Rakastanut miestä 5 vuotta, mutta ystävä vei hänet
Otsikko kuulostaa katkerammalta kuin oli tarkoitus :( Olen rakastanut miestä jo kauan, olemme olleet todella läheisiä aina, mutta nyt sain kuulla, että hän on alkanut seurustella ystäväni kanssa. Ystäväni tiesi tunteistani miestä kohtaan, sillä olen kertonut niistä hänelle: miten hän saattoi tehdä minulle näin :(
Kommentit (126)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 00:54"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 00:32"]
Kiitosta vain, olo entistä kurjempi.
[/quote]
Minkäs sitä totuudelle mahtaa. Olisit toiminut, etkä hönkinyt vaan etäältä. Ystävääsi et voi syyttää mistään, jos hän kykenee antamaan miehelle jotain mitä sinä et aikaiseksi saanut.
[/quote]
Ei sellainen ole ystävä, joka valitsee miehen, jota oma kaveri ei saa.
Eikö kukaan kertonut sinulle, että nainenkin voi tehdä aloitteen? Ei ole mikään pakko jäädä odottamaan miehen aloitetta.
[/quote]
Minkäs sitä totuudelle mahtaa. Olisit toiminut, etkä hönkinyt vaan etäältä. Ystävääsi et voi syyttää mistään, jos hän kykenee antamaan miehelle jotain mitä sinä et aikaiseksi saanut.
[/quote]
Ymmärtäisin, jos kyse olisi vaikka mun työkaverista, joka vie miehen vaikka tietääkin mun rakastavan tärä, mutta en ymmärrä ystävän tekevän niin. En.
Voi helvetti näitä av:n ämmiä :D oottepa itsekkäitä kavereita, jos teistä on täysin ok ryhtyä ilman minkäänlaisia tunnontuskia seurustelemaan kaverin pitkäaikaisen ihastuksen kanssa. Kyllä sais monesta kaveripiiristä kenkää sellaiset, joille miehet merkkaa enemmän kuin ystävät.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 00:57"]
Eikö kukaan kertonut sinulle, että nainenkin voi tehdä aloitteen? Ei ole mikään pakko jäädä odottamaan miehen aloitetta.
[/quote]
Ei kaikki naiset osaa tehdä sellaisia aloitteita, että ne auttaisi mitään. Miksi tämä ystävä ei auttanut, jos kerran osasi? Kuinka monta vuotta ystävä oli ensin seurannut vierestä tekemättä mitään? Rakastui sitten itse, että aloittaja saa kokea itsensä oikein nuijaksi.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 00:53"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:51"]
Otsikko kuulostaa katkerammalta kuin oli tarkoitus :( Olen rakastanut miestä jo kauan, olemme olleet todella läheisiä aina, mutta nyt sain kuulla, että hän on alkanut seurustella ystäväni kanssa. Ystäväni tiesi tunteistani miestä kohtaan, sillä olen kertonut niistä hänelle: miten hän saattoi tehdä minulle näin :(
[/quote]
Seurustelitteko sen viiden vuoden aikana? Ei sinulla oikein ole valittamisen sijaa, ellet rakkaudestasi huolimatta saanut mitään aikaiseksi miehen kanssa.
[/quote]
Joo, mutta veisitkö sä miehen, jota tietäisit ystäväsi rakastavan? Tai kutsuisitko itseäsi sen jälkeen ystäväksi enää?
[/quote]
Jos olisin viisi vuotta katsonut saamatonta ystävääni vierestä ja jos se mies rakastaisi minua, niin varmaankin toteasin että tuosta ystäväni rakkaudesta ei näytä seuraavan yhtään mitään. En ajattelisi, että koska ystäväni rakastaa jotain miestä, niin hän voi sen takia tehdä ikuisen etävarauksen siihen mieheen. Kokisin, että jos olisin antanut ystävälleni viisi vuotta aikaa tehdä aloite asiassa eikä tee yhtään mitään, niin minulla olisi jo oikeus toimia. Etenkin, kun mieskin on samaa mieltä.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 00:57"]Eikö kukaan kertonut sinulle, että nainenkin voi tehdä aloitteen? Ei ole mikään pakko jäädä odottamaan miehen aloitetta.
