Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Vierailija kirjoitti:
Missä Salli ja Teemu on? ikävä :(
Mulla myös!
Vierailija kirjoitti:
Onko toi silmälasipäinen mies se ykköskauden mies?! Onko se eronnut? Lähtiskö treffeille...
Marsumies?
Omar ei löydä paprikapajatsoa 😆
Vierailija kirjoitti:
Ja Jarno tykkää navetan hajusta :'D
Hajosin täysin pskan ja kuoleman hajulle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kyllä sarjasta, mutta ällöttää kun joka jaksossa on väkeä ilman sukkia. Eikö teitä inhota katsella muiden varpaita?
Mua ällöttää Sannan paljaat jalat. Ja niin ällöttävä Sannan sohviskaveria Jariakin! Silti Sanna hieroo aina varpaitaan Jarin sohvaan.
Muuten ovat hauskat ystävät.
Mutta en tykkäis jos omalla sohvalla olis jatkuvasti joku vieras avojaloin. Yök.
Vieras avojaloin? Nuo on hyvät ystävät, aikas paljon eri asia siis.
Tykkään marhumiehestä ja sen frendistä
No ei se Gaala nyt noin hauska ollu.... Samaistuin lähinnä Jussi-Pekan kommentteihin
Vierailija kirjoitti:
Asuuko Nelli vanhemmillaan? Eikai noin nuorella voi olla varaa asua omakotitalossa Helsingissä.
Minä olen asunut 17-vuotiaasta asti poikaystävän kanssa omakotitalossa, nykyään olen 23v. En ole rikas, enkä asu vanhempien nurkissa vaan tämä on poikaystävän suvun talo jossa asutaan vuokralla. Joskus ehkä vielä ostetaan omaksi. Ehkä Nellillä joku vastaava tilanne? Tai sitten tosiaan ei edes ole omakotitalo vaan joku vähän saman tyyppinen asunto.
Vierailija kirjoitti:
Juhani on kyllä komea. 10 pistettä. Myös Teemu oli ihana.
T: kilteistä miehistä pitävä
Mistä tiedät? Ei sieltä karvakasan alta erota kuin nenän ja lähekkäin olevat silmät. Ja se tukka... :(
Minä oon kyllä vähän ihastunut siihen marsumies Jussi-Pekan kaveriin Jarnoon, se on jotenkin ihana 🙂
Minulla on girlcrush Sannaan. Ihanaa että on Jarin kanssa taas joukossamme!
Olin pitkän viikonlopun reissussa ja heti ensimmäisenä piti päästä katsomaan Sohvikset Areenasta.
Jarnon kommentti, että rakastaa navetassa olevaa paskan ja kuoleman hajua sai nauramaan kyyneleet silmissä 😅 Ja se, kun toivoi pääsevänsä mukaan maalle "sinne karsinaan" .
Omarille lämpenen koko ajan enemmän. Se ilme, kun yritti etsiä asunnosta paprikapajatsoa..
Trukkityypit on oikeestaan ainoat, joilla ei oikein oo mitään annettavaa. Toinen kyllä selittää, mut toinen vaan ynähtelee. Muuten kaikki toimii!
Mua nauratti se Jarnon kommenti viime Idolsin voittajasta ja siitä, että taisi voittokappaleensa nimen mukaisesti jäädä sinne syvään päätyyn. :D
Vierailija kirjoitti:
Youtube: gogglebox poland
Sama formaatti, joo, mutta onko nimenomaan noissa puolalaisissa pätkissä jotain erikoista?
Ei Puolalaisissa mitään erikoista sinänsä ole mutta aattelin antaa youtubevinkin vaan siksi kun kovin äkkiä ei huomaa että myös Puolassa tuo pyörii. Aattelin kokeilla kommentoiko joku. On tietysti vähän vaikeeta kattoa kun ei tekstityksiä oo. Mutta hauskoja nuo Puolan perunat jotenkin on.
Vois mennä joskus rengeksi Soilelle ja Jormalle.
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. ei vieläkään Eeroa :(
Eero on ollut kuukemma sairaana, mutta toipumaan päin ❤️ Joku Eeron tunteva voisi välittää pikaiset paranemiset!
Jos joku ehdottaa Puolan version vilkaisemista, niin miksi alapeukku paukkuu? Ite vilkaisin jonkun jakson alkua ekat viisi minuuttia, aivan OK oli. Miksi alapeukkua mammat?
Ja Jarno tykkää navetan hajusta :'D