Paiskotaanko teillä ovia?
Tajusin just, että tyttäreni ei ole kertaakaan elämässään painunut raivoissaan huoneeseensa ja pamauttanut ovea perässään kiinni.
Kommentit (18)
Ei ovia. Asun yksin, en tiedä mitä tytär on tehnyt kotonaan, huudon puolesta on kyllä ollut hirveää.
Aikuisenakin vielä saattaa yhtäkkiä haukkua minut, vaikken ole varmaan viiteen vuoteen edes nähnyt.
Kyllä paiskottiin.
Mutta sen jälkeen, kun poika muutti kotoa, ei olla riidelty koskaan ( 6 vuotta on nyt asunut omillaan) ja nähdään usein.
Ei ole muita ovia kuin kylppärin ovi, enkä ole katsonut tarpeelliseksi sitä paiskoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä paiskottiin.
Mutta sen jälkeen, kun poika muutti kotoa, ei olla riidelty koskaan ( 6 vuotta on nyt asunut omillaan) ja nähdään usein.
Mieheni kanssa ei paiskota, paitsi minä joskus vahingossa auton ovea.
Olisi kammottavaa, koska asun yksi ja on vain kylppärin ovi.
Mä joka päivä ovia paiskon, joka ainoa aamu oven paiskasen, sen kaiken teen mä siksi vaan, koska ovi sä jaksat olla mun paiskottavana. tyy ty ty, tty ty, tyy ty ty, tty ty.
Kyllä. Miehen poika paiskoo. Olen sanonut että ei tarvi menee ne kii vähemmälläkin.
Odotin lääkäriä hyvissä ajoin ja kun hän tuli paikalle, ei ollut huomaavinaan ja paiskoi kuuluvasti oven kiinni ja oven läpi kuului kun paiskoi vielä vaatekaapinkin ovea. Meni ehkä asian vierestä, mutta en muista milloin aiemmin olisin kohdannut ovea paiskovaa ihmistä.
Poika paiskoi kerran huoneensa suutuspäissään, otimme mieheni kanssa oven häneltä pois. Ei ole sen jälkeen enää sitä paiskonut kun oven sai takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Poika paiskoi kerran huoneensa suutuspäissään, otimme mieheni kanssa oven häneltä pois. Ei ole sen jälkeen enää sitä paiskonut kun oven sai takaisin.
Millä tavoin ohjasitte häntä näyttämään suuttumuksen jatkossa, vai pitääkö padota?
Kyllä vai ei?