[/quote]
Mieskin voi antaa pakit. Miksi täällä oletetaan, että kaikki on ap:n oma vika, ehkä hän yrittikin mutta ei kelvannut miehelle.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 01:00"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 00:57"]
[/quote]
Ei kaikki naiset osaa tehdä sellaisia aloitteita, että ne auttaisi mitään. Miksi tämä ystävä ei auttanut, jos kerran osasi? Kuinka monta vuotta ystävä oli ensin seurannut vierestä tekemättä mitään? Rakastui sitten itse, että aloittaja saa kokea itsensä oikein nuijaksi.
[/quote]
Ei aloitteen tarvitse "auttaa mitään". Se aloite tarkoittaa sitä, että avaa suunsa ja kertoo miehelle mitä tuntee. Ei siihen sen kummempia kommervenkkejä eikä apua tarvita.
Kukaan ei ole huijannut ap:tä. Hänellä oli viisi vuotta aikaa toimia. Miehelläkin on oikeus itse päättää kenestä kiinnostuu. Ei ap. voi häntä etäältä rakastamalla itselleen varata.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 01:00"]
[/quote]
Seurustelitteko sen viiden vuoden aikana? Ei sinulla oikein ole valittamisen sijaa, ellet rakkaudestasi huolimatta saanut mitään aikaiseksi miehen kanssa.
[/quote]
Joo, mutta veisitkö sä miehen, jota tietäisit ystäväsi rakastavan? Tai kutsuisitko itseäsi sen jälkeen ystäväksi enää?
[/quote]
Jos olisin viisi vuotta katsonut saamatonta ystävääni vierestä ja jos se mies rakastaisi minua, niin varmaankin toteasin että tuosta ystäväni rakkaudesta ei näytä seuraavan yhtään mitään. En ajattelisi, että koska ystäväni rakastaa jotain miestä, niin hän voi sen takia tehdä ikuisen etävarauksen siihen mieheen. Kokisin, että jos olisin antanut ystävälleni viisi vuotta aikaa tehdä aloite asiassa eikä tee yhtään mitään, niin minulla olisi jo oikeus toimia. Etenkin, kun mieskin on samaa mieltä.
[/quote]
No sitten et ole ystävä. Ystävä auttaisi toista ensin ainakin ja jos ei osaa niin kyllä mua ainakin hävettäisi sitten pokata se mies itselleni. Ei miestä voi varattuna tietenkään pitää, mutta kyllä mua ainakin häiritsis olla miehen kanssa, johon tiedän ystäväni olevan rakastunut.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 00:58"]
[/quote]
[/quote]
Ymmärtäisin, jos kyse olisi vaikka mun työkaverista, joka vie miehen vaikka tietääkin mun rakastavan tärä, mutta en ymmärrä ystävän tekevän niin. En.
[/quote]
Ap.:llä oli viisi vuotta aikaa tehdä siirtonsa. Kuinka pitkään ystävän olisi pitänyt odottaa, 50 vuottako? Etenkin kun mieskin tuntuu olevan tyytyväinen. Ihan kuin hänellä ei muka olisi sanaansa sanottavana asiassa.
Eikö teillä naisilla ole minkäänlaista solidaarisuutta keskenänne? Voisin kuvitella, että voisin pokata vihamieheni muijan, mutta en ystäväni.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 01:04"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ap.:llä oli viisi vuotta aikaa tehdä siirtonsa. Kuinka pitkään ystävän olisi pitänyt odottaa, 50 vuottako? Etenkin kun mieskin tuntuu olevan tyytyväinen. Ihan kuin hänellä ei muka olisi sanaansa sanottavana asiassa.
