Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis toi Tinder on ihan kamala

Vierailija
03.12.2021 |

Ekana tulee match kaikki menee hyvin viestit vaihtuu sitten yhtäkkiä nainen vaa menee poistamaan. Ja joo en pommittanut ja ahdistellut mitään. Mutta tommosta se just on. Itseä kiinnostaa niin naista ei koskaan kiinnosta. Monesti ennenkin ne poistanut tollee suoraan.

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä olen jo laskenut rimaa ja saanut osumia pullukoiden naisten kanssa jotka kiinnostaa minua.. mutta ilmeisesti en kiinnosta heitä kun eivät vastaa mulle.. mikä tässä mättää? Sitten ne poistaa mut.

Vierailija
82/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä naisia. Ilmeisesti en yksinkertaisesti kelpaa kellekkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti oon komea mies mutta sitte muut asiat niin ei riitä naisille.. status.. markkina arvo... ylipaino.. persoona ja luonne.

Et ole komea, sun kuva on nähty. Oot ihan tavis pullaposki.

Olen kyllä komea sori vaan.. Mitä sitte jos on ylipainonen.. mitä sitte?? Kerro se suoraa?

Itse arvioisin suomi24 kuvien perusteella 5.5/10

Haha niinpä niin. No mä arvioisin oman ulkonäköni 7

Sä oletkin typerä vammainen. Ei sillä ole lopputuloksen väliä miten itse itsesi arvioit, voit pitää itseäsi vaikka kymppinä ja et silti ikinö tule saamaan naista. Maksullisetkin kieltäytyy panemasta sinua.

Joo lihava iso kaljuuntunut kaljamaha

Vierailija
84/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIelllä pitää vetää ittensä ihan täysin alastomaksi että sielllä pärjää.

Vierailija
85/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder toimii niin, että ne joista itse olet kiinnostunut, eivät ole kiinnostuneita sinusta. Ne, jotka ovat kiinnostuneita sinusta, eivät kiinnosta sinua. Sinun pitää laskea rimaa, jotta saat naisen. Miksi sen kiinnostavan naisen pitäisi laskea rimaa sinun takiasi, jos et itse ole valmis laskemaan omaa rimaasi? Eli ratkaisu: viestittele myös niille "ei niin kiinnostaville naisille". Sieltä voi löytyä joku helmi. Älkää miehet olko niin pinnallisia!

Olen laskenut rimaa. Kyllä naisetki sais laskea rimaa.

Vierailija
86/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen sanotaan taas. Mulle kelpaiai tavis 80 kg pullukka en havittele nuoria laihoja naisia. Enkä halua.

Vierailija
87/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain ymmärrä jatkuvasti miksi olen tässä pisteessä.

Vierailija
88/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset miksi en kelpaa. Havitteletteko pullukat komeita miehiä??

Vierailija
89/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei vastaa.

Vierailija
90/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu miksen kelpaa???

Vierailija
91/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti mene hoitoon.

Vierailija
92/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun pitäs mennä hoitoon? olen jopa miettinyt onko mulla autismin kirjo

Vierailija
93/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin naista suudella.. ja kosketella naisen peppua.. ai että minä nauttisin siitä.

Vierailija
94/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset mikä mättää? eikö nyt löydy ees tavis pullukkaa tulis antaa läheisyyttä mun luo.

Vierailija
95/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama jos pullaposki kaljamaha yksinkertainen työssäkäyvä mies ei kelpaa.

Vierailija
96/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä monia naisia on tullut nuorempana saatua ja seksiäkin on lohjennut monelta.

Vierailija
97/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän tämä Allu saa kylmät väreet menemään selässä?

Jotenkin sellainen niljakkaan sedän vaikutelma. Sellaisen jo vanhemman limanäpin joka yrittää kähmiä.

Alkaahan tämä olla jo siinä iässä.

Vanhempi mies jos osaa käyttäytyä ja kunnioittaa toisia on ihan ok. Nämä epämääräiset kummallisuudet ja ihan avoimesti iljettävät.... huh...

Vierailija
98/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän tämä Allu saa kylmät väreet menemään selässä?

Jotenkin sellainen niljakkaan sedän vaikutelma. Sellaisen jo vanhemman limanäpin joka yrittää kähmiä.

Alkaahan tämä olla jo siinä iässä.

Vanhempi mies jos osaa käyttäytyä ja kunnioittaa toisia on ihan ok. Nämä epämääräiset kummallisuudet ja ihan avoimesti iljettävät.... huh...

Mitä hittoa.. ihmiset vanhenee ja muuttuu.. kyllä minä katselen naisia ja haaveilen. EIlenkin katselin lidlissä nuoria tyttöjä työntekijöitä hitto olivat kyllä niin kauniita että meinas kyl seota.. En uskalla heille jutella koska olen ujo ja huonot sosiaaliset taidot ja olen yksinkertainen ja lihonut.. he olivat laihoja.. mutta minulle kelpaisi tavis tyttö.

Vierailija
99/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa ne nykajan naiset on muuttunut ja tulleet vain nirsoimmiksi... ei mikää kiinnosta.

Vierailija
100/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minua kiinnostaa sitten se on aina ja aina niin että toista ei kiinnosta minä.. se on jatkuvaa oravanpyörää mistä ei tule mitään. turhauttavaa ja vihastutttaa tää sinkkuus.