Mitä puolisolle (naiselle) pitää ostaa joululahjaksi?
Vanha imuri vetelee viimeisiään. Olisiko uusi hyvä lahja?
Kommentit (65)
Vain tyhmät menee mukaan lahjasirkukseen.
Jokainen ostakoon itse mitä tarvii niin luonto kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Tarvisin uudet lenkkarit, mutta mies ei osaa ostaa oikeanlaisia.
ei kenkiä voi toiselle ostaa. ne pitää itse sovittaa
Vierailija kirjoitti:
Menkää yhdessä ostamaan. Sovitat ja sitten mies käy ostamassa ja paketoimassa. Jouluna sitten saat nätin paketin. Tai lahjakortti urheilukauppaan toinen vaihtoehto.
Satisfyer Pro 2 on hyvä ja henkilökohtainen lahja. Maksaakin vaan parikymppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi sen joululahjan pitää olla yllätys? Miksi ei voi vain kysyä, mitä vaimo toivoisi, ja sitte ostaa jonkin niistä toivelahjoista?
Useimmilla ihmisillä on enemmän tavaraa kuin mitä he tarvitsisivat. Minusta olisi kiva saada samppanjapullo, tai lahjakortti että voidaan mennä yhdessä syömään tai aamiaiselle johonkin.
Joku vähän parempi suklaakonvehtirasia kelpaisi myös. Mutta sun vaimoa tuntematta on mahdoton sanoa mitä hän haluaisi.
Ootpa ahne. Miksei kympin skumppapullo kelpaa? Hintako sulle tärkeintä lahjassa?
Mitä helvettiä se sulle kuuluu mitä minä toivon ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka joku ihQ ripsari.
eiköhän nainen ole itse parempi asiantuntia hankkimaan itselleen sellaisen. saa mieleisensä, eikä sellaista, jota joutuu kohteliaisuudesta käyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imuri ostetaan joka tapauksessa.
Joululahja olisi hyvä olla jotain pientä erityistä varta vasten tälle saajalle. Sinähän se vaimosi parhaiten tunnet. Mistä hän ilahtuisi, muttei välttämättä itse sitä hankkisi.
Miksi hankkisin jotain turhaa, jota nainen ei itsekään ostaisi? Olemme minimalisteja, emmekä halua kotiin turhaa tavaraa.
Totta. Osta hänelle tiskiainetta tai pyykinpesuainetta joululahjaksi. Ne ainakin tulee tarpeeseen eikä ole turhaa tavaraa. Pölynimuri kannattaa ostaa sitten vasta kun vanha on oikeasti mennyt rikki. Mitä sitä turhaan uutta imuria vielä ostamaan ja viemään turhaa tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää yhdessä ostamaan. Sovitat ja sitten mies käy ostamassa ja paketoimassa. Jouluna sitten saat nätin paketin. Tai lahjakortti urheilukauppaan toinen vaihtoehto.
jos me sinne kauppaan mennään ja nainen on kenkänsä valinnut, niin miksei se itse osta niitä? mikä lahja semmoinen muka on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imuri ostetaan joka tapauksessa.
Joululahja olisi hyvä olla jotain pientä erityistä varta vasten tälle saajalle. Sinähän se vaimosi parhaiten tunnet. Mistä hän ilahtuisi, muttei välttämättä itse sitä hankkisi.
Miksi hankkisin jotain turhaa, jota nainen ei itsekään ostaisi? Olemme minimalisteja, emmekä halua kotiin turhaa tavaraa.
Totta. Osta hänelle tiskiainetta tai pyykinpesuainetta joululahjaksi. Ne ainakin tulee tarpeeseen eikä ole turhaa tavaraa. Pölynimuri kannattaa ostaa sitten vasta kun vanha on oikeasti mennyt rikki. Mitä sitä turhaan uutta imuria vielä ostamaan ja viemään turhaa tilaa.
just noin minäkin ajattelen, mutta ei tuo tainnut olla tosissaan
Zalandon tai Booztin lahjakortti, tai joku muu mistä sattuu tykkäämään.
Mieheni ei ole koskaan mitään lahjoja tykännyt miettiä niin olen saanut aaton aattona jouluostoksilla valita jättitavaratalosta jotain mitä tarvitsen. Alkosta hän tykkää lahjat ostaa ja saan aina saman lempijuomani joka joulu. Mielestäni tämä on hyvä systeemi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos me sinne kauppaan mennään ja nainen on kenkänsä valinnut, niin miksei se itse osta niitä? mikä lahja semmoinen muka on?
