Leivonnaiset, jotka todellinen turn-off kahvipöydässä
- sokerikorput
- karjalanpiirakat / riisipiirakat
- halpahallista ostetut halvat ja kuivat keksit
Itse yleensä näpäyttänyt tuttavaa sanomalla "kiitos, mutta ei kiitos"..
Kommentit (109)
Yleensä pöydästä löytyy niin montaa sorttia että joku kelpaa tai joskus riittää pelkkä kahvi,so?
Tuollainen näpäyttelijä on todellinen turn-off kahvipöydässä.
No ei mikään!! Jos tänä vierailukulttuurin romuttumisaikakautena joku vielä pyytää kahville, niin kaikki tarjottava on turn on. En minäkään sokeria ylenpalttisesti välitä syödä mutta jos kahville joku pyytää, kaikki kelpaa.
Tämä on vain minun mielipiteeni, mutta kahvipöydässä jää syömättä lähes kaikki makea. Kakut, piirakat, keksit, jäätelö. Suolainen taas on herkkua, suolaiset piirakat, pasteijat, ja etenkin ne karjalanpiirakat!
Sokerikorput ja munkit. Ne sotkee niin kamalasti mutta karjalanpiirakoissa ei ole mitään vikaa.
Mä voin sanoa, että syön kaikkea, mitä tarjotaan. On ylipäätään tosi kivaa, jos joku kutsuu käymään nykyään, kun kaikilla on aika niin kortilla. Sitä paitsi: ei ne tarjottavat, vaan se seura.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:30"]Tämä on vain minun mielipiteeni, mutta kahvipöydässä jää syömättä lähes kaikki makea. Kakut, piirakat, keksit, jäätelö. Suolainen taas on herkkua, suolaiset piirakat, pasteijat, ja etenkin ne karjalanpiirakat!
[/quote]
Mutta en siis silti näpäyttele kutsujaa siitä että olisi olevinaan huonot tarjottavat, osaan kieltäytyä kohteliaasti jos tuputetaan (anoppi on tässä hyvä joten harjoitusta on tullut..)
Kaupan kääretorttu koska siitä tulee etova olo. Suolaiset on jees.
Mokkapalat, juustokakut, täytekakut, marjapiirakat... ylipäätään kaikki makeat leivonnaiset.
Pulla, jossa on hius leivottu sekaan.
Kaupan valmis sitruunamuffinsit yöööök! Plus yleensä kaikki kaupan "eines" leivonnaiset. Harvoin kyllä kieltäydyn mistään :D
Ap:n lista on esimerkki tarjoilusta, joka katetaan yllätysvieraalle. Kaapista kaivetaan mitä siellä on.
Ei sellaisia ole. Leivokset ovat ihania.
Kerran tosin tuli vastaan kaverini leipoma "terveyskakku" (leivottu jostain luontaistuotekaupasta haalituista mitä ihmeellisimmistä aineksista, maistui kirpeältä ja jotenkin multaiselta), josta en tykännyt, mutta olin niin otettu siitä, että hän oli minua varten vaivautunut sellaisen leipomaan, että mussutin kiitellen vaan menemään.
Halpisleivonnaiset kuten Rainbow etc.
Kaikki lehtitaikinaan tehdyt, siis siihen kaupan valmiiseen "joulutorttutaikinaan". Hyi.
Totta.
Jos ei ole varaa tarjota kunnollista, ei järjestä mitään kahvittelua.
Oot urpo..