Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Verorahojen polttamista älyttömään.
Ukkikset ovat niin ihania. Eeroa on ikävä. Voi sitä ilon päivää kun hän palaa muiden seuraan sohvalle. Alkuesittelyssä Eero on mukana. Etukäteen oli tiedossa, että kaikki edellisen kauden Sohvikset jatkaa, joten odotellaan hänen toipumistaan.
Vierailija kirjoitti:
Verorahojen polttamista älyttömään.
Tulihan se sieltä.. Voisin luetella pitkän rimpsun paaaaljon älyttömimpiä.
Omar on hauska. Niin.. hömelö. Miten onkin voinut välttyä näkemästä Vappu Pimiää tai Jethroa. "Ai TUO on Pimiä!" "Ai TUO on Jethro!". Krasimir-heitto oli myös hyvä, aika monet sekoittavat Pyhin ja Kasmirin ulkonäöllisesti.
En ehkä ottaisi häntä oljenkorreksi miljonääri-jahtiin tai valitsisi trivial-tiimiin 😁
Näkeekö vanhoja sohvis jaksoja jostai? :)
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö vanhoja sohvis jaksoja jostai? :)
Areenassa on kaikki vanhat kaudet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten täällä ollaan marsumiehen kannattajia. Todella rasittava ja jäykkä jaarittelija. Yleensä palstalla tuollaiset miehet saavat täystyrmäyksen.
Minä en ymmärrä miksi joku ajattelee noin negatiivisesti Marsumiehestä. Etenkin kun hänestä on nähty tällä kaudella vasta muutama pätkä. Anna hänelle aikaa. Mä ainakin tykkäsin hänestä jo ekalla kaudella. Sellainen hyväntuulinen ja pohtivainen teatteriharrastaja.
Eikä minusta sohvapotuista kukaan ole rasittava. "Aggreperheen" äitikin on viihdyttävä negaillessaan. Hyvä vaan, että ohjelmassa on mukana erilaisia persoonia.
Tässäpä tuli omat inhokkini, kyllä maailmaan mielipiteitä mahtuu. En keksi miksi marsumiehelle pitäisi "antaa aikaa", ei sillä kummoisempia juttuja ollut sarjan alussakaan, vaivaannuttavaa mukanokkelaa vääntelehtimistä. Varmaan on livenä rennompi mutta tv-esiintyminen on jotenkin väkinäistä.
Aggre-äiti näyttää kyseenalaista esimerkkiä kiroamalla ja sättimällä jatkuvasti, onneksi pojat vaikuttavat silti iloisilta tapauksilta. Nega mikä nega. Samaa mieltä kuitenkin että sarjassa on hyvä olla mukana erilaisia tyyppejä.
Oma inhokkini on se "eliitti-äiti". Jotenkin jäi inhottava kuva siitäkin miten se niin nenänvarttaan pitkin katsoi niitä teiniäitejä ja oli kuin itse olisi
jotenkin parempi. Jotenkin vaan puistattaa sellaiset ihmiset.
Ohjelmaan saisi tulla sotkuisessa kaupungin vuokra-asunnossa asuvia tyyppejä.Tulisi vähän realismia mukaan.
Ihan paras tuo Onnenpyörä osuus,toivottavasti kyseiset henkilöt jotka oli kilpailemassa katsoi Sohvikset😂Oli meinaa harvinaisen tyhmää porukkaa Onnenpyörässä.
Luulin jonkin aikaa (hävettävän pitkään) että Sanna on Sanna Ukkola 😂 oonko ainoo jonka mielestä samaa näköä heissä? Vähän mietin eikö tässä pitänyt olla "taviksia", mutta ei kai se ukkola sitten niin kuuluisa oo...
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, jotkut ärsyyntyvät sohviksista tai jopa vihaavat heitä?😮 Minä juuri tykkään, että kaikenlaisia ihmisiä on mukana, on vähän vaisumpaa ja kärkkäämpää, duunaria ja hienostorouvaa, koko kansan suosikkeja ja mielipiteen jakajia... Ketään en vaihtaisi pois, mutta ohjelma-aikaa voisi pidentää😄
Joo, ehdottomasti ohjelma-aikaa saisi pidentää vaikka parituntiseksi ja näyttää enemmän kutakin sohvis-porukkaa. :D
En vaihtaisi ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon vasta tänä syksynä alkanu kattoo ohjelmaa..
Keitä tarkoitatte kulttuurirouvilla?Monna ja Iris
Monna ja Iris aivan loistavia! Ovat päässeet hyvin vauhtiin!
Kuiva huumori ja spontaanit tokaisut pistävät minut nauramaan ääneen lähes joka jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuiva huumori ja spontaanit tokaisut pistävät minut nauramaan ääneen lähes joka jaksossa.
Minäkin jotenkin pidän Monnasta ja Iiriksestä tuosta samasta syystä. Huumori uppoaa minuunkin. Aikaansa seuraavia teräviä rouvia.
Ne kaksi rouvaa ja teini-ikäinen poika ovat kivoja. Hauskaa on ollut seurata pojan kasvamista näiden vuosien aikana. Jossakin vaiheessa poika... Olli! (Jes, nyt muistin nimen!) Oli ihan hiljaa ja asenteesta huokui teinimäisesti että "voi ei ku noloo..." Mutta nyt hän on enemmän mukana jutuissa ja häneltä kuullaan hauskoja kommentteja. Ollista on kasvamassa hieno mies. :)
Pidän suurimmasta osasta vanhoja sohvis-yksiköitä. Uusista erityismaininnan ansaitsee Omar, josta aloin viime jaksossa pitää. Krasimir-läppä oli hauska ja oli hauskaa, kun osasi nauraa myös itselleen.
Jee sohvikset on niin best. Tykkään monesta parista ihan hirveesti :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin jotenkin pidän Monnasta ja Iiriksestä tuosta samasta syystä. Huumori uppoaa minuunkin. Aikaansa seuraavia teräviä rouvia.
Ne kaksi rouvaa ja teini-ikäinen poika ovat kivoja. Hauskaa on ollut seurata pojan kasvamista näiden vuosien aikana. Jossakin vaiheessa poika... Olli! (Jes, nyt muistin nimen!) Oli ihan hiljaa ja asenteesta huokui teinimäisesti että "voi ei ku noloo..." Mutta nyt hän on enemmän mukana jutuissa ja häneltä kuullaan hauskoja kommentteja. Ollista on kasvamassa hieno mies. :)
Pidän suurimmasta osasta vanhoja sohvis-yksiköitä. Uusista erityismaininnan ansaitsee Omar, josta aloin viime jaksossa pitää. Krasimir-läppä oli hauska ja oli hauskaa, kun osasi nauraa myös itselleen.
Mäki tykkään Ollista! Vaikka se ei mitään kommentoiskaan niin ilmeet ja eleitä on hauska seurata :D
Turkulainen perhe on kyllä puisevan negatiivinen, aina tunnelma laskee kun ilmestyvät ruutuun. Oikein ankeuttajia ne vanhemmat, kun kaikki on aina plaah ja kaikesta löytyy ikävää kommentoitavaa.
Parhaita on Marja ja Eija, Sanna ja Pinja, Osku ja Juhani sekä Jari ja Sanna.
”Ei s aatana mikä tätä Suomen maata vaivaa.” Vieläkin naurattaa Sannan purkaus Napakympille :D Ovat Pinjan kanssa yksi mun suosikkipottuja.
Oon huomannut aiemmilta kausilta että uusille sohviksille pitää antaa vähän aikaa. Alkuun voi olla että heitä jännittää eivätkä osaa olla niin rennosti tai paljoa kommentoida. Luulen että Omar ja Mikakin vielä pääsee paremmin vauhtiin kauden kuluessa. Omar on kyllä jotenkin hellyttävästi pihalla julkkiksista, kuten joku jo kommentoikin. Krasimir/Kasimir-keskustelu sai nauramaan ääneen.
Marsumiehen paluu oli kiva yllätys. Ekalla kaudella jo kommentoihin johonkin silloiseen ketjuun että todella tykkään hänestä Sohvaperunoissa mutta en kestäisi hetkeäkään hänen seurassaan :D Ne lauserakenteet ja polveilevat selitykset... Siis tykkään mutta samaan aikaan hermot menee :D
Sohvikset on kyllä mun tv-viikon kohokohta.
Olen seurannut ekasta kaudesta lähtien. Ida ja Nelli on symppiksiä.