Kyllä tuo toimii. Vein parikymmpisenä silloisen avovaimon ”jouluostoksille”. Tarkoitus oli ostaa lahjoja sukulaisille . Kävimme useassa liikeessä Hgin keskustassa. Käytännössä jokaisessa kaupasssa nainen pysähtyi jonkun tavaran tai vaatteen eteen, ja alkoi ihastella sitä tai kokeilla päällensä ja kehua. Jotain saattoi ostaa noista, mutta ei kaikkea.
Menin sitten seuraavana päivänä yksin saman reitin läpi ja ostin ne ihailemansa tuotteet jotka jäivät ensimmäisellä kerralla kauppaan.
Nykyisin elän eri naisen kanssa avioliitossa. Tunnemme toisemme hyvin. Ostan yleensä jonkun palvelun lahjaksi.
Jos aloittaja itse toivoo saavansa lahjaksi pölyimurin tai kattilan niin sitten ne varmaan on vaimonkin toiveita?
Oma mieheni ei aluksi tajunnut että lahjan pitää olla ajatuksella juuri sen saajalle mietitty eli esim paistinpannu ei ole esim tyttöystävälle tai vaimolle hyvä lahja ja kysyin myös haluaisiko mies itse sellaisia lahjaksi. Ei kuulemma haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos aloittaja itse toivoo saavansa lahjaksi pölyimurin tai kattilan niin sitten ne varmaan on vaimonkin toiveita?
Oma mieheni ei aluksi tajunnut että lahjan pitää olla ajatuksella juuri sen saajalle mietitty eli esim paistinpannu ei ole esim tyttöystävälle tai vaimolle hyvä lahja ja kysyin myös haluaisiko mies itse sellaisia lahjaksi. Ei kuulemma haluaisi.
Suosittelisin kuitenkin tutustumaan siihen puolusoon ja hänen toiveisiin.
Puoliso varmaakin ilahtuisi uudesta porakoneesta (ehkä myös tyttäremme) mutta minä en välttämättä. Itse taas iltaisin jostakin hyvästä jännitysromaanista mutta epäilen että se jäisi puolisolta lukematta.
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin toivoa niin kunnollinen konvehtirasia jota ei tarvitsisi jakaa kenenkään kanssa (lapset, puoliso ja pahimmassa tapauksessa joulun vietossa olevat sukulaiset)
Joku ihana kirja. Fiktiiviset nainen / naisten kasvutarinat toimii mulle. Myös dekkarit, nainen tai mies, ei väliä.
Nahkahanskat.
Vai oli mun lahjatoiveet liian vaatimattomia.
Mitäs se sitten voisi olla? Mietitääs...
Toki ilahtuisin repusta. Me ulkoillaan paljon ja reppu on vähän rikki, toimiva kuitenkin. Lahjakortti rintsikkakauppaan, olen aika rintava ja Prismassa ei ole kokoja, 100€ saisi jo yhdet.
0/5 Tosi vanha vitsi.
Itse tosin saan vanhemmiltani usein lahjaksi juuri esim. uuden imurin, leivänpaahtimen, ruuanlaittovälineitä yms, mikä on minusta varsin hyvä, jos saan oikeasti tarpeellista. Mitään krääsää kun en kaipaa, ja saatan joulahjatoiveista kysyttäessä mainitakin juuri noita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo toimii. Vein parikymmpisenä silloisen avovaimon ”jouluostoksille”. Tarkoitus oli ostaa lahjoja sukulaisille . Kävimme useassa liikeessä Hgin keskustassa. Käytännössä jokaisessa kaupasssa nainen pysähtyi jonkun tavaran tai vaatteen eteen, ja alkoi ihastella sitä tai kokeilla päällensä ja kehua. Jotain saattoi ostaa noista, mutta ei kaikkea.
Menin sitten seuraavana päivänä yksin saman reitin läpi ja ostin ne ihailemansa tuotteet jotka jäivät ensimmäisellä kerralla kauppaan.
Nykyisin elän eri naisen kanssa avioliitossa. Tunnemme toisemme hyvin. Ostan yleensä jonkun palvelun lahjaksi.
melkoinen golddiggeri tuo sinun 20v vaimoke
Vierailija kirjoitti:
0/5 Tosi vanha vitsi.
Itse tosin saan vanhemmiltani usein lahjaksi juuri esim. uuden imurin, leivänpaahtimen, ruuanlaittovälineitä yms, mikä on minusta varsin hyvä, jos saan oikeasti tarpeellista. Mitään krääsää kun en kaipaa, ja saatan joulahjatoiveista kysyttäessä mainitakin juuri noita.
Vanhemmilta?
Nyt oli kyse puolisosta.
Yhteenvetona totean että aika monelle puoliso on vain tarpeellinen hyödyke, olohuoneen täyttäjä ja aisapari sukuloidessa jolloin kerkeämmät ei ole kokoajan kimpussa kysymässä miks sulla ei ole puolisoa?
Yöiteitä pariksi kuukaudeksi,