Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis toi Tinder on ihan kamala

Vierailija
03.12.2021 |

Ekana tulee match kaikki menee hyvin viestit vaihtuu sitten yhtäkkiä nainen vaa menee poistamaan. Ja joo en pommittanut ja ahdistellut mitään. Mutta tommosta se just on. Itseä kiinnostaa niin naista ei koskaan kiinnosta. Monesti ennenkin ne poistanut tollee suoraan.

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENpä välitä tommosista ihmisistä jotka haukkuu minua.. en välitä ollenkaa mitä te ajattelette musta.

Vierailija
42/133 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille karkkikauppa, miehille täysin turha jos ei 2m pitkä pankkiiri salamurhaaja kirurgi jykevällä leualla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep komea rikas palstaprinssi... komea.. rikas kultakello mersulla kelpaa

Vierailija
44/133 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei kannata ottaa sydämeen haavoja joka asiasta. Pitää asennoitua niin että tämä on mitä on. Tulee mitä tulee tai on tulematta.

Vierailija
45/133 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pyydä niitä alastonkuvia heti ekassa viestissä.

Vierailija
46/133 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 € omega käteen ja 20 tonnin mersu.. johan alkaa naisia tulemaan.

Vierailija
47/133 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tollasia pintaliito naisia yöks.. mä en jaksa.. tommosia.. ollenkaa.. yksin ikuisesti kun ei tavalliselle lihavallekkaa kelpaa.

Vierailija
48/133 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa tollasia pintaliito naisia yöks.. mä en jaksa.. tommosia.. ollenkaa.. yksin ikuisesti kun ei tavalliselle lihavallekkaa kelpaa.

Jos tavalliset, lihavatkaan, naiset ei susta tykkää, niin oletko koskaan miettinyt sitä, että olisikohan sun ulosannissa jotain korjattavaa 🤔

Vierailija
49/133 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne tykkää musta.. sitä ihmettelen miksi ne sanoo että olen komea.. ja ne ei tykkää musta.

Vierailija
50/133 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama.. mä pysyn yksin vois lähtee kauppaan ja huomenna yöksi töihin.

Vierailija
51/133 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tätä samaa skeidaa ruikutusta samaa levyä.. oon niin täynnä tätä.. jos kaikki on näin vaikeeta niin pitää asennoitua elää elämä yksin. ainaski on vakituinen työ ja on terve ja katto pään päällä ja autoki. Jos ei ole niitä ominaisuuksia naisille niin sille en voi mitää.. ja jos olen lihava sille en voi mitää.. en panosta enää itseeni ei kiinnosta.. en laihdutakkaan.. halun kelvata omana itsenäni.

Vierailija
52/133 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistaako nykyään ihmiset matcheja? Itse annoin niiden olla joiden kanssa keskustelu hiipui ja ne antoi minun. Itse poistin vain ne jotka laittoi jotain häiriintynyttä viestiä.

Vierailija
53/133 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille karkkikauppa, miehille täysin turha jos ei 2m pitkä pankkiiri salamurhaaja kirurgi jykevällä leualla

Mitä nämä "karkit" on mitä naisille siellä kaupataan?

Vierailija
54/133 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2000 € omega käteen ja 20 tonnin mersu.. johan alkaa naisia tulemaan.

Luonnollisesti tämä jos tähtäimessä on naiset jotka tunnistaa nuo.

Vierailija
55/133 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu Allu v'ttuun täältä ulisemasta.

Eiku joo, eihän sua naiset huoli :D Sori 

Vierailija
56/133 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on ihan epärealistiset käsitykset ulkonäöstään ja ruusunpunaiset lasit peilin edessä seisoessa.

Totuus on se että olet pulska 176-senttinen tonttu jonka hiukset ovat lähteneet. Et ole 190-senttinen komeakasvoinen ja treenattu miesmalli vaikka miten kuvittelisit sitä mielessäsi kun katsot peilikuvaasi.

Miksi miehillä on niin psykoottiset luulot itsestään? Ei esim. tajuta että laihduttaa pitäisi, vaikka kaljamaha pömpöttää metrin eteenpäin.

Vierailija
57/133 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on ihan epärealistiset käsitykset ulkonäöstään ja ruusunpunaiset lasit peilin edessä seisoessa.

Totuus on se että olet pulska 176-senttinen tonttu jonka hiukset ovat lähteneet. Et ole 190-senttinen komeakasvoinen ja treenattu miesmalli vaikka miten kuvittelisit sitä mielessäsi kun katsot peilikuvaasi.

Miksi miehillä on niin psykoottiset luulot itsestään? Ei esim. tajuta että laihduttaa pitäisi, vaikka kaljamaha pömpöttää metrin eteenpäin.

Itse tunnistan kuuluvani tähän kategoriaan ainakin joltain osin.

Olin ennen hoikka ja urheilullinen, 76kg, 193cm ja tuuhea tukka.

Nyt on muuten samat setit, mutta painoa on tullut kirjaimellisesti kymmeniä kiloja lisää. Mulla on todennäköisesti jonkinlainen psykologinen ongelma tämän suhteen, koska en silti näe itseäni peilin edessä seisoessani läskinä lusmuna jota todellisuudessa olen. Laihduttaa pitäisi ja kovaa kyytiä, mutta roskaruoka-addiktio, psyykkiset ongelmat ja tuo em. vääristynyt kehonkuva vaikeuttaa tilannetta eikä tahdonvoimaa ole samalla tavalla kuin ennen.

M30

Vierailija
58/133 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

57 Jatkaa vielä ->

Jäi lisäämättä tuohon edelliseen, että mulla ei siis kylläkään ole mitään illuusioita siitä, että olisin naisten mielestä jotenkin haluttava tai komea. Tykkään kehossani kyllä monesta asiasta ja olen esim tyytyväinen kasvoihini, mutta rapakunto ja paskat elämäntavat estää nykyisellään kyllä aika tehokkaasti itsetunnon kohoamisen vaikkei sitä peiliin katsoessa itse huomaakkaan.

Vierailija
59/133 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painu Allu v'ttuun täältä ulisemasta.

Eiku joo, eihän sua naiset huoli :D Sori 

Juu ei näytä huolivan.. ihan saakelin sama.. pysyn yksin

Vierailija
60/133 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olekkaa miesmalli.. olen 195 cm pitkä.. pitäskö olla miesmalli hä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi