Mitä puolisolle (naiselle) pitää ostaa joululahjaksi?
Vanha imuri vetelee viimeisiään. Olisiko uusi hyvä lahja?
Kommentit (65)
Tiskirätti ja tehomoppi on käytännöllisiä lahjoja. Itselle voi ostaa lahjaksi vaikka viskipullon. Vähän parempaa tavaraa kun on joulu.
Vierailija kirjoitti:
Anna lahja "luonnossa" eli hellyyttä, huomiota ja seksiä usein.
se kuuluu arkeen ja normaaliin elämään. ei ole lahja
Kysy naapurin Peralta mitä laittaa vaimolle lahjaksi.
Sit laitat saman mut kalliimman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oleellista olisi tietää mitä tarkoitusta varten aiot lahjan hankkia. Jos haluat puolisosta eroon tai haluat puolison joka joulun jälkeen(kin) on pahalla tuulella, imuri voi olla hyvä valinta.
entä, jos haluaa, että puoliso on hyvällä tuulella?
Jotain josta tiedät puolisosi pitävän/jota tiedät hänen haluavan. Koska mä en tunne häntä olettaisin että sinä tiedät paremmin mitä se voisi olla.
tässä on se ongelma, että mielestäni aikuinen ihminen ostaa tai on todennäköisesti jo ostanut ne mitä haluaa ja tarvitsee. jos ostaa toiselle jotain, jota tietää tämän tarvitsevan, se on todennäköisesti väärän merkkinen, värinen, kokoinen, mallinen ym. jokainen aikuinen ostakoon itse tavaransa, niin saa haluamansa
Lupaus tutustua paremmin puolisoon voisi olla myös hyvä vaihtoehto.
Miksi puoliso ei sitten olisi ostanut jo sitä imuria jos hän sellaisen tarvitsee? Sitä paitsi se voi myös olla väärän merkkinen/ominaisuudet epäkäytännöllisiä tai väärän värinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna lahja "luonnossa" eli hellyyttä, huomiota ja seksiä usein.
Se kuuluu parisuhteeseen, tai ainakin pitäisi kuulua, ei se ole mikään erityinen lahja.
Kyllä se on lahja niille vaimoille, jotka on hommattu lähinnä kotipiioiksi palvelemaan miestään ja mies panee lähinnä rakastajattarien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi sen joululahjan pitää olla yllätys? Miksi ei voi vain kysyä, mitä vaimo toivoisi, ja sitte ostaa jonkin niistä toivelahjoista?
Useimmilla ihmisillä on enemmän tavaraa kuin mitä he tarvitsisivat. Minusta olisi kiva saada samppanjapullo, tai lahjakortti että voidaan mennä yhdessä syömään tai aamiaiselle johonkin.
Joku vähän parempi suklaakonvehtirasia kelpaisi myös. Mutta sun vaimoa tuntematta on mahdoton sanoa mitä hän haluaisi.
Minun mies ostaa ne kaikki toivelahjat, joten ei se ole yllätys.
Samppanjapullosta tai lahjakortista en välitä. Tai se lahjakortti ehkä menee, jos on ainoastaan lupaus mennä jonnekin, ilman että se on joku rahasumma johonkin tiettyyn paikkaan.
Minä en siitä imuristakaan loukkaantuisi. Mies sitä enemmän käyttelee ja pojat.
Hanki jotain, mistä puoliso oikeasti ilahtuu, joku ilahtuu imurista, jollekin pitää olla jotain muuta.
Pullo hyvää shampanjaa on varmaan monelle mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi sen joululahjan pitää olla yllätys? Miksi ei voi vain kysyä, mitä vaimo toivoisi, ja sitte ostaa jonkin niistä toivelahjoista?
Useimmilla ihmisillä on enemmän tavaraa kuin mitä he tarvitsisivat. Minusta olisi kiva saada samppanjapullo, tai lahjakortti että voidaan mennä yhdessä syömään tai aamiaiselle johonkin.
Joku vähän parempi suklaakonvehtirasia kelpaisi myös. Mutta sun vaimoa tuntematta on mahdoton sanoa mitä hän haluaisi.
Ootpa ahne. Miksei kympin skumppapullo kelpaa? Hintako sulle tärkeintä lahjassa?
Varaa teille yhteinen pidennetty viikonloppureissu johonkin (kohde vaimon maun ja sun kukkaron mukaan) ja anna lahjaksi kortti, jossa kerrotaan milloin hänen pitäisi olla valmiina tälle yllätysreissulle :) Mä järjestin tämmöusen miehelleni, kun hän ei oikein tavaraa kaivannut. Tykkäsi kovasti.
Tarvisin uudet lenkkarit, mutta mies ei osaa ostaa oikeanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Pullo hyvää shampanjaa on varmaan monelle mieleen.
Se ei kovin henkilökohtainen lahja ole kun pitää jakaa jonkun kanssa.
Tai sit pitää vetää kerralla yksin koko pullo kun ei säily hiilihapot.
Mitä jos vaikka kysyt siltä eukoltasi mitä haluaisi joululahjaksi?
Huvittaa/ärsyttää nämä kysymykset, että mitä ”naiselle” voi ostaa joululahjaksi. Maailmassa on monta miljardia naista, enkä usko että on olemassa sellaista universaalia lahjaa, joka käy kaikille. Yksi haluaa korvakorut, toinen moottorisahan, ja kolmas jotain siltä väliltä.
Osta siivousyrityksestä kotisiivoukset puoleksi vuodeksi yhteiseksi lahjaksi.
Frouvalle kasvo- ja jalkahoito + hieronta.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa/ärsyttää nämä kysymykset, että mitä ”naiselle” voi ostaa joululahjaksi. Maailmassa on monta miljardia naista, enkä usko että on olemassa sellaista universaalia lahjaa, joka käy kaikille. Yksi haluaa korvakorut, toinen moottorisahan, ja kolmas jotain siltä väliltä.
Väärin.
Ap kysyy mitä pitäää ostaa lahjaksi.
No osta se imuri. Sen sä haluat kuulla. Vaimo on sulle hyödyke, ei ihminen jota arvostat ja kunnioitat.
Jos saisin toivoa niin kunnollinen konvehtirasia jota ei tarvitsisi jakaa kenenkään kanssa (lapset, puoliso ja pahimmassa tapauksessa joulun vietossa olevat sukulaiset)
Joku ihana kirja. Fiktiiviset nainen / naisten kasvutarinat toimii mulle. Myös dekkarit, nainen tai mies, ei väliä.
Nahkahanskat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imuri ostetaan joka tapauksessa.
Joululahja olisi hyvä olla jotain pientä erityistä varta vasten tälle saajalle. Sinähän se vaimosi parhaiten tunnet. Mistä hän ilahtuisi, muttei välttämättä itse sitä hankkisi.
Miksi hankkisin jotain turhaa, jota nainen ei itsekään ostaisi? Olemme minimalisteja, emmekä halua kotiin turhaa tavaraa.
No hanki se imuri, koska selvästi haluat sen hankkia.
Osta robottipölynimuri, jos ihan väkisin joku siivoustarvike pitää ostaa.
Jos haluat ilahduttaa, osta jotain ihanaa, mistä vaimosi varmasti tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Varaa teille yhteinen pidennetty viikonloppureissu johonkin (kohde vaimon maun ja sun kukkaron mukaan) ja anna lahjaksi kortti, jossa kerrotaan milloin hänen pitäisi olla valmiina tälle yllätysreissulle :) Mä järjestin tämmöusen miehelleni, kun hän ei oikein tavaraa kaivannut. Tykkäsi kovasti.
tämä on nyt korona-aikana vähän huono vaihtoehto. ehkä joskus tulevaisuudessa, mutta lähivuosina pitäisi keksiä jotain muuta