Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7978)

Vierailija
7861/7978 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jani ja Simo, Pidän heidän huumoristaan. Naurattaa heidän juttunsa, hyvät kaverukset.

Joo, niillä on välillä hyviä heittoja. Tykkään myös Iiriksestä ja Monnasta.. Marjo ja Sari kaksikosta Marjon jutut naurattaa myös usein.

Vierailija
7862/7978 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa jotenkin kiva mieli kun kerrottiin,että Tanja on leiponut tyttärensä kanssa.Olen nähnyt Tanjan perheensä kanssa muutaman kerran ja voi miten on kaunis ja hyväkäytöksinen tytär hänellä on!Tällä kaudella en pidä uusista mies-perunoista enkä enää jaksaisi kuunnella myöskään kaljua homomiestä kaverinsa kanssa.Jotenkin myös Hamsa ja Mihret eivät enää kiinnosta.Kivasti kaikki ovat sisustaneet ja pukeutuneet pyhäinpäivän kunniaksi,mukavaa vaihtelua.Tämä on mukava ohjelma ja ohjelman perunat tuntuvat kavereilta.Se on kivaa,kun minulla ei ole ystäviä.Toivottavasti ohjelma ei koskaan lopu.

Olen myös nähnyt Raision kauppakeskus Myllyssä Tanjan ja hänen perheensä. Mukavan oloinen pariskunta miehensä kanssa ja heistä näkyy onnellisuus. Heidän tyttärensä(olikohan nimensä Isla?)oli valtavan suloinen tyttö joka iloisesti moikkasi muita asiakkaita. Äidin

Kuka noista on Tanja? Ei tuu mieleen, sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7863/7978 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanja ja Sannis Maskusta.Tanjalla vaihtuvat hiusvärit ja Sannis lauloi sitä kamalaa ampiaislaulua pari jaksoa sitten.Eilen Tanjalla oli vihreät hiukset.

Vierailija
7864/7978 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanja ja Sannis Maskusta.Tanjalla vaihtuvat hiusvärit ja Sannis lauloi sitä kamalaa ampiaislaulua pari jaksoa sitten.Eilen Tanjalla oli vihreät hiukset.

No niinpä tietenkin, kiitos. 

Vierailija
7865/7978 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan paljon on laihtunut tämä yksi sohvaperuna. Hyvältä näyttää eikä näköjään ole jäänyt iho roikkumaan. 

Vierailija
7866/7978 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa halloweeni jakso. Olikohan annettu tehtäväksi että pitää olla reksiviittaa. 

itse en olisi suostunut moiseen hömppään.

Vierailija
7867/7978 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa halloweeni jakso. Olikohan annettu tehtäväksi että pitää olla reksiviittaa. 

Sama. Olen tympääntynyt, että pyhäinpäivästä on tehty Amerkkalinen kauppiaiden juhla. 

Ja kaikilla oli jotain härpäkettä.

Vierailija
7868/7978 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurjan paljon on laihtunut tämä yksi sohvaperuna. Hyvältä näyttää eikä näköjään ole jäänyt iho roikkumaan. 

Ai se Kemin tyttö joka on äitinsä kanssa sohvalla?

Nopeasti on kyllä laihtunut edelliskaudesta.

Vierailija
7869/7978 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottien iltamat.

Vierailija
7870/7978 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oulussa kasvatetaan miehistä äidin lellivauvoja. Kevari-ikäisiä poikia hiplataan kuin imeväisten ikäisiä.

Tai sitten heistä kasvaa muita huomioon ottavia, tunnetaitoisia miehiä, hyviä aviopuolisoja ja isiä. Toisin kuin niistä, joiden lapsuudessa tunteet on tukahdetuttu, perheenjäsenten välinen lämpö ja läheisyys on kielletty eikä mistään keskustella. He sitten purkavat patoutuneet tunteensa nyrkein, kun eivät muuta osaa. Just a thought.

Tällaisen lellimisen ansiosta suomalaiset nuoret miehet ovat nykyään maailman mielenvikaisimpia, edes armeijaa eivät pysty käymään. Kuusi nuorta jää päivässä eläkkeelle mielenterveyssyistä.

Vierailija
7871/7978 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Olen tympääntynyt, että pyhäinpäivästä on tehty Amerkkalinen kauppiaiden juhla. 

Ja kaikilla oli jotain härpäkettä.

Sen verran oli samaa rekvisiittaa joillain, että mietin olisiko ollut talon tarjoamia niille joilla ei ollut koristeita omasta takaa. 

Vierailija
7872/7978 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli hauska jakso.

Vierailija
7873/7978 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesparin tummempi puolikas ei ymmärtänyt Jukka Lindströmin vitsejä. Liekö perussuomalainen? Oli liki vihainen vitseistä.

Vierailija
7874/7978 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarno ja Perttu kiusaantuneina kun nainen ulostaa sahtitynnyrien keskelle auton lavalle ja kun maajussi ja morsian suutelevat kiihkeästi kameran edessä. Itsekin toki kiusaannuin noissa kohdissa, enkä pystynyt katsomaan. Tuo 100 litraa sahtia vaikutti joltakin naisten maalaissekoiluelokuvalta, joka meni pahasti yli.

Vierailija
7875/7978 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesparin tummempi puolikas ei ymmärtänyt Jukka Lindströmin vitsejä. Liekö perussuomalainen? Oli liki vihainen vitseistä.

Hyvä hän, siis tämä miesparin tummempi puolikas. Itsekään en ole koskaan sietänyt Lindströmin huumoria, joka on lähinnä 'koulukiusaaja'-tasoa. Poliittista satiiria muka, pah.

Vierailija
7876/7978 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jani ja Simo, Pidän heidän huumoristaan. Naurattaa heidän juttunsa, hyvät kaverukset.

Joo, niillä on välillä hyviä heittoja. Tykkään myös Iiriksestä ja Monnasta.. Marjo ja Sari kaksikosta Marjon jutut naurattaa myös usein.

Sarikin on varmaan ihan kiva mutta kuuluu näihin sarjan hiljaisiin tyyppeihin.

Vierailija
7877/7978 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarno, Perttu, Sari ja Marjo reagoivat samalla tavalla, kuin itsekkin siihen, kun maajussi Antti alkoi imuttelemaan täysillä "morsiantaan". Olihan se nyt aika hauskaa. Valituksi tulleella tytöllä meinasi mennä silmälasit rikki maajussien puristuksessa.

Vierailija
7878/7978 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no se on sun mielipide.

Ei kai se nyt maailmaa kaada. Laitathan sä joulukoristeitakin.

Vierailija
7879/7978 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kivasti kaikki ovat sisustaneet ja pukeutuneet pyhäinpäivän kunniaksi,mukavaa vaihtelua."

HALLOWEENIN! Ei pyhäinpäivän kunniaksipukeuduta.

Vierailija
7880/7978 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei tarvitse olla ymmärryksestä. Jukka Lindströmin valmiiksi nauretut muka-vitsit ovat aika yksisilmäisiä ja kapeakatseisia. Toimittajalta ei kovin fiksua katsoa asioita vain vihervasemmistolaisest näkökulmasta. Miksi Jukka Lindström vaikeni Sanna Marinin hallituksen ajaksi? Olisi ollut monta naurun paikkaa.