Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7856)
Vierailija kirjoitti:
Parasta jaksossa oli Jarnon kommentit siitä, kuinka ei tajua Pirunpeliä. Tuo ohjelma Muistisairaiden kuorosta vaikutti ahdistavalta ja jo kyseenalaiselta. Niitä on paljon muitakin sairauksia, joihin eivät muistiongelmat kuulu ja joita sairastavilla on ihan normaali muisti. Kuoro olisi siis voitu koota mielummin jonkin muun diagnoosin saaneista. Tuon yhden muistisairaan nuori sukulainen näytti enemmän somen influensserilta ja se, mitä tuosta jäi mieleen oli valtavat huulitäytteet. Oli kuitenkin tietoinen sukurasitteesta eli siitä, että voi itsekin sairastua samaan. Tuossa tilanteessa kannattaisi jättää turhat kemikaalit ottamatta kehoon, vaikka kaiketi enemmän kai syöpään sairastumisen riskiä tuollaiset kasvattavat. En nyt sairastuneita sinällään hauku. Itselläni on autisminkirjo ja suuri perinnöllinen riski mm. vakaviin verenkierron häiriöihin ja syöpään.
Kamalat pukamahuulet ja ihan sama mitä suusta tulee, huomio menee yäysin niihin möykyn näköisiin huuliin.
Vantaan typykkä ei taaskaan älyllä loistanut: pesee lakanapyykin 30 asteessa ettei lakanat kutistu 🤭
Nämähän on radiopodcast kaverit ja tuo huttunen on homo. Huutavat ja rääkyvät jonnin joutavaa, julkisuutta hakevat.
Yhtä mitätön anti kuin koirapariskunnilla, Ranuan äiti-tyttö mörököllit ja ne ulkomaan naiset.
Toki ylen ohjelmassa pitää olla monikulttuuria ja hom....enempi kuin oikeita ihmisiä.
Eikö siitä Huttusesta jo päästä!?
Vierailija kirjoitti:
Jep. Hän on syy, etten ole enää voinut sarjaa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Yäk, kuka haluaa nähdä kenenkää jalat kamerassa kiinni 🤢
Niinpä, ällöttävää.
Ja voi miksi tähänkin on pitänyt ottaa mukaan shshsössöttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Hän on syy, etten ole enää voinut sarjaa katsoa.
Ja rääkyvä kaverinsa. Ylinäyttelee koko ajan.
Miks tämmöisiä pitää kertoa julkisuudessa? 🤮 Luuleeko olevansa joku Niko Saarinen?
https://www.seiska.fi/katso/podcast-sohvaperunat-riku-harrasti-seksia-t…
Sanokaa mitä sanotte mutta Julian kaveri Veera on kyllä uskomattoman kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on kyllä tullut jotenkin tylsä ohjelma. Liikaa sohviksia ja myös huonoja ohjelmia. Monen sohviksen anti ohjelmalle on nolla. Pelkkää naurua omille vitseilleen. Viimeisimmän jakson ampiaislauleskelu oli niin nolo. Jopa Sanni koki myötähäpeää.
Sehän oli Sannis joka sitä kamalaa laulua hoilotti, Tanjalla oli myötähäpeää vieressä.
Vähän oli vaisu kauden alotus..Ja ne uudet "hehee mikä sun lempi plussalasku on?"-hahmot oli heti nounou ja varmasti jutut pysyy samanlaisina. Väkinäistä, mukahauskaa..
Vierailija kirjoitti:
Vähän oli vaisu kauden alotus..Ja ne uudet "hehee mikä sun lempi plussalasku on?"-hahmot oli heti nounou ja varmasti jutut pysyy samanlaisina. Väkinäistä, mukahauskaa..
Täysin esittämistä. En ymmärrä miksi heidät otettu ohjelmaan, sillä toinen heistä kertonut avoimesti että haki ohjelmaan vain näkyvyyden takia? Ilmeisesti tekee jotain videoita ammatikseen. Miksi Sohvaperunoihin otetaan henkilöitä jotka mainostaa itseään? Miten YLE tähän suhtautuu?
Olen seurannut tätä formaattia ekasta kaudesta alkaen. Fanitan. Minulla on aika pitkä pinna. Vasta nyt on tullut sohvaporukka jota en meinaa sietää. Riku ja Annika.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut tätä formaattia ekasta kaudesta alkaen. Fanitan. Minulla on aika pitkä pinna. Vasta nyt on tullut sohvaporukka jota en meinaa sietää. Riku ja Annika.
Sama. Nuo kaksi on sietämättömiä. Toinen rääkyy ja toinen imee munaa taksin kyydissä 🤮. Käsittämätöntä että Yle valitsee tollaisia tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Parasta jaksossa oli Jarnon kommentit siitä, kuinka ei tajua Pirunpeliä. Tuo ohjelma Muistisairaiden kuorosta vaikutti ahdistavalta ja jo kyseenalaiselta. Niitä on paljon muitakin sairauksia, joihin eivät muistiongelmat kuulu ja joita sairastavilla on ihan normaali muisti. Kuoro olisi siis voitu koota mielummin jonkin muun diagnoosin saaneista. Tuon yhden muistisairaan nuori sukulainen näytti enemmän somen influensserilta ja se, mitä tuosta jäi mieleen oli valtavat huulitäytteet. Oli kuitenkin tietoinen sukurasitteesta eli siitä, että voi itsekin sairastua samaan. Tuossa tilanteessa kannattaisi jättää turhat kemikaalit ottamatta kehoon, vaikka kaiketi enemmän kai syöpään sairastumisen riskiä tuollaiset kasvattavat. En nyt sairastuneita sinällään hauku. Itselläni on autisminkirjo ja suuri perinnöllinen riski mm. vakaviin verenkierron häiriöihin ja syöpään.
Onhan moniin muihinkin sairauksiin sairastuneista tehty ohjelmia, myös autismista, jonka kirjoon itsekn kerrot kuuluvasi. Tämä on englantilainen formaatti, jonka pohjalta on useissa maissa tehty ohjelmaa tarkoituksena tehdä muistisairautta tutummaksi ja että ihmiset ymmärtäisivät, ettei diagnoosi tee ketään huonommaksi kuin muitakaan. Joka tietenkin koskee muitakin sairauksia.
Ja mitä kenenkään huulitäytteet muille kuuluvat, eiköhän aikuinen osaa ihan itse päättää mitä itselleen tekee?
Huhuu tuotanto, nyt näytettiin ihan liian kauan aina kutakin ohjelmaa, ei hyvä! Ekaa kertaa tuli olo että eihän tätä jaksa katsoa kun ei kiinnostaa lainkaan esim Etsijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Nuo kaksi on sietämättömiä. Toinen rääkyy ja toinen imee munaa taksin kyydissä 🤮. Käsittämätöntä että Yle valitsee tollaisia tyyppejä.
Yksi homppeli puuttui kiintiöstä?
Oli kyl tylsiä ohjelmia ekassa jaksossa. Ei kiinnosta yhtään Masked singer, Etsijät ja vastaavat tyhjänpäiväiset showt, johon tungetaan turhia julkkiksia.
Mitä Rikuun tulee, niin eihän noista sen seksiseikkailuista tietäis mitään ellei itse lue niitä roskalehtiä. 😄 Musta ihan viihdyttävä hahmo ja sohviskaverinsa myös.
Naispariskunnat edelleen mukana. Kainuulaisilla on enemmän sanottavaa kuin Riihimäen tuhdeilla tädeillä.