Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monia miehiä ei kiinnosta naisen nautinto seksissä?

Vierailija
04.12.2021 |

Kun sitä seksiä niin kovasti halutaan saada, niin se auttaisi, jos molempia kiinnostaisi toistensa nautinto

Kommentit (1220)

Vierailija
1201/1220 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun oli 25 vuotta naimisissa naisen kanssa, joka oli äärimmäisen estynyt, eikä "antanut tehdä mitään muuta kuin panna lähetyssaarnaajassa", niin miten siinä sitten naisen nautintoa otat huomioon?

Ja kuka pakotti sinut olemaan suhteessa 25 vuotta? Eikö sulla ole lainkaan omaa tahtoa?

Vierailija
1202/1220 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun oli 25 vuotta naimisissa naisen kanssa, joka oli äärimmäisen estynyt, eikä "antanut tehdä mitään muuta kuin panna lähetyssaarnaajassa", niin miten siinä sitten naisen nautintoa otat huomioon?

Sen verran olisi pitänut olla sinussakin miestä,että olisit ottanut ohjat ja kumonnut naisen estot.. Tiedä mitä olet menettänyt, kun et saanut häntä syttymään. Minä olen saanut kun olin tarpeeksi määrätietoinen. Orgasmien jälkeen hänen oli vaikea kieltää tai moittia, kun jäi himo uusia varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/1220 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka pakotti sinut olemaan suhteessa 25 vuotta? Eikö sulla ole lainkaan omaa tahtoa?

Ei kai se ole mieheltä pois jos nainen ei halua saada nautintoa? En minä ainakaan lähtisi pikkulapsiperheessä liittoa rikkomaan vaimon orgasmien puutteeseen.

Vierailija
1204/1220 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on vässy ressu, olkoot sekin sitten ilman!

Vierailija
1205/1220 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se ole mieheltä pois jos nainen ei halua saada nautintoa? En minä ainakaan lähtisi pikkulapsiperheessä liittoa rikkomaan vaimon orgasmien puutteeseen.

En olisi koskaan alkanut parisuhteesen sellaisen naisen kanssa joka ei saisi orgasmeja ja jota en saisi tyydyttää ja tyydytettyä. Ei syntyisi lapsiakaan. Kun menin vaimon halusta naimisiin 2v seurustelun jälkeen oli kaikkea  seksissä jo koettu ja oli tiedossa millaista se tulee olemaan jatkossakin. Sellaisena se on pysynytkin. Joten tiesin mitä saisin.

Vierailija
1206/1220 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia miehiä kiinnostaa jotka haluavat seksiä jatkossakin ja jotka haluvat rakkaalleen nautintoa. Ne jotka eivät panosta naisen tyydyttämiseen kärsivät pillu puutteesta ihan omasta syystään. Siitä sitten pitää katkerana täällä avautua. 

Ei se aina siitä johdu. Itselleni molemminpuolinen nautinto on kyllä ihan seksin perusedellytys. No, meillä on ollut seksiä tänä vuonna kerran ja viime vuonna kaksi kertaa. Kaikilla kerroilla vaimo on kyllä nauttinut, saanut orgasmin, mutta silti syttyy aniharvoin :(

Vierailija
1207/1220 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia miehiä kiinnostaa jotka haluavat seksiä jatkossakin ja jotka haluvat rakkaalleen nautintoa. Ne jotka eivät panosta naisen tyydyttämiseen kärsivät pillu puutteesta ihan omasta syystään. Siitä sitten pitää katkerana täällä avautua. 

Ei se aina siitä johdu. Itselleni molemminpuolinen nautinto on kyllä ihan seksin perusedellytys. No, meillä on ollut seksiä tänä vuonna kerran ja viime vuonna kaksi kertaa. Kaikilla kerroilla vaimo on kyllä nauttinut, saanut orgasmin, mutta silti syttyy aniharvoin :(

Kaikilla kahtena vuonna vaimo saanut 3 kertaa! UUsi enkka! Voi ei.

Vierailija
1208/1220 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa aina orkun, kun miehelle tulee siemensyöksy. Se, että nainen ei muka saa, on teeskentelyä. 

Vierailija
1209/1220 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on biologinen suoritus, jonka tavoitteena on lisääntyminen. Miehen nautinto on tämän päämäärän kannalta oleellisempaa kuin naisen nautinto. 

Vierailija
1210/1220 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran olisi pitänut olla sinussakin miestä,että olisit ottanut ohjat ja kumonnut naisen estot.. Tiedä mitä olet menettänyt, kun et saanut häntä syttymään. Minä olen saanut kun olin tarpeeksi määrätietoinen. Orgasmien jälkeen hänen oli vaikea kieltää tai moittia, kun jäi himo uusia varten.

Mee Pate nyt ja kokeile olla mies, joka saa naisen valumaan kiimaan. Kokeileppa vaikka nyt sitä ja ole tarpeeksi määrätietoinen. Jos pystyt!

Vierailija
1211/1220 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässäpä ei ollutkaan puhe mistään vaimon orgasmeista vaan seksin puutteesta. Voi olla, että et tajua niiden eroa?

Vierailija
1212/1220 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi koskaan alkanut parisuhteesen sellaisen naisen kanssa joka ei saisi orgasmeja ja jota en saisi tyydyttää ja tyydytettyä. Ei syntyisi lapsiakaan. Kun menin vaimon halusta naimisiin 2v seurustelun jälkeen oli kaikkea  seksissä jo koettu ja oli tiedossa millaista se tulee olemaan jatkossakin.

Pate taas spammaa urakalla. Taitaa olla mankelipillu työmaalla taas. Siellä me mieskollegat saa vaimon kuumaksi ja Pate sitten illemmalla "tänään seksiä" tekstarin. Ei muuta kun pilleriä poskeen ja liukkaria pilluun!

Vierailija
1213/1220 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän Paten vaimon jo vihdoinkin nostaa se kissa pöydälle?

Vierailija
1214/1220 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee Pate nyt ja kokeile olla mies, joka saa naisen valumaan kiimaan. Kokeileppa vaikka nyt sitä ja ole tarpeeksi määrätietoinen. Jos pystyt!

Koita nyt päättää kummasta syytät?  Siitä,että olin liian määrätietoinen ottaessani vaimoni hänen salaisen toiveen mukaisesti vai siitä etten olisi määrätietoinen. Sun kaikki väitteesi on aina  täysin ristiriitaisia keskenään,  kumoavat toisensa tai ovat mission imbossible. Koita  nyt hankkia oma nainen itsellesi, niin voisit oppiakin jotain.

Vierailija
1215/1220 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tai sitten Pate on, vaimon töissä ollessa, uusinut herkän hetkensä vaimonsa jellyjortikan kanssa...

Vierailija
1216/1220 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet itse aktiivinen, ja nainen on haluistaan huolimatta passiivinen, niin latistaa "fiilistä ja tunnetta" tehokkaasti. 

Pari työntöö ja tulee. Ei sillä naisella välii.

Vierailija
1217/1220 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta Pate saada se vaimos samanlaiseen kiimaan, ku saat ittes sen dildon kanssa.

Vierailija
1218/1220 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalle miehistä seksi on vaan paineiden purkamista. Moni suhtautuu masturbaatioonkin niin, että runkkaa pari minuuttia tekniikalla, jolla tulee nopeasti -> paineet on purettu ja nyt ei tarvitse hetkeen ajatella seksiä. Eihän sillä tavalla saa itsekään oikeasti kunnon orgasmia.

Vierailija
1219/1220 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella tässä on joku ero sukupuolten välillä? 

Vierailija
1220/1220 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tärkeintä, että naiseni saa täydellisen orgasmin . Minä saan sen samalla. Enkä nukahda heti. Hyväilen vielä pitkään .jos vaikka uusiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän