Siis toi Tinder on ihan kamala
Ekana tulee match kaikki menee hyvin viestit vaihtuu sitten yhtäkkiä nainen vaa menee poistamaan. Ja joo en pommittanut ja ahdistellut mitään. Mutta tommosta se just on. Itseä kiinnostaa niin naista ei koskaan kiinnosta. Monesti ennenkin ne poistanut tollee suoraan.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on ihan epärealistiset käsitykset ulkonäöstään ja ruusunpunaiset lasit peilin edessä seisoessa.
Totuus on se että olet pulska 176-senttinen tonttu jonka hiukset ovat lähteneet. Et ole 190-senttinen komeakasvoinen ja treenattu miesmalli vaikka miten kuvittelisit sitä mielessäsi kun katsot peilikuvaasi.
Miksi miehillä on niin psykoottiset luulot itsestään? Ei esim. tajuta että laihduttaa pitäisi, vaikka kaljamaha pömpöttää metrin eteenpäin.
;Miksei naiset laihduta.. ja hommaa uusia vaatteita meikkiä.. monet on rumia. Lidlissä oli kauniita naisia tänää töissä.. ja semmoset kiinnostaa
No luuletteko naiset olevanne kauniita.. suurin osa rumia ja lihavia.. laihduttakaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti oon komea mies mutta sitte muut asiat niin ei riitä naisille.. status.. markkina arvo... ylipaino.. persoona ja luonne.
Et ole komea, sun kuva on nähty. Oot ihan tavis pullaposki.
Olen kyllä komea sori vaan.. Mitä sitte jos on ylipainonen.. mitä sitte?? Kerro se suoraa?
Et ole. Jos olisit, et olis yksin. Olet oksettavaa geneettistä jätöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti oon komea mies mutta sitte muut asiat niin ei riitä naisille.. status.. markkina arvo... ylipaino.. persoona ja luonne.
Olen kyllä komea sori vaan.. Mitä sitte jos on ylipainonen.. mitä sitte?? Kerro se suoraa?
Eikö ihminen saisi olla ylipainonen? Mä ahkeroin töissä ja mulla ei riitä aika salille laihduttamaa kun teen 6 vuoroa viikossa töitä ja rahaa tulee.. et vissii tajua sitä.. täys pelle
Joku vammaisten tukitoiminta ”työllistää” sut, et sinä ole oikeissa töissä etkä saa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Läski typerä kehitysvammainen
Ole hiljaa saakeli.. tule tänne näyttämää naamaas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihminen saisi olla ylipainonen? Mä ahkeroin töissä ja mulla ei riitä aika salille laihduttamaa kun teen 6 vuoroa viikossa töitä ja rahaa tulee.. et vissii tajua sitä.. täys pelle
Joku vammaisten tukitoiminta ”työllistää” sut, et sinä ole oikeissa töissä etkä saa rahaa.
Hahahha olen ihan oikeissa töissä ja hyvä työssäni sekä tienaan hyvin.. huomenna meen töihin ja tienaan tuplasti :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitte jos olen köyhä.. rjuma kläski.. vammainen yksinäinen?
Olet unelma mies naisille. Sun kelpaa viettää ensikesänä ihania kesähäitä jahka löydät täältä unelma naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse arvioisin suomi24 kuvien perusteella 5.5/10
Haha niinpä niin. No mä arvioisin oman ulkonäköni 7
Sä oletkin typerä vammainen. Ei sillä ole lopputuloksen väliä miten itse itsesi arvioit, voit pitää itseäsi vaikka kymppinä ja et silti ikinö tule saamaan naista. Maksullisetkin kieltäytyy panemasta sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä että näistä syistä et tule ketään koskaan saamaan. Ei se muutu vaikka miten jankutat täällä.
Hahahah no mitä sitte jos olen oksennus ja ruma tyhmä? Tuu sanoo päin naamaa? Sut pitäs hakata turpaan lyödä kunnolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä että näistä syistä et tule ketään koskaan saamaan. Ei se muutu vaikka miten jankutat täällä.
N0 JANKUTAN KUN H ALUAN.. MITÄ SE SULLE KUULUU?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse arvioisin suomi24 kuvien perusteella 5.5/10
Haha niinpä niin. No mä arvioisin oman ulkonäköni 7
Sä oletkin typerä vammainen. Ei sillä ole lopputuloksen väliä miten itse itsesi arvioit, voit pitää itseäsi vaikka kymppinä ja et silti ikinö tule saamaan naista. Maksullisetkin kieltäytyy panemasta sinua.
Mitä sitte jos olen vammainen mieslapsi.. epävaka.a. kaljuuntunut läski..?? Mitä se on sulta pois.? Johan hiljenit
JOO EIPÄ NE NORMAALITKAA SAA PARISUHTEITA... NORMAALIT IHMISET ON IKISINKKUJA
mä oon ihan hyvä tyyppi käyn hyvässä palkkatöissä asun yksin olen pitkä ja kivan näkönen mies.. enkä missää nimessä ole vammainen.. kattokaa ihmiset peiliinne!!!!!!!!!!
JOhan kaikki hiljenit.. helppohan se on anonyyminä haukkua toista vammaiseksi :DD lol mitä porukkaa
Tinder toimii niin, että ne joista itse olet kiinnostunut, eivät ole kiinnostuneita sinusta. Ne, jotka ovat kiinnostuneita sinusta, eivät kiinnosta sinua. Sinun pitää laskea rimaa, jotta saat naisen. Miksi sen kiinnostavan naisen pitäisi laskea rimaa sinun takiasi, jos et itse ole valmis laskemaan omaa rimaasi? Eli ratkaisu: viestittele myös niille "ei niin kiinnostaville naisille". Sieltä voi löytyä joku helmi. Älkää miehet olko niin pinnallisia!
Miten sitte lihavat rumat naiset kelpaa? Jos mies pitäs laihduttaa.. minulla on kaljamaha.. en muuta itteeni naisetn takia miksen kelpaa?
t. allu