Rakastanut miestä 5 vuotta, mutta ystävä vei hänet
Otsikko kuulostaa katkerammalta kuin oli tarkoitus :( Olen rakastanut miestä jo kauan, olemme olleet todella läheisiä aina, mutta nyt sain kuulla, että hän on alkanut seurustella ystäväni kanssa. Ystäväni tiesi tunteistani miestä kohtaan, sillä olen kertonut niistä hänelle: miten hän saattoi tehdä minulle näin :(
Kommentit (126)
Mieti oikeasti. Mies ja kaverisi todennäköisesti rakastavat toisiaan. Pitäisikö heidän olla ilman toisiaan sinun takiasi?
5 vuotta. Mitä olet tässä ajassa tehnyt saadaksesi miehen? Jos et ole siinä ajassa tehnyt alotetta eikä mies ole oma-alotteisesti kiinnostunut, ei toiset 5 vuotta mitään muuttaisi. Ystäväsi tapauksessa tunteet selvästi olivat molemminpuolisia. Ensi kerralla kannattaa muistaa, että kannattaa toimia heti eikä odotella vuosikausia että mies yhtäkkiä kiinnostuisi....
Törkeä ystävä. En ikinä tahtoisi aiheuttaa mielipahaa ystävälleni tuollalailla, oliko ap sinun ja miehen suhde ihan mahdottomuus vai..? Miksei se ystävä auttanut sitä kehittymään? Taisi viedä miehen ihan silkasta itsekkyydestä, eli siksi kun osasi ja sä et.
Miehen valinta. Ap, hyväksy se. Hänelläkin oli aikaa miettiä 5 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 00:13"]
Mieti oikeasti. Mies ja kaverisi todennäköisesti rakastavat toisiaan. Pitäisikö heidän olla ilman toisiaan sinun takiasi?
[/quote]
Joo, haha, varmaan rakastavat. Siihen saa ihmeesti maustetta, kun voi miettiä jättäneensä oman ystävänsä nuolemaan näppejään.
Miksei se ystävä tuntenut yhtään myötätuntoa ap:n onnetonta rakkautta kohtaan? Sen verran, ettei ois täytynyt just tätä miestä ottaa? Menevätköhän naimisiin, vai oliko vain ihan hupia?
Toivottavasti mies merkitse ystävälle todella paljon. Ei parane nyt sitten koskaan erota noin tärkeästä miehestä!
Sanoisin ystävälleni, että olet paskamaisin tyyppi, jota maa päällään kantaa, häivy! Jos siis ystävä pokannut miehen.
Ystävänä olisin jutellut Ap:n kanssa ennen kuin alan vehtaamaan miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:53"]
Voi kun mitään varauksia ei voi tehdä noin, ei ainakaan silloin, jos ette edes olleet sen miehen kanssa yhdessä. Ystävälläsi on täydet oikeudet olla valitsemansa ihmisen kanssa. Mies ei varmastikaan ole vasten tahtoaan ystäväsi kanssa. Asia ei ole sinun.
[/quote]
Ystävän eli ap:n tunteillako ei ole sinulle väliä? Eikä hänen ystävälleenkään.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:51"]
Otsikko kuulostaa katkerammalta kuin oli tarkoitus :( Olen rakastanut miestä jo kauan, olemme olleet todella läheisiä aina, mutta nyt sain kuulla, että hän on alkanut seurustella ystäväni kanssa. Ystäväni tiesi tunteistani miestä kohtaan, sillä olen kertonut niistä hänelle: miten hän saattoi tehdä minulle näin :(
[/quote]
Seurustelitteko sen viiden vuoden aikana? Ei sinulla oikein ole valittamisen sijaa, ellet rakkaudestasi huolimatta saanut mitään aikaiseksi miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 00:32"]
Kiitosta vain, olo entistä kurjempi.
[/quote]
Minkäs sitä totuudelle mahtaa. Olisit toiminut, etkä hönkinyt vaan etäältä. Ystävääsi et voi syyttää mistään, jos hän kykenee antamaan miehelle jotain mitä sinä et aikaiseksi saanut.
Voi kun mitään varauksia ei voi tehdä noin, ei ainakaan silloin, jos ette edes olleet sen miehen kanssa yhdessä. Ystävälläsi on täydet oikeudet olla valitsemansa ihmisen kanssa. Mies ei varmastikaan ole vasten tahtoaan ystäväsi kanssa. Asia ei ole sinun.