Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13-vuotiaan Tonin tappanut jarruvaijerimurhaaja yhä vapaalla

Vierailija
05.03.2015 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015030419292533_uu.shtml

Koulukiusaaja tappoi 13-vuotiaan Tonin katkaisemalla polkupyörän jarruvaijerit. Toni kuoli jäätyään alamäen päässä auton alle.

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 10:56"]

Jos jarruvaijerin poisto kerran on murha, niin onko satulan ryöstäminen sitten pahoinpitely? Tai jos jättää sen tukiputken paikalleen ja vie pelkän istuinosan niin ehkä raiskaus?

sorry ot :)

[/quote]

Miten sä kykenet vitsailemaan kiusatun ja satutetun ihmisen murhalla? Tai olkoon nimike mikä tahansa, niin murha se kyllä kansantajuisesti oli. Kuoli toisten ihmisten pahuuden seurauksena. Täysin turha kuolema, ja maailma menetti varmastikin ihan hyvän ja kivan ihmisen, toisin kuin niiden kiusaajien kohdalla voi koskaan sanoa, olkoonkin että elävät nykyään epäilemättä näteissä kulisseissa muka normaalia elämää.

Vierailija
22/134 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 01:44"]

Suomessa oli 1990-luvun lopulla myös se tapaus kun hiihtoladulle alamäkeen oli laitettu hiekkaa. Mäkeä laski alas keski-ikäinen mies ja kaatui tuon hiekan takia ja kuoli. Tässäkään ei syyllistä koskaan löytynyt, epäilyksiä oli että lapset olisivat hiekan ladulle tuoneet.

[/quote]

Hehhehhee, meidän kallepekka on niin vilkas ja eläväinen, pojat ovat poikia! hehee 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:32"]tomin täytyi kyllä olla vitun vajakki koska se teki kaksi virhettä. 1 miksi se ei tarkistanut jarjuja ennen kuin lähti polkemaan jos ne kerran oli irroitettu aiemminkin. 2 miksi se ei hypännyt pois pyörältä tai edes ohjannut sivuun. se vain huusi että jarrut ei toimi ja laski auton alle. ei ihme että kiusataan ku on noin onneton ääliö. [/quote] Jaahas, murhaajakos se siellä huutelee.

[/quote]

luultavasti elämäm koulu lainen, elämäntapatyötön luuseri, äo 26.

[/quote]

Eli mielestäsi syypää on kehitysvammainen ja mielenvikainen kuvitus joka on syyntakeeton tekoon koska on niin vitun tyhmä?

Vierailija
24/134 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:15"]

Suomessa oli 1990-luvun lopulla myös se tapaus kun hiihtoladulle alamäkeen oli laitettu hiekkaa. Mäkeä laski alas keski-ikäinen mies ja kaatui tuon hiekan takia ja kuoli. Tässäkään ei syyllistä koskaan löytynyt, epäilyksiä oli että lapset olisivat hiekan ladulle tuoneet.

[/quote]

Hehhehhee, meidän kallepekka on niin vilkas ja eläväinen, pojat ovat poikia! hehee 

[/quote]

Jumalauta ja tekijät ovat samoja poikia?!!!

Vierailija
25/134 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:09"]Taas täällä haukutaan kiusaajaa vaikka olette itse kiusaajia! Päivästä toiseen haukutte Hennaa täällä ja mässäilette hänen erilaisuudellaan!
Ymmärrättekö kuinka kaksinaamaisia raukkoja olette? Hävetkää!
[/quote]

Kertokaahan miksi alapeukutitte? Tottahan tuo on joka sana. Itse kiusaatte Hennaa hänen raivostumisen partaalle, ilkutte ja pilailette hänen kustannuksellaan.
Heti kun uutisissa puhutaan kiusaamisesta, tai sen seurauksista niin täällä niin kauhistellaan ja puolustellaan kiusattua ja ollaan tukea antamassa!
Ootte oikeasti todella kaksinaamaisia ja tyhmiä! Ettekä edes itse näytä tajuavan kuinka typerältä käytöksenne ulospäin näyttää!
[/quote]
No en mä ainakaan ole kenestäkään Hennasta puhunut yhtään mitään! En tiedä edes kuka on Henna, ilmeisesti joku blogisti, no en koskaan lue niitä enkä kommentoi täällä sellaisiin.

Vierailija
26/134 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen mitä se adressi auttaa? Ei kai adressilla koulukiusaamista voi lopettaa.

Vierailija
27/134 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:51"]

Jos jarruvaijerin poisto kerran on murha, niin onko satulan ryöstäminen sitten pahoinpitely? Tai jos jättää sen tukiputken paikalleen ja vie pelkän istuinosan niin ehkä raiskaus?

[/quote]

Onpas hauskaa toisen ihmisen kuolema? Muuten sinunkinkaltainenkin törppö tosiaan huomaa, jos satulalle on tehty jotain, mutta jos jokin vaijeri laitetaan poikki, et välttämättä huomaakaan, ennen kuin on liian myöhäistä. Mitenkähän ajattelisit, jos onnettomuus olisi tapahtunut omalle lapsellesi?

[/quote]

Nuttura vähän tiukalla? Jollekulle trollille tuommoinen heviluokan mielensäpahoittaja voisi olla hyväkin saalis. 

Vierailija
28/134 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 09:57"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 00:21"]

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015030419292533_uu.shtml

Koulukiusaaja tappoi 13-vuotiaan Tonin katkaisemalla polkupyörän jarruvaijerit. Toni kuoli jäätyään alamäen päässä auton alle.

[/quote]

NYT VÄHÄN VAROVAISUUTTA NÄIHIN KIRJOITUKSIIN TAI TÄSTÄ SEURAA JURIDISIA TOIMENPITEITÄ!

Mainittu kuolintapaus johtuu vammoista, jotka aiheutuivat kolarista jonka pyöräilijä itse ajoi auton kanssa.

Lisäksi ei ole esitetty yhtään pitävää todistetta jonka mukaan päämieheni olisi ollut osallisena epäillyssä vaijerinkatkaisussa joten keskustelu aiheesta loppukoon tähän.

"Asianajaja"

[/quote]

Vai että ihan "Asianajaja" Joo. No minä olen sitten "Saatana" voit kutsua minua myös valontuojaksi.

Vierailija
29/134 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:51"]

[/quote]

Onpas hauskaa toisen ihmisen kuolema? Muuten sinunkinkaltainenkin törppö tosiaan huomaa, jos satulalle on tehty jotain, mutta jos jokin vaijeri laitetaan poikki, et välttämättä huomaakaan, ennen kuin on liian myöhäistä. Mitenkähän ajattelisit, jos onnettomuus olisi tapahtunut omalle lapsellesi?

[/quote]

Nuttura vähän tiukalla? Jollekulle trollille tuommoinen heviluokan mielensäpahoittaja voisi olla hyväkin saalis. 

[/quote]

Juu ja sinusta olisi jollekin shrinkille hyvä leipäpuu. Psykopaatti kun ei parane millään.

Vierailija
30/134 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 00:46"]Mikäli vaijerin irrottaja halusi että teon seurauksena Toni kuolee, kyseessä on murha. Tämä on poliisin spekulaation varassa ja ensin pitäisi löytää tekijä ja haastatella tätä ja hänen ystäviään / todistajia. Liian vanha juttu enää alkaa puimaan.
[/quote] Oikeudessa tuskin menisi murhana, vaan todennäköisesti törkeänä kuolemantuottamuksena. Mutta sairas tapaus joka tapauksessa, en voi ymmärtää.

Vierailija
31/134 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:19"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mä en tuon tapauksen jälkeen uskaltanut käydä hiihtämässä hetkeen, kun lähilatu on tosi mäkisessä paikassa ja alamäessä saa hyvät vauhdit. Vaikea sanoa, mitä tekijät ajattelevat. Jos tarkoitus oli vain, että joku hiihtäjä lentäisi nenälleen, niin uskon, että porukasta ainakin joku on saanut tuosta elinikäiset tuskat. 

Lieköhän nuo pojan kiusaajat kiusanneet jota kuta toista sen jälkeen? Jos, niin ovat kyllä jo psykopaatteja. Tai jos ajattelee kuten tässä ketjussa joku, jonka uskon olevan tapauksen kanssa jollain tavalla tosin tekemisissä, ajattelevat, että ikävä vahinko, niin luonnevikaisuuttahan se on. 

Vierailija
32/134 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 05:53"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:19"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mä en tuon tapauksen jälkeen uskaltanut käydä hiihtämässä hetkeen, kun lähilatu on tosi mäkisessä paikassa ja alamäessä saa hyvät vauhdit. Vaikea sanoa, mitä tekijät ajattelevat. Jos tarkoitus oli vain, että joku hiihtäjä lentäisi nenälleen, niin uskon, että porukasta ainakin joku on saanut tuosta elinikäiset tuskat. 

Lieköhän nuo pojan kiusaajat kiusanneet jota kuta toista sen jälkeen? Jos, niin ovat kyllä jo psykopaatteja. Tai jos ajattelee kuten tässä ketjussa joku, jonka uskon olevan tapauksen kanssa jollain tavalla tosin tekemisissä, ajattelevat, että ikävä vahinko, niin luonnevikaisuuttahan se on. 
[/quote]
Tämä tapahtui Paloheinässä ja tämän jälkeen poliisit haki kaksi kouluni (paloheinän a-a) 6.lk poikaa kesken koulupäivän asian tiimoilta. Mukana oli myös yksi vanhempi poika. Joko lapset ei olleet syyllisiä, eivät rikosoikeudellisessa vastuussa tai Paloheinä-tyyliin vanhemmat rikkaita ja maksoivat asianajajalle (elleivät itse peräti olleet varatuomareita) hyvät rahat. Tai sitten, koska tekijät olivat alaikäisiä ratkaisuista ei pidetty isoa meteliä.

