suosittele kampaamoa Helsingistä Kampin lähelltä
Hakusessa kiva kampaamo josta saisi lauantainakin teetettyä iltajuhlaan kampauksen. Mieluiten mahdollisimman lähellä Original Sokos Hotel Presidenttiä / Kamppia.
Google Mapsila löytyi kylä kampaamoja mutta kokemuksia/suosituksia kaipaisin etten päädy mihinkään mummomestaan.
Kommentit (10)
Salon Anna ja siellä Karla - tosi hyvä, kiva ja taitava... Eikä lopputulos varmasti ole osastoa +60v...:)
Ei voi täällä puhua Helsingistä mitään. Hermot menee kaikilla, Helsinki on pahuuden pesä.
Ei se kampaamosta ole kiinni, vaan kampaajasta
Kaikki parhaat kampaamot löytää nykyään Timma palvelusta. Kampaajat ilmottaa heidän lähellä olevii vapaita aikojaan alennuksella timma.fi nettisivulla ja Timma sovelluksessa. Nerokasta
Fiivu.fi palvelua oon itse nyt pari kertaa käyttänyt, kun oon Helsingistä kampaajaa varannut. Syöttää vaan ajan ja sieltä tulee paikat missä sillon on vapaata. Timmaa oon joskus kans kokeillut, mut en tykkää yhtään, kun pitää etukäteen maksaa:(
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:44"]
Ei se kampaamosta ole kiinni, vaan kampaajasta
[/quote]
kampaamon pitäisi löytyä läheltä hotellia, jotta ei tule liian kiire laittautuessa iltaa varten. Pääasia että löytyy joku paikka mistä saan hiukset laitettua, olen ihan tumpelo kampausten teossa :D