Miksi monia miehiä ei kiinnosta naisen nautinto seksissä?
Kun sitä seksiä niin kovasti halutaan saada, niin se auttaisi, jos molempia kiinnostaisi toistensa nautinto
Kommentit (1220)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellimen paikka kun täällä sanoo, ettei kiinnosta huonokäytöksisten nautinto, leimataan huonokäytöksiseksi! Eikö naisia pitäisi sitten kiinnostaa sikamiesten nautinto, vai onko se sitten jotenkin eri asia? Oikeesti mitä helv..tiä täällä tapahtuu?
Olet hyvin tyhmä yksilö.
Rautalankaa: Jos olisit älykäs ja hyvätapainen mies, lähtisit menemään kun nainen osoittautuu huonotapaiseksi. Mutta ei, et sinä. Mitä sinä teet? Käytät naista itsekkääseen seksiin, ja vasta sitten lähdet. Moukka.
Ai sinä aloit jo haukkumaankin. Perustele miksi nämä naiset voisivat käyttää minua itsekkääseen seksiin, eikö se tee heistä moukkia ja tyhmiä? Jos esim vaikka makaa eikä pyri miellyttämään minua, miksi minulla olisi velvollisuus tehdä mitään enempää? Perustele ilman lapsellisia haukkumisiasi, sillä ne kertovat enemmän sinusta kuin minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellimen paikka kun täällä sanoo, ettei kiinnosta huonokäytöksisten nautinto, leimataan huonokäytöksiseksi! Eikö naisia pitäisi sitten kiinnostaa sikamiesten nautinto, vai onko se sitten jotenkin eri asia? Oikeesti mitä helv..tiä täällä tapahtuu?
Olet hyvin tyhmä yksilö.
Rautalankaa: Jos olisit älykäs ja hyvätapainen mies, lähtisit menemään kun nainen osoittautuu huonotapaiseksi. Mutta ei, et sinä. Mitä sinä teet? Käytät naista itsekkääseen seksiin, ja vasta sitten lähdet. Moukka.
Miksi pitää lähteä menemään jos toinen käyttäytyy huonosti? Eli siis kiusatun lapsen tulee vaihtaa koulua, eikä kiusaajien. Oletko oikeasti tuota mieltä? Kai minä saan harrastaa seksiä kenen kanssa haluan ja jos toinen on huonotapainen, niin eihän minun ole pakko suostua seksissä mihinkään mitä en halua! Rautalankasi on solmussa, etkä osaa avata sitä.
Vastaisitko, vai oletko sellainen huonotapainen joka vain haukkuu muita?
Täällä on nyt jankkaaja-stalkkaja-ääliö. Ihan sama.
Älykkäät ja hyvätapaiset eivät hauku muita siksi, että nämä eivät poistu paikalta kun kohtaavat huonotapaisen ihmisen. Siksi minä haluan perustelut tälläkin kertaa, en siedä huonoja käytöstapoja. Käyttäydyhän vastaisuudessa asiallisemmin ja perustele kantasi haukkumatta muita. Viesti ei mene nimittäin kovin hyvin perille, jos vaan haukkuu ja nimittelee toisia. Mikähän sinun viestisi mahtoi edes olla?
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nyt jankkaaja-stalkkaja-ääliö. Ihan sama.
Täällä on nyt niin, että sinä haukut muita vain haukkumisen ilosta. Voisit sanoa ihan suoraan mitä ajat takaa. Oletko sitä mieltä, että miesten tulee kohdella naisia paremmin kuin naisten miehiä? Sellaisen käsityksen tästä saa.
Ei tuo vastaa jos kysymys on liian vaikea, eikä se anna mahdollisuutta haukkua miehiä tai pieniä tissejä. Hieno ihminen.
Monet naiset kuitenkin harrastavat paljon seksiä miesten kanssa. Eivät nämä naiset varmaan joka kerta huonoa seksiä saa, muutenhan he lopettaisivat koko touhun. Selvästi siis löytyy monia miehiä, joita naisten nautinto kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset kuitenkin harrastavat paljon seksiä miesten kanssa. Eivät nämä naiset varmaan joka kerta huonoa seksiä saa, muutenhan he lopettaisivat koko touhun. Selvästi siis löytyy monia miehiä, joita naisten nautinto kiinnostaa.
Ei kai kukaan ole muuta väittänytkään. Lisäksi löytyy monia, joita se ei kiinnosta. Tässä ketjussa näyttää olevan hyvänlainen valikoima sellaisten miesten viestejä.
Koska kuitenkinnaisetkin haluavat seksiä, joidenkin kanssa sitä on sitten harrastettava. Ja jos sattuu ns. huono pano, niin eikun uutta etsimään, ja hups, taas huono...pitäskö tässä kohtaa ruveta nunnaksi?
Tämä on se juttu. Ja sitten oletkin pian nimittelyn kohde vai. Onse niin väärin tämä elämä. Ja miehet senkun panevat ja nauttivat, ja vielä ilkkuvat sitten päälle.
Vierailija kirjoitti:
Koska kuitenkinnaisetkin haluavat seksiä, joidenkin kanssa sitä on sitten harrastettava. Ja jos sattuu ns. huono pano, niin eikun uutta etsimään, ja hups, taas huono...pitäskö tässä kohtaa ruveta nunnaksi?
Tämä on se juttu. Ja sitten oletkin pian nimittelyn kohde vai. Onse niin väärin tämä elämä. Ja miehet senkun panevat ja nauttivat, ja vielä ilkkuvat sitten päälle.
Tuo liittyy kriteereihin.
Kun kriteerinä on se ulkonäkö ja ehkä itsevarmuus + hauska läppä niin eivätpä nuo kerro siitä tuleeko mies ottamaan naisen huomioon.
"Ja miehet senkun panevat ja nauttivat, ja vielä ilkkuvat sitten päälle."
1-5% miehistä. Loput eivät saa seksiä tarjoamatta parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo liittyy kriteereihin.
Kun kriteerinä on se ulkonäkö ja ehkä itsevarmuus + hauska läppä niin eivätpä nuo kerro siitä tuleeko mies ottamaan naisen huomioon.
"Ja miehet senkun panevat ja nauttivat, ja vielä ilkkuvat sitten päälle."
1-5% miehistä. Loput eivät saa seksiä tarjoamatta parisuhdetta.
Ja milläs kriteereillä miehet naiselle asettavatkaan? Oisko tuo ulkonäkö mitä..
Mutta olkoot mitkä vaan, sen rakastajan taidot saa tuta vasta sängyssä. Ja useimmiten todella kehnot ja mies itsekäs. Onhan täällä moni myöntänytkin sen ihan suoraan, ett kuhan itse saavat. Ai niin, nehän sitten vielä ovat olleet huonoja lahnoja....olis varmaan pitänyt näille miehille antaa oikein kaikkensa kiitokseksi surkeesta seksistä!
Kymmenen työntöä ja nukkumaan.
Koska miehen kuuluu nauttia jotta pystyy siittämään. Naisen tehtävä on palvella, tyydyttää, kantaa lasta ja synnyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä yhdenyönjuttu niin miksi vaivautua? Jos kyseessä parisuhde niin pitäisi varmaan naisen avata suu ja sanoa ettei tämä riitä.
Tämä on yksi niistä syistä, miksi en halua yhden illan juttuja, huonoa seksiä yleensä naiselle.
Kyllähän sinä niitä harrastat, jos ei muuta ole. Niinkuin muutkin naiset.
En ole ensi vuoteen kahteen vuoteen harrastanut kuin itsetyydytystä. Jännä, että taas mun puolesta tiedetään paremmin. Tarvitsen seksiin tunnesiteen, lähes aina huonot yhden illan jutut jättävät vain tyhjän tunteen. Kaikki ei koko ajan n*ssi ympäriinsä.
Heikko itsetunto? Vai miksi puolustelet omia heikkouksia ajanvietteenä käytettävällä keskustelupalstalla. Sori, täälläKÄÄN ei ketään kiinnosta miten sinä harrastat seksiä.
Se ei ole mikään heikkous, jos innostuu vain harvasta miehestä. Päin vastoin, se on sitä, että tietää, mitä tahtoo, eikä tyydy vähempään. Iskijöitä kyllä riittää.
Sitä ei vaan löydy, joka haluaisi pitää?
Niin, jotkut naiset edelleen istuu siellä norsunluutornissaan ja odottaa sitä prinssiä valkealla ratsullaan saapuvaksi kuvitellen ettei heidän tarvitse tehdä, eikä osta mitään. Sukupuolet, kun ei enää tarvitse toisiaan tullakseen nämä naiset on niitä häviäjiä, kun enää ei vaan riitä se, että on nainen.
Olet käsittänyt ihan väärin. Nyt ei enää riitä se että on mies. Naiset eivät ota riippakiveä elämäänsä ankeuttamaan. Naiset ovat onnellisempia sinkkuina, miehet parisuhteessa.
Koska, miestä kiinnostaa vain oma nautintonsa.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehen kuuluu nauttia jotta pystyy siittämään. Naisen tehtävä on palvella, tyydyttää, kantaa lasta ja synnyttää.
Eli kerrot että naisen tarvii keskimäärin kaksi kertaa elämänsä aikana kestää huonoa seksiä? Muuhunhan ei miestä tässä maailmassa tarvita. Nainen on arvokas, mies ei
Joskus olin naisen kanssa joka ei meinannut saada millään. Se homma alkoi olla työstämistä. Ehdotin isompaa dildoa. se sattuu. Joskus ehkä sai kun oli hetken tyytyväinen?
Eottiin ja sitten kun olin myöhemmin toisen kanssa. Niitä kehuja on turha sanoa. Ei niitä kukaan usko. Minäkin vain siksi kun olin mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä naisen nautinto pitäisi kiinnostaa?
Jos nainenkin tulee ja nauttii, niin se ei taatusti ala pihtailemaan vaan on itsekin aktiivinen ja miellyttämisen haluinen 😏
Miksi se nainenkaan tekisi muuta kuin makaa jalat levällään, jos ei itse saa mitään?Mä ainakin tykkään tyydyttää miestäni vaikka ei itse aina tekis mielikään, kun tiedän että hänkin on halukas tyydyttämään myös mut kun niikseen tulee.
Juuri siksi se mieskään ei vaivaudu, kun nainen vain makaa jalat levällään.
Vaan kumpi oli ensin, muna vai kana?
Ja naiset joita saa rahalla ovat fiksuja. Joo, kai tuosta voi olla samaa mieltä.