Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset mahdollisuudet minulla on saada lasten huoltajuus?

Vierailija
03.02.2015 |

Erosin ex-vaimostani viime keväänä ja marraskuussa ero oli selvä. Meillä on yhteishuoltajuus mutta olen etävanhempi. Meillä on siis 4-vuotiaat kaksoset ja 2-vuotias. Lasten äiti joutui viime kesänä auto-onnettomuuteen, jonka vuoksi hänellä oli lieviä kipuja. Hän söi niihin normaaleja särkylääkkeitä mutta tuli immuuniiksi niille, joten lääkäri määräsi vahvempia särkylääkkeitä. Syksyn mittaan hänen särkylääkkeiden käyttö on muodostunut ongelmaksi ja epäilen hänen olevan riippuvainen niihin. Omien sanojensa mukaan syö niitä varmuuden vuoksi vielä, vaikka kipuja ei enään ole. Huomaan hänen olevan levoton, kädet tärisevät eikä hän pysty keskittymään mihinkään, jos hän ei ole syönyt särkylääkkeitä. Hän ei saa niitä enään reseptillä enkä tiedä mistä hommaa lääkkeet. Kerran hän nukahti vain sohvalle lasten leikkiessä eikä herännyt vaikka lapset koitti herätellä. Onneksi hänen isänsä saapui paikalle ennen kuin mitään tapahtui. En halua kuullostaa katkeralta ex-mieheltä mutta minusta lasten olisi parempi luonani, ainakin kunnes äiti hoitaa itsensä kuntoon. Hänen mukaansa ei ole ongelmaa eikä aio luopua lapsista. Mitä voin tehdä ja millaiset mahdollisuudet minulla on? Olen huolestunut lasteni puolesta jos exä popsii vain vahvempia ja vahvempia pillereitä. Toivon todella ettei hän nukahda taas sohvalle pilleripurkki kädessä ja lapset mene syömään niitä!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme