Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7862)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa jotenkin kiva mieli kun kerrottiin,että Tanja on leiponut tyttärensä kanssa.Olen nähnyt Tanjan perheensä kanssa muutaman kerran ja voi miten on kaunis ja hyväkäytöksinen tytär hänellä on!Tällä kaudella en pidä uusista mies-perunoista enkä enää jaksaisi kuunnella myöskään kaljua homomiestä kaverinsa kanssa.Jotenkin myös Hamsa ja Mihret eivät enää kiinnosta.Kivasti kaikki ovat sisustaneet ja pukeutuneet pyhäinpäivän kunniaksi,mukavaa vaihtelua.Tämä on mukava ohjelma ja ohjelman perunat tuntuvat kavereilta.Se on kivaa,kun minulla ei ole ystäviä.Toivottavasti ohjelma ei koskaan lopu.
Olen myös nähnyt Raision kauppakeskus Myllyssä Tanjan ja hänen perheensä. Mukavan oloinen pariskunta miehensä kanssa ja heistä näkyy onnellisuus. Heidän tyttärensä(olikohan nimensä Isla?)oli valtavan suloinen tyttö joka iloisesti moikkasi muita asiakkaita. Äidin
Kuka noista on Tanja? Ei tuu mieleen, sori.
Tanja ja Sannis Maskusta.Tanjalla vaihtuvat hiusvärit ja Sannis lauloi sitä kamalaa ampiaislaulua pari jaksoa sitten.Eilen Tanjalla oli vihreät hiukset.
Joo, niillä on välillä hyviä heittoja. Tykkään myös Iiriksestä ja Monnasta.. Marjo ja Sari kaksikosta Marjon jutut naurattaa myös usein.