Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jaksavat marista, turkulaisperhettäkin on haukuttu kakkossivulta asti, mutta aina vaan he (ansaitusti) sarjasta löytyvät. Siitä vähän perspektiiviä, että paljonko teidän mielipiteellänne on väliä!
Siis onko tämä turkulaisperhe se jolla on se söpö maumau? Oikea linssilude.
Olen vaan toisella silmällä katsellut.
Ei ole maumauta. Äiti, isä ja kaksi kivaa lasta, näistä äiti on se joka aina murjottaa, kiroilee lasten kuullen ja moralisoi ohjelmia mutta kuitenkin itkee Tauskin biisille. Tähtihetki taisi olla se SuomiLove-jakso, johon kommentoi tiuskien "ettei me voida samaistua kun ei tunneta heitä!". Tuossa jaksossa joku nainen sairastui (taisi olla munuaissairaus, kun joutui käymään dialyysissä ym) niin ettei pystynyt pyörittämään arkea ja miehensä hoiti kaiken mahdollisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jaksavat marista, turkulaisperhettäkin on haukuttu kakkossivulta asti, mutta aina vaan he (ansaitusti) sarjasta löytyvät. Siitä vähän perspektiiviä, että paljonko teidän mielipiteellänne on väliä!
Siis onko tämä turkulaisperhe se jolla on se söpö maumau? Oikea linssilude.
Olen vaan toisella silmällä katsellut.Ei ole maumauta. Äiti, isä ja kaksi kivaa lasta, näistä äiti on se joka aina murjottaa, kiroilee lasten kuullen ja moralisoi ohjelmia mutta kuitenkin itkee Tauskin biisille. Tähtihetki taisi olla se SuomiLove-jakso, johon kommentoi tiuskien "ettei me voida samaistua kun ei tunneta heitä!". Tuossa jaksossa joku nainen sairastui (taisi olla munuaissairaus, kun joutui käymään dialyysissä ym) niin ettei pystynyt pyörittämään arkea ja miehensä hoiti kaiken mahdollisen.
Onhan heillä kissa ja koira.
Vierailija kirjoitti:
Omar on hauska. Niin.. hömelö. Miten onkin voinut välttyä näkemästä Vappu Pimiää tai Jethroa. "Ai TUO on Pimiä!" "Ai TUO on Jethro!". Krasimir-heitto oli myös hyvä, aika monet sekoittavat Pyhin ja Kasmirin ulkonäöllisesti.
En ehkä ottaisi häntä oljenkorreksi miljonääri-jahtiin tai valitsisi trivial-tiimiin 😁
Itseasiassa hän sekoitti Graciaksen ja Kasmirin, siitä Grasmir (vai Grasimir, mitä hän sanoikaan...) :)
Tietääkö kukaan, onko Oskulla perhettä? Olen ihan ihmeissäni, kun olen saanut sellaisen kuvan, että Osku tinderöi menemään todella aktiivisesti ja joskus vitsaili, että saa tinderissä tytöiltä vaan "superkaverikortteja". Nyt sitten joskus taas mainittiin, että Oskulla on parivuotias poika. Mikä on siis tilanne, häh? Olen pudonnut kärryiltä.
Mahtava ohjelma! Löytö, ihan vahingossa, en tiennyt, että se oli jo silloin ilmiö. Minusta telkunkatselijat ovat nyt vielä rennompia kuin ennen, ihana, hyväntuulinen pläjäys ja joskus liikutun yhdessä heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Turkulainen perhe on kyllä puisevan negatiivinen, aina tunnelma laskee kun ilmestyvät ruutuun. Oikein ankeuttajia ne vanhemmat, kun kaikki on aina plaah ja kaikesta löytyy ikävää kommentoitavaa.
Parhaita on Marja ja Eija, Sanna ja Pinja, Osku ja Juhani sekä Jari ja Sanna.
Joo kamala justiina se naikkonen. Ei se mieskään mikään symppis ole.
Hirveen huono ohjelma. niin teennnäinen, kuin olla voi. Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Oma inhokkini on se "eliitti-äiti". Jotenkin jäi inhottava kuva siitäkin miten se niin nenänvarttaan pitkin katsoi niitä teiniäitejä ja oli kuin itse olisi
jotenkin parempi. Jotenkin vaan puistattaa sellaiset ihmiset.
Itsekin ihmettelen usein näitä teiniäitejä, joten oululaisäidin mielipide on täysin ymmärrettävissä, jossain täytyy mättää, jos saa ensimmäisen lapsensa jo 14-vuotiaana ja toisen 17-vuotiaana, eikä isiä näy mailla eikä halmeilla niinkuin esim. tämän illan jaksossa tullaan näkemään. Minusta tämä oululaispariskunta puolustaa paikkaansa sarjassa, eivät mielestäni ole millään tavalla ylimielisiä vaikka hienossa talossa asuvatkin vaan ihan normaalin oloisia, järkeviä mielipiteitä esittäviä.
T. Mieskatsoja
Helkky kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omar on hauska. Niin.. hömelö. Miten onkin voinut välttyä näkemästä Vappu Pimiää tai Jethroa. "Ai TUO on Pimiä!" "Ai TUO on Jethro!". Krasimir-heitto oli myös hyvä, aika monet sekoittavat Pyhin ja Kasmirin ulkonäöllisesti.
En ehkä ottaisi häntä oljenkorreksi miljonääri-jahtiin tai valitsisi trivial-tiimiin 😁Itseasiassa hän sekoitti Graciaksen ja Kasmirin, siitä Grasmir (vai Grasimir, mitä hän sanoikaan...) :)
Höpö höpö, nimenomaan luuli Pyhiä Kasimiriksi. Sen kaveri heitti, että tarkoitatko Graciasta. Ja ihan Krasimir se sanoi.
Minäki iän päivää seurannut sohviksia, mut en koskaan oo vaivautunut tänne palstalle mitään kommentoimaan :D
Mun lemppareit on kyllä melkein kaikki sohvikset, etenki Osku ja Juhani, Rovaniemeläiset ja Olli+äiti-äitinkaveri :D
Kentauri sohvis kirjoitti:
Nämä kolme uusinta jaksoa ovat olleet tylsimpiä koko ohjelman aikana. Ei enää mitään huvittavia kommentteja tai yleensä eivät puhu mitään.
Vanhat, siinä suhteessa varmat tyypit istuvat hiljaa.
Ovatko lukeneet kommentteja ja varovat käytöstään.
Ranuan tytöistä olen tykännyt, nyt ei puhuta juuri mitään?
Turun pojilla vaan tatuointeja tulee lisää.
Pappiksista puuttuu Eero.
Onkohan tuota porukkaa ahdettu nyt vaan liikaa koko ohjelmaan ja laitettu katsomaan tylsiä ohjelmia.
Ei niin kivaa enää. 😢
Vähän olen samaa mieltä sun kanssa.
Porukkaa on nyt vähän liikaa. Eivät ilmeisestikään voi puhua niin vapaasti kuin haluaisivat, juttuja selvästi sensuroidaan. Jotkut hiljenevät, toiset kiertelevät ja kaartelevat, hymähtelevät jotain. Ja se, että katsovat vain tylsiä hömppäohjelmia, kaikilla ei jaksa riittää kiinnostusta. Omar ei varmaan ole paljon telkkaria katsellut, siksi ei tunne julkkiksia. Sekin on tavallaan virkistävää.
Minna Lohjalta on mun suosikki.On aika kivantuntuinen daami..... aina tykänny tämäntyyppisestä aidosta perus Suominaisesta. Nyt viimesimmässä jaksossa Minnalla oli tummat haalarit ja punainen paita...ja suoraan sanoen ihan hauska kokonaisuus mitä nyt näkyy ;).
Iida ja Nelli ovat tietysti aivan mahdottoman ihania....mutta mä liika vanha ;)
Mutta, likes Minna, jos hakemaan tulisi, niin valssiin lähtisin heti (mikä tahansa muukin biisi kävis)...
Vierailija kirjoitti:
Kentauri sohvis kirjoitti:
Nämä kolme uusinta jaksoa ovat olleet tylsimpiä koko ohjelman aikana. Ei enää mitään huvittavia kommentteja tai yleensä eivät puhu mitään.
Vanhat, siinä suhteessa varmat tyypit istuvat hiljaa.
Ovatko lukeneet kommentteja ja varovat käytöstään.
Ranuan tytöistä olen tykännyt, nyt ei puhuta juuri mitään?
Turun pojilla vaan tatuointeja tulee lisää.
Pappiksista puuttuu Eero.
Onkohan tuota porukkaa ahdettu nyt vaan liikaa koko ohjelmaan ja laitettu katsomaan tylsiä ohjelmia.
Ei niin kivaa enää. 😢Vähän olen samaa mieltä sun kanssa.
Porukkaa on nyt vähän liikaa. Eivät ilmeisestikään voi puhua niin vapaasti kuin haluaisivat, juttuja selvästi sensuroidaan. Jotkut hiljenevät, toiset kiertelevät ja kaartelevat, hymähtelevät jotain. Ja se, että katsovat vain tylsiä hömppäohjelmia, kaikilla ei jaksa riittää kiinnostusta. Omar ei varmaan ole paljon telkkaria katsellut, siksi ei tunne julkkiksia. Sekin on tavallaan virkistävää.
Minä luulen, että itsesensuuri on kyseessä. Miettivät sanomisiaan enemmän, kuin ennen, ehkä.
En ole koko ketjua lukenut, että onko jo täällä kommentoitu seitä, että Agit Propin laulaja Monna Kamu on sohviksissa.
Elokuussa tuli Teemalta uusintana Agit Propin tarina -dokumentti.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan, onko Oskulla perhettä? Olen ihan ihmeissäni, kun olen saanut sellaisen kuvan, että Osku tinderöi menemään todella aktiivisesti ja joskus vitsaili, että saa tinderissä tytöiltä vaan "superkaverikortteja". Nyt sitten joskus taas mainittiin, että Oskulla on parivuotias poika. Mikä on siis tilanne, häh? Olen pudonnut kärryiltä.
Ainakin oli parisuhteessa ja tosiaan lapsikin on mutta jossain vaiheessa sain (en sohviksista) sellaisen kuvan että olisivat eronneet. Tinderläpät ovat suurelta osin varmasti ihan vitsejä.
Sohvisfriikki kirjoitti:
Anteeks mut voisko Jorma ja Soile adoptoida mut 😍😄🤣
Osku ja Juhani vois adoptoida mut. Niin ihanaa murretta ja lutuset jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkulainen perhe on kyllä puisevan negatiivinen, aina tunnelma laskee kun ilmestyvät ruutuun. Oikein ankeuttajia ne vanhemmat, kun kaikki on aina plaah ja kaikesta löytyy ikävää kommentoitavaa.
Parhaita on Marja ja Eija, Sanna ja Pinja, Osku ja Juhani sekä Jari ja Sanna.
Joo kamala justiina se naikkonen. Ei se mieskään mikään symppis ole.
Eihän he sille mitään mahda et ovat turkulaisia. Annettakoon etninen tausta anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Sohvisfriikki kirjoitti:
Anteeks mut voisko Jorma ja Soile adoptoida mut 😍😄🤣
Osku ja Juhani vois adoptoida mut. Niin ihanaa murretta ja lutuset jutut.[/quote
Jotenkin musta tuntuu että olet liian vanha heidän adoptoitavaksi😜
Juhania muuten näkee Portsan lähellä olevassa K-kaupassa.
Juhani on kyllä komea. 10 pistettä. Myös Teemu oli ihana.
T: kilteistä miehistä pitävä
Vierailija kirjoitti:
Juhani on kyllä komea. 10 pistettä. Myös Teemu oli ihana.
T: kilteistä miehistä pitävä
Juhani on komea kyllä, mut en voi mitää et mun mielestä sen komeus jää nykyään sinne parran alle piiloon eikä se sit näytä niin komealta :D
Teemu ja Salli ruutuun, Jukka-Petteri takaisin hyllylle!