Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen parempi versio itsestäni kun olen ottanut rauhoittavan

Vierailija
21.05.2016 |

Kärsin siis melko pahasta ahdistuksesta, ja minulla on satunnaisessa käytössä pitkävaikutteinen rauhoittava lääke (lääkärin määräämänä tietenkin). Kun olen ottanut lääkkeen, olen kuin parempi versio itsestäni esim. töissä; iloisempi, sosiaalisempi, reippaampi ja itsevarmempi. Työtkin sujuvat nopeammin, kun niitä voi tehdä rennosti ilman ahdistusta. Olen siis sitä mitä nykyajan työelämässä odotetaan. Harmi vain kun "oikea" minäni ei ole tällainen. Tuskin tästä paljon muuttuukaan, kun olen kuitenkin jo yli kolmenkymmenen. Käyn terapiassa kuitenkin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin sama juttu, on vain kurjaa, kun joutuu töissä käyttämään ja lääke väsyttää mikä lääke sinulla? Minulla opamox, ahdistuneisuushäiriöstä kärsin.

Vierailija
2/13 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivatril mulla. Mua ei edes väsytä jos oon kovin ahdistunut kun otan lääkkeen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1., vaihda lääkettä, pidempivaikutteiseen. Itselläni Xanor depot-muodossa, ei väsytä, tosin Xanor poikkeaa muista bentzoista, sillä on mielialaa kohottava vaikutus.

Tuo Rivatril on myös hyvä.

Vierailija
4/13 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on se oikea sinä. Se on vain peittynyt ahdistuksen taakse.

Vierailija
5/13 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on lääkärin määräämää ahdistuslääkettä otettuaan ihan toinen ihminen. Teennäinen pelle. Vihaan tuota toista ja rakastan alkuperäistä! Tulee ero varmaan.

Vierailija
6/13 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut viinaa ja siidriä huiviin.

Vierailija
7/13 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisi varmaan muitakin tuo lääke.

Vierailija
8/13 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisi varmaan muitakin tuo lääke.

Kun lääkettä voi käyttää huumeena niin niitä ei anneta helposti. Paljon mahdollista ettei anneta edes todelliseen tarpeeseen.

Vierailija
9/13 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkit. Olette riippuvaisia lääkkeestä

Vierailija
10/13 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssri auttaa minulla. Mitkään terapiat ja itsensä huijaamiset eivät minulla toimineet. Ainoastaan lääke sai ahdistuksen lievenemään selvästi.

Vierailija
11/13 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki päihderiippuvaiset ajattelee noin, ei ole normaalia.

Vierailija
12/13 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narkit. Olette riippuvaisia lääkkeestä

Kuka mistäkin. Olen lisäksi riippuvainen liikunnasta. Elämä koostuu monenlaisista mielihaluista. Pääasia, että on onnellinen, eikä aiheuta vahinkoa.

Vierailija
13/13 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen parempi versio itsestäni, ainakin itselleni, otettuani oxaminia 15 mg. Olen ahdistunut suurimman osan päivistä, yleensä töihin liittyen mutta syyt voivat olla melkein mitä tahansa. Toisen on hankala ymmärtää mitä ja millaista se ahdistus oikein on. En ota rauhoittavia joka päivä ja usein menee useampia viikkoja etten ota yhtään. Sekin jo auttaa että tiedän että minulla on niitä pillereitä. Ja ah, silloin kun sen tabletin otan niin olen niin rentoutunut. Käyn vähän hitaalla mutta voin hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi