Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7757)

Vierailija
7121/7757 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Hamza ja Mihret pariskunta?

Vierailija
7122/7757 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Hamza ja Mihret pariskunta?

Tietääkseni kaveruksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7123/7757 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sohvikset. Parasta viihdettä mitä tulee. Olen ihan suuri fani. Mutta nää uudet tyypit ei oo kivoja. Soile ja Jorma paras pari. Uusista äiti ja tytär tylsiä. Vanhemmat naiset vaihtoon. Homopojat hauskoja. Koirat Ihania. Alkuperäiset sohvikset parhaita. Harmi kun ei oo enää Jaria ja Sannaa. Ja mihin jäivät ne ne mimmit Helsingistä, mitkä hakivat pystin. Isä ja poika hyviä. Kaksi mimmiä onko Itä Helsingistä niillä myös hyvä läppä. Pitää myös olla huumoria kun katsoo. Toivottavasti saadaan jatkoa ja uusia sohviksia. 

Jos, tulee uusia tyyppejä täytyy kyllä joidenkin vanhojen poistua. Ne kaksi vanhempaa homppelia ovat liian tuppisuita tähän. Ja eiköhän Mici ja Maiccikin voisi jo lopettaa? Eikä tässä vielä kaikki hissukat. En vaan muista kaikkien nimiä.    Rauhallisesti puhuva= hissukka. 

Vierailija
7124/7757 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkeja ovat Jani ja Simo, heillä on mukavan ja värikkään tuntuinen ystävyys sekä tosi hauskoja juttuja. Keskinäistä vinoilua on runsaasti ja se toimii kun pohjalla selvästikin syvä ystävyys.

Uusista suosikkejani on vieremäläinen pariskunta. He eivät esitä mitään, mutta jutut ovat silti viihdyttäviä. Olen itsekin Pohjois-Savosta kotoisin ja heissä on jotain tosi tuttua. Tuollaisia rentoja ja hyväntahtoisia tyyppejä on Kuopiossa ja lähiseuduilla paljon, mukavaa juttua tulee luonnostaan. Kotoisaa katseltavaa ja kuunneltavaa :) 

Vierailija
7125/7757 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa sohviksia eikä ole enää hauska. Kommentit on tyyliin öö, höh. Puolet pois. Jos ei ole mitään sanottavaa, niin ei jatkoon. 

Vierailija
7126/7757 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sohvikset. Parasta viihdettä mitä tulee. Olen ihan suuri fani. Mutta nää uudet tyypit ei oo kivoja. Soile ja Jorma paras pari. Uusista äiti ja tytär tylsiä. Vanhemmat naiset vaihtoon. Homopojat hauskoja. Koirat Ihania. Alkuperäiset sohvikset parhaita. Harmi kun ei oo enää Jaria ja Sannaa. Ja mihin jäivät ne ne mimmit Helsingistä, mitkä hakivat pystin. Isä ja poika hyviä. Kaksi mimmiä onko Itä Helsingistä niillä myös hyvä läppä. Pitää myös olla huumoria kun katsoo. Toivottavasti saadaan jatkoa ja uusia sohviksia. 

Jos, tulee uusia tyyppejä täytyy kyllä joidenkin vanhojen poistua. Ne kaksi vanhempaa homppelia ovat liian tuppisuita tähän. Ja eiköhän Mici ja Maiccikin voisi jo lopettaa? Eikä tässä vielä kaikki hissukat. En vaan muista kaikkien nimiä.

Ketkä on "vanhemmat tuppisuut homppelit"?

Vierailija
7127/7757 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos, tulee uusia tyyppejä täytyy kyllä joidenkin vanhojen poistua. Ne kaksi vanhempaa homppelia ovat liian tuppisuita tähän. Ja eiköhän Mici ja Maiccikin voisi jo lopettaa? Eikä tässä vielä kaikki hissukat. En vaan muista kaikkien nimiä.

Ketkä on "vanhemmat tuppisuut homppelit"?

Ei dalmatialais pari vaan se toinen. Ei ole kuin kaksi homppeliparia. Ja sit Riku mutta se on ystävänsä Annikan kanssa.

Vierailija
7128/7757 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, mun näkökulmasta ne on kaikki yhtä nuoria😉

Vierailija
7129/7757 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta rikusta ja annikasta huomaa että he eivät ole omia itsejään vaan ovat tuolla hakemassa nimenomaan jonkinlaista mainetta ja ponnahduslautaa julkisuuteen

Vierailija
7130/7757 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei dalmatialais pari vaan se toinen. Ei ole kuin kaksi homppeliparia. Ja sit Riku mutta se on ystävänsä Annikan kanssa.

Eli mitkä tämän vanhemman parin nimet siis ovat? 

Vierailija
7131/7757 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni Jarno ja Henrik. Näistä Jarno oli jo aiemmin Sohviksissa kaverinsa Jussi-Pekan (?) kanssa. 

Vierailija
7132/7757 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni Jarno ja Henrik. Näistä Jarno oli jo aiemmin Sohviksissa kaverinsa Jussi-Pekan (?) kanssa. 

Niin ja sitä ennen tämä Jussi-Pekka oli mukana ensimmäisillä kausilla silloisen tyttöystävänsä kanssa.

Vierailija
7133/7757 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sitä ennen tämä Jussi-Pekka oli mukana ensimmäisillä kausilla silloisen tyttöystävänsä kanssa.

Marsumies 3> "Tyttöystävä lähti, marsu joi viinat."

Vierailija
7134/7757 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marsumies <3 "Tyttöystävä lähti, marsu joi viinat."

Vierailija
7135/7757 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sohvikset on hyviä! Ohjelman ideahan on just se, että mukana on mahdollisimman paljon ja erilaisia tyyppejä. Ei voi olla niin, että kaikki olisivat esim. kovaäänisiä räkättäjiä ja kaikkeen kommentoijia, vaan mukaan tarvitaan rauhallisempia ja verkkaisempiakin tyyppejä. 

Haasteena tällä ohjelmaformaatilla on nyt mun mielestä se, että sohviksia on vähän liikaa ja mukana on aika paljon saman oloisia ja saman ikäluokan ihmisiä. Missä ovat esimerkiksi iäkkäiden miesten kaveriporukka, lapsiperheet, isä & tyttäret, äiti & pojat? Sekin ihmetyttää, että esimerkiksi Länsi-Suomesta, Pohjanmaalta, ei ole ketään. Eikä Keski-Suomesta.     

Mä tykkään sähköasentajista, Riihimäen miehistä, kahdesta vaaleatukkaisesta hoitajanaisesta, Oulun vanhemmista rouvista, Tanjasta ja Sanniksesta, Jarnosta ja Henrikistä... Näistä tulee kaikista sellainen olo etteivät esitä mitään, ovat ihan omia itsejään. 

Ihana ohjelma tää on!

Vierailija
7136/7757 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan varma, että dalmatialaismiehet, mici ja maicci, oululainen perhe kauniissa talossaan eivät enää seuraavalla kaudella ole mukana. Olleet jo tosi pitkään, vaikuttavat kaikki vähän kyllästyneiltä. 

Vierailija
7137/7757 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen neuvo tuotannolle: Jos Sohviksia halutaan jotenkin ajoissa uudistaa ehdotan Sohviksia maakunnittain. Eli ei katsella nykyiseen tapaan eri puolella maata asuvia sohviksia, vaan olisi esim. lappilaisten jakso, uusmaalaisten jakso, varsinaissuomalaisten jakso ja pohjoiskarjalaisten jakso. Saisi rautaisannoksena nauraa eri "heimoille" asuinseudun mukaan. Tietysti mukana olisi etnoa kuten nykyisinkin, eri ikäpolvia jne.

Vierailija
7138/7757 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan varma, että dalmatialaismiehet, mici ja maicci, oululainen perhe kauniissa talossaan eivät enää seuraavalla kaudella ole mukana. Olleet jo tosi pitkään, vaikuttavat kaikki vähän kyllästyneiltä. 

Jos Jarno ja Perttu lopettavat ohjelmassa niin sitten meidän perhe lopettaa katsomisen. Jarno ja Perttu sekä Soile ja Jorma olleet alusta alkaen perheemme todelliset lempparit. Muut tulee ja menee miten vain, mutta he ohjelman sielu. 

Vierailija
7139/7757 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Jarno ja Perttu on olleet jo pitkän aikaa tosi tylsiä. Koirat toki ihania edelleen!

Suosikkiparejani ovat Jani ja Simo, Melike ja Melisa, sähkömiehet, savolaispariskunta sekä Mici ja Maicci. 

Vierailija
7140/7757 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Jarno ja Perttu on olleet jo pitkän aikaa tosi tylsiä. Koirat toki ihania edelleen!

Suosikkiparejani ovat Jani ja Simo, Melike ja Melisa, sähkömiehet, savolaispariskunta sekä Mici ja Maicci. 

Jani ja Simo on hyviä tyyppejä mutta ne puhuu jotenkin hiljaa ja epäselvästi. Oikein harmittaa, kun ei kuule mitä ne heittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi