Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Mä menin halpaan, Sohviksetkin tajus. :(
Asuuko Nelli vanhemmillaan? Eikai noin nuorella voi olla varaa asua omakotitalossa Helsingissä.
Ruusa-vauva mukana menossa <3
Joo mä valitsin minut minut minut , joo ja minut minä sain :D <3.
Vierailija kirjoitti:
Asuuko Nelli vanhemmillaan? Eikai noin nuorella voi olla varaa asua omakotitalossa Helsingissä.
Jos on okt varmasti kyseessä niin pakko olla vanhempien. Ei parikymppisellä voi olla varaa, kun ei vaikuta olevan mikään miljonääri.
Haluaisin nähdä, kun sohvaperunat seuraavat sohvaperuna ohjelmaa sohvaperunoissa.
Ukkikset! Vielä 90 vuotta lisää!
Vierailija kirjoitti:
Ei tuosta ulkokuvasta voi mun mielestä päätellä, että on omakotitalo. Voi olla myös luhtitalo tms. Toki on voinut omakotitalon saada esim. perintönä.
Mulla hiostuu nää rillit kun mä innostun!
Kaikki muut sohvikset menee, mutta en jostain syystä voi sietää Jaria ja Sannaa. Tai no lähinnä Sannaa. 😩
Komppaan Sohviksia, pakko katsoo TTKta kun siinä on Pekka Pouta!
Vierailija kirjoitti:
Oon ymmärtänyt, että kyseessä on Nellin vanhempien talo. Eikä hän asu siellä, mutta ovat valinneet sen kuvauspaikakseen. Onhan noi nuoret neidit jo aika lähellä 30 kymppiä. Et ei se oman talon omistaminen nyt ihan sula mahdottomuus olisi. Elämät ja tilanteet on niin erinlaisia.
Heikki Silvennoinen saa aina hymyn aikaan :)
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kyllä sarjasta, mutta ällöttää kun joka jaksossa on väkeä ilman sukkia. Eikö teitä inhota katsella muiden varpaita?
Mua ällöttää Sannan paljaat jalat. Ja niin ällöttävä Sannan sohviskaveria Jariakin! Silti Sanna hieroo aina varpaitaan Jarin sohvaan.
Muuten ovat hauskat ystävät.
Mutta en tykkäis jos omalla sohvalla olis jatkuvasti joku vieras avojaloin. Yök.
Oululaisperheen lapset on tosi sulosia :)
Onko toi silmälasipäinen mies se ykköskauden mies?! Onko se eronnut? Lähtiskö treffeille...
Missä Salli ja Teemu on? ikävä :(
Tykkään kyllä sarjasta, mutta ällöttää kun joka jaksossa on väkeä ilman sukkia. Eikö teitä inhota katsella muiden varpaita?