[/quote]
Kun ei ole ystävä, niin ei tarvitse odottaa sekuntiakaan, ymmärrätkö?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 01:01"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 00:57"]Eikö kukaan kertonut sinulle, että nainenkin voi tehdä aloitteen? Ei ole mikään pakko jäädä odottamaan miehen aloitetta. [/quote] Mieskin voi antaa pakit. Miksi täällä oletetaan, että kaikki on ap:n oma vika, ehkä hän yrittikin mutta ei kelvannut miehelle.
[/quote]
Totta kai voi. Mutta saiko ap. pakkeja? Sitähän emme tiedä. Jos ap. ei miehelle kelvannut, niin sitä vähemmän syytä ap:llä on vaikeroida, jos ystävänsä kelpasi. Tottahan toki mies saa itse päättää kehen hän rakastuu. Ei hänen tarvitse rakkautta vaille jäädä sen takia, että ap. hönkii etärakkaudessaan.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 01:05"]Eikö teillä naisilla ole minkäänlaista solidaarisuutta keskenänne? Voisin kuvitella, että voisin pokata vihamieheni muijan, mutta en ystäväni.
[/quote]
Tai siis edes ystävän ihastuksen kohteena olevaa naista.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 01:05"]
Eikö teillä naisilla ole minkäänlaista solidaarisuutta keskenänne? Voisin kuvitella, että voisin pokata vihamieheni muijan, mutta en ystäväni.
[/quote]
Näin juuri! Miehillä on paljon enemmän tunteita ja ymmärrystä plus solidaarisuutta YSTÄVÄÄ kohtaan tässä kohtaa, että mua naisena oksettaa naiset.
Lopettakaa ap:n mollaaminen. Nopeat ansaitsevat ne(kin) miehet, joiden ympärillä tuollaisia passiivisia vässyköitä jonottaa. Jos joku tyhjäpää tajuaa parantaa tapansa, niin nopeille jää vähemmän valikoimaa.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 01:01"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 00:57"]Eikö kukaan kertonut sinulle, että nainenkin voi tehdä aloitteen? Ei ole mikään pakko jäädä odottamaan miehen aloitetta. [/quote] Mieskin voi antaa pakit. Miksi täällä oletetaan, että kaikki on ap:n oma vika, ehkä hän yrittikin mutta ei kelvannut miehelle.
[/quote]
Totta kai voi. Mutta saiko ap. pakkeja? Sitähän emme tiedä. Jos ap. ei miehelle kelvannut, niin sitä vähemmän syytä ap:llä on vaikeroida, jos ystävänsä kelpasi. Tottahan toki mies saa itse päättää kehen hän rakastuu. Ei hänen tarvitse rakkautta vaille jäädä sen takia, että ap. hönkii etärakkaudessaan.
[/quote]
Eihän se sen miehen vika ollutkaan vaan ystävän. Jos mun mies pettäis mua ystäväni kanssa, niin kyllä minä enemmän sille ystävälle suuttuisin.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 01:07"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 01:01"]
[/quote]
[/quote]
No ei ainakaan saanut haluamaansa. Mutta toinen nainenhan voikin sitten pieraista ap:n naamalle ja viedä miehen. Ja kutsua edelleen itseään ystäväksi <3 Ja jättää miehen ensi vuonna. Voi sitten mennä vielä raportoimaan ap:lle, että kun se sun rakastamaai mies oli ihan paska, mieti mikä palvelus kun sun ei tarvinnut itse kokea sitä, aah!
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 01:06"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 01:04"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kun ei ole ystävä, niin ei tarvitse odottaa sekuntiakaan, ymmärrätkö?
[/quote]
Eikä ap:n kuvaamassa tilanteessa tarvitse odottaa vaikka olisi ystäväkin. Ei ketään voi etärakkaudella varata itselleen, ilman että rakkauden kohteella ei ole sanan sijaa asiassa. Sitähän ap. yrittää ystävänsä osalta tehdä.
[/quote]
[/quote]