Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7757)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän toi Kati oikein hakee tolla tyylillään. Shokkivärjätty pää ja siniset kulmakarvat? Useimmat ihmiset yrittää näyttää nätiltä. Onko hänellä päinvastainen tavoite?
Ei saisi arvostella, mutta onhan nuo siniset kulmat ihan karseat.
Ja miten Santerista onkin tullut noin ällö, haluaakohan sarjasta pois?
En itse katsonut Jussi-gaalaa, mutta nähdyn pätkän perusteella vaikutti hyvin kiusalliselta, väkinäiseltä ja täysin käsikirjoitetulta. Hienoa, että juontamassa oli kerrankin vanhempia naisia, mutta hirvittävän rähjäisiksi nämä oli stailattu ja liikaa rintavakoa suttuisissa meikeissään ja sopimattomissa asuissaan esittelivät. Politiikkakin piti tähän gaalaan sotkea ja esittää gaalan näkemys siitä kenen pitäisi nyt Suomen presidenttinä olla.
Aiemmin Sohviksista tuli hyvä mieli, nykyisin enemmänkin v*tuttaa. Vähemmän Rikua ja Annikaa (mielellään ei näytetä ollenkaan), vaikuttavat tyypeiltä, jotka vievät kaiken huomion ja hapen tilasta äänekkyydellään. Enemmän Jarnoa ja Perttua.
Jos tämä jatkuu vielä syksyllä niin sitten tosiaan voisi olla se AllStars noin 10:llä parilla. Muuten tätä on nykyisellään turha enää jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän toi Kati oikein hakee tolla tyylillään. Shokkivärjätty pää ja siniset kulmakarvat? Useimmat ihmiset yrittää näyttää nätiltä. Onko hänellä päinvastainen tavoite?
Ei saisi arvostella, mutta onhan nuo siniset kulmat ihan karseat.
Ja miten Santerista onkin tullut noin ällö, haluaakohan sarjasta pois?
Tällä kaveriparilla on ollut tätä aina, vähän eri muodoissa. Vaikuttaa hakemalla haetulta reteydeltä tms., itsestäni nuhjuista tai ällöä. Mutta tuskin he koko ajan ovat tuollaisia, ihmettelen sitä, että miksi nämä kohdat valitaan tv-versioon.
Toivottavasti, ja varmaankin, heillä on töissä eri meininki, molemmat kai ravintola-alalla.
Ihan hyvää huumoria tai ainakin yritystä, heillä kuitenkin joskus on.
Oonko mä ainoa jonka mielestä Riku on just hyvä lisä ohjelmaan? Juttua riittää ja näköjään herättää kovasti tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Oonko mä ainoa jonka mielestä Riku on just hyvä lisä ohjelmaan? Juttua riittää ja näköjään herättää kovasti tunteita.
No, siitä ei ainakaan voi moittia, etteikö hölöttäisi riittävästi.
Jarno ja Perttu oli ennen paljon parempia/hauskempia. Perttu heitti ja kyseli usein ihan hassuja ja Jarno pyöritteli silmiään ihmeissään. Nykyään Perttu puhuu jotain ja Jarno vaan on hiljaa ja ilmeetön.
Eilisessä jaksossa Jarno luuli ilmeisesti uskovaisen naisen ystäviä Raamatun henkilöiksi ja katsotun ohjelman kertovan Pertun elämästä.
tyypillinen ylen epätoivoinen yritys pakottaa monikulttuuria tolkun kansalle
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmassa on kuitenkin mukana myös persuja ja oletettavasti kaikessa valtavirtaan kuuluvia keski-ikäisiä ronskeja suomalaisia miehiä.
Kati ja Mari ovat kivoja, mutta täytyy ihmetellä ulkonäköä; toinen oudoissa shokkiväreissä ja toinen meikkaa itsensä haamuksi. Mä odotan näkeväni heidät enemmän kuin varsinaisesti kuuntelen heitä :)
Vierailija kirjoitti:
Kati ja Mari ovat kivoja, mutta täytyy ihmetellä ulkonäköä; toinen oudoissa shokkiväreissä ja toinen meikkaa itsensä haamuksi. Mä odotan näkeväni heidät enemmän kuin varsinaisesti kuuntelen heitä :)
Eipä noi kovin ihmeellisiä ole luonteeltaankaan. Marilla voi olla anemia ja siksi hän on kalvakka.
Vierailija kirjoitti:
Eilisessä jaksossa Jarno luuli ilmeisesti uskovaisen naisen ystäviä Raamatun henkilöiksi ja katsotun ohjelman kertovan Pertun elämästä.
Joo, kun Jarno sanoi sen ohjelman nimen ääneen:"Mun maailmani". Perttu katsoi ihmeissään:"Ai sun"?😂
Vierailija kirjoitti:
Niinpä tietysti. Salaliitto selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Melikestä ja siskostaan tulee viikko viikolta suurempia suosikkejani. Reippaita ja hauskoja tyttöjä. Ihana(t?) torkkupeiton kanssa samanväriset söpöläiskoiratkin niillä. Toinen retkotti koko ruudussa oloajan rennosti selällään.
Pitää aina katsoa, mistä viltti alkaa ja koira jatkuu 😁 Mitähän rotua nuo koirat on, tietääkö joku?
Pidän nykyään myös Jaakosta ja Tertusta, savvoota viäntävät hienosti.
Sohvikset. Parasta viihdettä mitä tulee. Olen ihan suuri fani. Mutta nää uudet tyypit ei oo kivoja. Soile ja Jorma paras pari. Uusista äiti ja tytär tylsiä. Vanhemmat naiset vaihtoon. Homopojat hauskoja. Koirat Ihania. Alkuperäiset sohvikset parhaita. Harmi kun ei oo enää Jaria ja Sannaa. Ja mihin jäivät ne ne mimmit Helsingistä, mitkä hakivat pystin. Isä ja poika hyviä. Kaksi mimmiä onko Itä Helsingistä niillä myös hyvä läppä. Pitää myös olla huumoria kun katsoo. Toivottavasti saadaan jatkoa ja uusia sohviksia.
Vierailija kirjoitti:
Sohvikset. Parasta viihdettä mitä tulee. Olen ihan suuri fani. Mutta nää uudet tyypit ei oo kivoja. Soile ja Jorma paras pari. Uusista äiti ja tytär tylsiä. Vanhemmat naiset vaihtoon. Homopojat hauskoja. Koirat Ihania. Alkuperäiset sohvikset parhaita. Harmi kun ei oo enää Jaria ja Sannaa. Ja mihin jäivät ne ne mimmit Helsingistä, mitkä hakivat pystin. Isä ja poika hyviä. Kaksi mimmiä onko Itä Helsingistä niillä myös hyvä läppä. Pitää myös olla huumoria kun katsoo. Toivottavasti saadaan jatkoa ja uusia sohviksia.
Jos, tulee uusia tyyppejä täytyy kyllä joidenkin vanhojen poistua. Ne kaksi vanhempaa homppelia ovat liian tuppisuita tähän. Ja eiköhän Mici ja Maiccikin voisi jo lopettaa? Eikä tässä vielä kaikki hissukat. En vaan muista kaikkien nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Riko on uusista melkeinpä suosikkini.
Hyi että on kammottava se Riku vai mikä lie, lihava kaljupää. Sen muijan kanssa niillä on hirvee esitys koko ajan päällä, ei mitään luonnollista käytöstä.
Vielä meni se ukko nolaamaan itsensä perusteellisesti niillä brexit-jutuillaan. Voiko joku oikeasti olla niin typerä?