Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka kauan Vauva-palsta ollut olemassa?

Vierailija
14.03.2015 |

mulla kuopus nyt 8v ja muistaakseni raskausajasta saakka olen täällä palstaillut. Aluksi olin enemmän kaksplussalla, mutta se jäänyt nyt lähes kokonaan.

Täällä surffailen edelleen päivittäin. Taidan kyllä olla palstan iäkkäimmästä päästä, kesällä tulee jo 46v täyteen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuodesta 2000

Vierailija
2/7 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Online muuten perustettiin ja miksi se ajettiin alas? Aloitin siellä 2005.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyin vauvalehden keskustelupalstalle loppuvuodesta 1997. Ensin oli pelkkä isien palsta ja aika pian tuli Aihe Vapaa.

Vierailija
4/7 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muistan kun oli Vauva-lehden isien palsta. Tulin mukaan joskus v. 1998 ja edelleen täällä roikun.

Vierailija
5/7 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin vuonna 1997. Palstaa oli yksi, ei eli aihe vapaa (tai siis isä oli kyllä) mutta ei kaikenlaisia muita alaotsikoita, kuten nykyisin. Aina piti keksiä nimimerkki jutun loppuun. Väkeä oli vähän, jutut eteni eteenpäin hitaasti. Sama viesti saattoi olla etusivulla vielä tunnin kahdenkin päästä. Aiheista keskusteltiin pitkästikin, ehkä syvällisemmin kuin nykyisin. Tämä palsta siis on täysi-ikäinen!

Vierailija
6/7 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, nimimerkki piti olla, ja niistä saatiin aina tappelu aikaiseksi. "Olin Äityli94 jo viime viikolla, kuka käyttää nikkiäni?!"

Vierailija
7/7 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vuodesta -98. Ensin en tosin uskaltanut kirjoittaa mitään.