Mitä puolisolle (naiselle) pitää ostaa joululahjaksi?
Vanha imuri vetelee viimeisiään. Olisiko uusi hyvä lahja?
Kommentit (65)
onko tamppoonit riittävän henkilökohtaisia lahjoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin toivoa niin kunnollinen konvehtirasia jota ei tarvitsisi jakaa kenenkään kanssa (lapset, puoliso ja pahimmassa tapauksessa joulun vietossa olevat sukulaiset)
Joku ihana kirja. Fiktiiviset nainen / naisten kasvutarinat toimii mulle. Myös dekkarit, nainen tai mies, ei väliä.
Nahkahanskat.Vai oli mun lahjatoiveet liian vaatimattomia.
Mitäs se sitten voisi olla? Mietitääs...
Toki ilahtuisin repusta. Me ulkoillaan paljon ja reppu on vähän rikki, toimiva kuitenkin. Lahjakortti rintsikkakauppaan, olen aika rintava ja Prismassa ei ole kokoja, 100€ saisi jo yhdet.
jos reppu on vielä toimiva, niin sehän on luonnonvarojen haaskaamista ostaa uusi. sitten kun reppu ei enää toimi, onhan se mukavampaa ostaa itse juuri sellainen kuin haluaa, kuin saada lahjaksi joku vähän sinne päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin toivoa niin kunnollinen konvehtirasia jota ei tarvitsisi jakaa kenenkään kanssa (lapset, puoliso ja pahimmassa tapauksessa joulun vietossa olevat sukulaiset)
Joku ihana kirja. Fiktiiviset nainen / naisten kasvutarinat toimii mulle. Myös dekkarit, nainen tai mies, ei väliä.
Nahkahanskat.Vai oli mun lahjatoiveet liian vaatimattomia.
Mitäs se sitten voisi olla? Mietitääs...
Toki ilahtuisin repusta. Me ulkoillaan paljon ja reppu on vähän rikki, toimiva kuitenkin. Lahjakortti rintsikkakauppaan, olen aika rintava ja Prismassa ei ole kokoja, 100€ saisi jo yhdet.
jos reppu on vielä toimiva, niin sehän on luonnonvarojen haaskaamista ostaa uusi. sitten kun reppu ei enää toimi, onhan se mukavampaa ostaa itse juuri sellainen kuin haluaa, kuin saada lahjaksi joku vähän sinne päin.
Niin että tee niin tai näin, aina on väärinpäin.
Ei mitään! Ihan älytöntä lahjojen ostelu ylipäätänsä!! Aikuiset ihmiset!!!
eikö sinulla ole jo rintsikoita vai onko rintasi vielä kasvavassa iässä?