Vierailija
33/134 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 00:23"]

Tekijää ei siis koskaan löytynyt tai haluttu löytää. Mikä on aika outoa, kun Suomessa henkirikokset selviävät lähes poikkeuksetta.

[/quote]

Tuskin on kyse ainoastaan yhdestä tekijästä. Kiusaamisessa on yleensä iso lössi yhden kimpussa. Veikkaan että monet tietävät keitä on ollut mukana, jostain syystä tekijöitä vaan suojellaan.

Vierailija
34/134 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:04"]Olisin pitänyt polttaa koko koulu lapsineen. Kaikki olivat murhaajia, kun eivät kertoneet syyllisiä.
[/quote]

Ja poliisit ja opettajat avunannosta kun painoivat villaisella. Munatonta toimintaa.

Vierailija
35/134 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kummaa toimintaa ettei selvinnyt.

Vierailija
36/134 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan.

Vierailija
37/134 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkilassa tapahtui. Muistelen, että tätä sanottiin tapaturmaksi ja pojan isä oli ainut joka yritti tekijöitä selvittää. Isä leimattiin hulluksi..

Vierailija
38/134 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sitä tässäkin ole ollut jonkin "paremman" perheen penikka asialla ja siksi teko on lakaistu maton alle.

Vierailija
39/134 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:18"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:11"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:19"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 11:38"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 11:33"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 11:28"]

Höpö kyllä lapset keppostelee ja tekee piloja. Aika onneton on jos ei osaa jarruttaa jarruttomalla pyörällä. Onko kukaan kysynyt mitä tämä Toni teki kavereilleen?

Oletko kenties teon tekijä, tai muuten yhtä paha, nimittäin tunne-elämältään normaali aikuinen ei todellakaan kirjoita tuollaista!

[/quote]

En ole teontekijä tai paha.

Minua koulukiusattiin koko peruskouluni ajan. Minua nostettiin korvista ylös minun pulpettini tahrittiin koiranpaskalla ja opettaja nauroi kun omalla paidallani puhdistin sitä. Minua heiteltiin jäisillä lumipalloilla josta syystä leukani meni sijoiltaan ja 2 hammas murtui. Pelkäsin mennä kouluun joten piilottelin metsässä koko koulupäivän ajan.

[/quote]

Ja silti puolustat KIUSAAJIA? Mikä sussa on mennyt noin vinksallen? :(

[/quote]

En puolusta. Mutta miksi minua sai kiusata?

[/quote]

KUKA on sanonut, että sinua sai kiusata??!! Ei kukaan, eikä olisi saanut! Aivan järkyttävää, miten edelleen aikuisena?? uskottelet itselleni ITSE noin, ja kuvittelet, että se on jotain, mikä pitää vaan hyväksyä?! Ei, EI näin !

[/quote]

No saihan minua kiusata. Ei siihen kukaan puuttunut. Ei minun melestä ketään saa kiusata tai sortaa. Mutta ei minun mielipiteellä ole mitään vaikutusta.

[/quote]

Se, ettei kukaan puuttunut (osannut puuttua?) silloin, ei tarkoita, että se olisi ollut sallittua. Kuinka vanhempasi reagoivat asiaan? Entä opettajat, saivatko he tietää asiasta?

- se ope, ja koulukiusatun isosisko-

[/quote]

No äiti sanoi, ettei minun ole pakko mennä kouluun. Opettaja ja rehtori sanovat sen olevan normaali leikkiä ja kuuluvan asiaan.

Se mikä minua suututtaa on mediantapa ottaa kantaa asiaan. Jotkut ovat vaan tärkeämpiä merkittävimpiä. Minä en ole. Minä olen sairaseläkkeellä kiusaamisen takia.

[/quote]

kerran koulukuraattori piti luokan edessä puheen siitä miten minua kiusataan. Voitte vaan arvata paljonko kiusaaminen kasvoi siitä?

[/quote]

No, sun opettaja ja kuraattori ovat olleet tosi väärässä. Olen hyvin  pahoillani kaikesta kokemastasi ja siitä, etten mitenkään voi auttaa sinua, mutta jos jotain voin pyytää: edelleen, tuo kokemuksesi julkiseksi, edelleen, jatkuvasti, joka paikassa, tee selväksi että koulukiusaus EI OLE HYVÄKSYTTÄVÄÄ, ikinä. Voimia sinulle!

-se ope, jonka veli tappoi itsensä koulukiusauksen takia

[/quote]

Mitä se auttaa jos teen asian julkiseksi? Ajatelkaa eräs suomalainen jääkiekkoilija joka nykyään pelaa nhl:ssä oli yksi kiusaaja. Hänellä on 3 lasta ja hän ansaitsee rahaa paljon. Minä saan kuussa käteen 730 euroa.

[/quote]

ai olli jokinen vai?

Vierailija
40/134 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ketään tahoa, joka alkaisi tätä selvittää? Syylliset esille vaikka miten olisi vanhentunut surma, ahdistaa todella paljon, että syylliset ovat porskuttaneet elämässään eteenpäin ilman huolen häivää tapettuaan toisen lapsen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi