhan minäkin tietää, kun luin tätä palstaa. En ole lueskellut mitään roskalehtiä. Sinäkö sitten luet niitä, koska tunnut myöskin tietävän? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7823/7856 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jorma ja Soilekin tituleerasivat tätä Maajussillemorsiamessa pokkuroivaa öljykauppiasta Auervaaraksi.

Sähkömies sanoi "maajussi -Villeä" hauskemmin oliivimieheksi :)

Vierailija
7824/7856 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuon yhden pariskunnan nimet oikeasti joku Maicci ja Veicco, vai mitkä olivatkaan. En ole jaksanut katsoa sohvaperunoita koko jaksoa ennen. Nyt ajattelin kokeilla, mutta ei, sama juttu. En vaan saa mielenkiintoa tähän ohjelmaan. 

Mici ja Maicci.

Tuskin on oikeat nimet, varmaan Mika ja Maiju.

Mikko tai jotain sinnepäin. Vaimo varmaan Maija. Yrittäneet saada ceellä kirjoitettuna vähän coolimpia tavallisista nimistään.

ovat alunperin Oulusta. Ulkonäkö jo paljastaa oululaisiksi

Vierailija
7825/7856 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti on laihtunut tämä Kemin tyttö. 

Vierailija
7826/7856 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarnon jutut olivat taas parasta. 

Vierailija
7827/7856 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut tätä formaattia ekasta kaudesta alkaen. Fanitan. Minulla on aika pitkä pinna. Vasta nyt on tullut sohvaporukka jota en meinaa sietää. Riku ja Annika. 

Siis mitä?! Riku ja Annikahan on yksi parhaimmista tyypeistä tossa ohjelmassa.

Vierailija
7828/7856 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää on ollut huomata, että Jarno ei oikein tunnu pitävän näistä julkkis neitihomoista, vaikka kuuluu ainakin osittain itsekin samaan luokkaan. Petollisten kohdalla ei selvästikään pitänyt, että näitä samoja naamoja oli tässäkin ohjelmassa. Jollakin aikaisemmalla kaudella on kommentoinut ihan suoraan, että ei pidä Niko Saarisesta. Harva nyt taitaa ylipäätään pitää, mutta siltikin tuo kommentti jäi mieleen ja pisti silmään.

Vierailija
7829/7856 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuon yhden pariskunnan nimet oikeasti joku Maicci ja Veicco, vai mitkä olivatkaan. En ole jaksanut katsoa sohvaperunoita koko jaksoa ennen. Nyt ajattelin kokeilla, mutta ei, sama juttu. En vaan saa mielenkiintoa tähän ohjelmaan. 

Mici ja Maicci.

Tuskin on oikeat nimet, varmaan Mika ja Maiju.

Mikko tai jotain sinnepäin. Vaimo varmaan Maija. Yrittäneet saada ceellä kirjoitettuna vähän coolimpia tavallisista nimistään.

ovat alunperin Oulusta. Ulkonäkö jo paljastaa oululaisiksi

Nyt on mielenkiintoinen.

t. oululainen.

Vierailija
7830/7856 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että se välillä heittäytyy tahallaan ihan hölmöksi. "Joutuuko rekkakuskit oikeasti tekemään töitäkin? En mä sitten haluu tota duunia". Viihdyttävää silti vaikka vähän esittääkin. Kundikaverilleen ja meille.

Vierailija
7831/7856 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää on ollut huomata, että Jarno ei oikein tunnu pitävän näistä julkkis neitihomoista, vaikka kuuluu ainakin osittain itsekin samaan luokkaan. Petollisten kohdalla ei selvästikään pitänyt, että näitä samoja naamoja oli tässäkin ohjelmassa. Jollakin aikaisemmalla kaudella on kommentoinut ihan suoraan, että ei pidä Niko Saarisesta. Harva nyt taitaa ylipäätään pitää, mutta siltikin tuo kommentti jäi mieleen ja pisti silmään.

Miten huomaa että ei tunnu pitävän? Ainakaan eilisen jakson perusteella en itse saanut tätä vaikutelmaa? Hän kommentoi enemmänkin Petollisia ja sitä että samat naamat kierrätetään joka ohjelmassa, eikä ketään ihmistä? Ja mitä tulee tuohon "neitihomoon", suosittelen ihan vaikka seuraamaan häntä muualla niin kuva muuttuu aina nopeasti. Ja en ymmärrä henkilökohtaisesti että joku v.2025 vielä jaottelee ihmisiä noin lokeroihin.. huh huh.

Vierailija
7832/7856 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että se välillä heittäytyy tahallaan ihan hölmöksi. "Joutuuko rekkakuskit oikeasti tekemään töitäkin? En mä sitten haluu tota duunia". Viihdyttävää silti vaikka vähän esittääkin. Kundikaverilleen ja meille.

Ovat naimisissa ja olleet yhdessä koko ohjelman keston ajan. Olivat siis mukana jo sarjan ensimmäisellä kaudella ja yhdessä jo tuolloin.

Vierailija
7833/7856 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten huomaa että ei tunnu pitävän? Ainakaan eilisen jakson perusteella en itse saanut tätä vaikutelmaa? Hän kommentoi enemmänkin Petollisia ja sitä että samat naamat kierrätetään joka ohjelmassa, eikä ketään ihmistä? Ja mitä tulee tuohon "neitihomoon", suosittelen ihan vaikka seuraamaan häntä muualla niin kuva muuttuu aina nopeasti. Ja en ymmärrä henkilökohtaisesti että joku v.2025 vielä jaottelee ihmisiä noin lokeroihin.. huh huh.

En ole itse noita luokkia keksinyt ja halusin nyt kuvata muutamia julkkishomoja, jotka ovat jatkuvasti esillä. En nyt jaksanut keksiä muutakaan noita kuvastavaa termiä ja kaikki nyt kuitenkin tietävät, ketä tällä tässä yhteydessä tarkoitetaan. Kaikkien nimiäkään en jaksa kirjoittaa. Jos nyt kiinnostaa niin olen itse autisminkirjolla oleva aseksuaali työtön. Tuon nyt kerroin vain siksi, että en kuvittele olevani muita parempi. Elämä autisminkirjolla olevana työttömänä on kamalaa. Aseksuaalisuus ei vaikuta tähän.

Vierailija
7834/7856 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo savolaispariskunnan nainen on täysin käsittämätön. Hänellä ei ole mitään aitoa sanottavaa. En ymmärrä, miksi pitää aina keksiä jotakin tekemällä tehtyä storyä. Eikö hänellä ole leppoisalle savoilaisukolleen mitään normaalia puhuttavaa?

Vierailija
7835/7856 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liikaa perunoita. Olisi kiva jos katsojilta kysyttäisi vaikka top10 perunoita ja he sitten jatkaisivat ohjelmassa esim. seuraavalla kaudella.

Itse pitäisin mukana ainakin:

Jani ja Linda

Jarno ja Perttu

Jarno ja Henrik

Tanja ja Sannis

Jorma ja Soile

Ja se kamala kaljumies ja kirkuva punapää pois, ovat hirvittäviä tapauksia sekä nämä uudet pojat pois, liikaa julkisuushakua!

Vierailija
7836/7856 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7837/7856 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta jaksossa oli Jarnon kommentit siitä, kuinka ei tajua Pirunpeliä. Tuo ohjelma Muistisairaiden kuorosta vaikutti ahdistavalta ja jo kyseenalaiselta. Niitä on paljon muitakin sairauksia, joihin eivät muistiongelmat kuulu ja joita sairastavilla on ihan normaali muisti. Kuoro olisi siis voitu koota mielummin jonkin muun diagnoosin saaneista. Tuon yhden muistisairaan nuori sukulainen näytti enemmän somen influensserilta ja se, mitä tuosta jäi mieleen oli valtavat huulitäytteet. Oli kuitenkin tietoinen sukurasitteesta eli siitä, että voi itsekin sairastua samaan. Tuossa tilanteessa kannattaisi jättää turhat kemikaalit ottamatta kehoon, vaikka kaiketi enemmän kai syöpään sairastumisen riskiä tuollaiset kasvattavat. En nyt sairastuneita sinällään hauku. Itselläni on autisminkirjo ja suuri perinnöllinen riski mm. vakaviin verenkierron häiriöihin ja syöpään. 

Onhan moniin muih

Ja tuossahan joku jakso katsottiin niitäkin syndroomaisia deiteillä - tiedän ettei saa sanoa mutta kyllähän mieleen tuli että toivottavasti pysyy pöksyt jalassa. 

Vierailija
7838/7856 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kyl tylsiä ohjelmia ekassa jaksossa. Ei kiinnosta yhtään Masked singer, Etsijät ja vastaavat tyhjänpäiväiset showt, johon tungetaan turhia julkkiksia.

Mitä Rikuun tulee, niin eihän noista sen seksiseikkailuista tietäis mitään ellei itse lue niitä roskalehtiä. 😄 Musta ihan viihdyttävä hahmo ja sohviskaverinsa myös.

Ai ei tietäisi Rikun touhuista, jos ei lukisi roskalehtiä. 

Sainhan minäkin tietää, kun luin tätä palstaa. En ole lueskellut mitään roskalehtiä. Sinäkö sitten luet niitä, koska tunnut myöskin tietävän? 

Sehän onkin meriitti ettei lue roskalehtiä vaan vauvapalstaa! :-D

Vierailija
7839/7856 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut tätä formaattia ekasta kaudesta alkaen. Fanitan. Minulla on aika pitkä pinna. Vasta nyt on tullut sohvaporukka jota en meinaa sietää. Riku ja Annika. 

Siis mitä?! Riku ja Annikahan on yksi parhaimmista tyypeistä tossa ohjelmassa.

Minäkin tykkään, heillä on ainakin sanottavaa ja reaktioita. 

Vierailija
7840/7856 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat naimisissa ja olleet yhdessä koko ohjelman keston ajan. Olivat siis mukana jo sarjan ensimmäisellä kaudella ja yhdessä jo tuolloin.

Tämä selvä. Siviilisäätyhän se olikin kommenttiin pointti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi