Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis toi Tinder on ihan kamala

Vierailija
03.12.2021 |

Ekana tulee match kaikki menee hyvin viestit vaihtuu sitten yhtäkkiä nainen vaa menee poistamaan. Ja joo en pommittanut ja ahdistellut mitään. Mutta tommosta se just on. Itseä kiinnostaa niin naista ei koskaan kiinnosta. Monesti ennenkin ne poistanut tollee suoraan.

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vielä muutama vuosi sitte kelpasin hyvinkin treffeille.

Vierailija
102/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en lähinnä ees saa mitää kontaktia livetapaamisia kun ei naisia kiinnosta tavata.. ja eivät ite ehdota ollenkaa tapaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää hommata uutta elämänsisältöä, aloita uusia ryhmäharrastuksia tai vaikka opiskelemaan tai ala urheilemaan enemmän.

Kaikki tämä palstalla vietetty aika on vain ajantappamista mikä ei auta sua yhtään.

Vierailija
104/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse todellaki kaipaisin jo sutinaa vaikka jotain läheisyyttä.. se olis kiva nyt pitkästä aikaa kun ei ole mitää säpinää tuijottelen vaan naisia.. turhauttaa.

Vierailija
105/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää hommata uutta elämänsisältöä, aloita uusia ryhmäharrastuksia tai vaikka opiskelemaan tai ala urheilemaan enemmän.

Kaikki tämä palstalla vietetty aika on vain ajantappamista mikä ei auta sua yhtään.

Ei ole mitään elämää.... on iso kaljamaha ja yksinkertaisuudelle ja kaljuuntuneelle tukalle ei voi mitään.. en ole ehtinyt urheilla ku on paljon töitä että saan maksettua velkoja pois ja pitäs nukkuakki.

Vierailija
106/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lievästi ylipainonen ja toki mahaa on... mutta en näytä sitte vaa kelpaavan pullukalle mikä minulle kelpaisi kun on sanottu eti oman tasoinen niinhän mä nyt teenkin.. mutta ei mitään

Vierailija
107/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kun ennen samanlaisena kaljamahaisena sain naisia ja kelpasin.. mikä on tapahtunut sitte yhtäkkiä.. oon jopa töissäki nyt.. sillon en ollut ja join alkoholia.

Vierailija
108/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo o en ymmärrä mitenkää naisia..

Vierailija
109/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen niin kummasti tätä touhua.. olen tässä yrittänyt naisia mutta piti tavata mutta 1 ilmoitti että treffit on peruttu ja se siitä

Vierailija
110/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki huomaa itestäni sen että turhauttaa kaikki kokoajan kun naiset ei kato ees päälle ja tunnen olevani ilmaa.. ei taviksetkaa kato päälle ja sit vaa entistä enempi ärsyttää olla yksin ku on jo erostaki aikaa.. ei vaa jaksa

Vierailija
111/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no eipä ketää kiinnosta.. alkaa riittää jo luovutan.

Vierailija
112/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta en tiiä.. harmi kun se kyl varmaa kiinnostui mun ulkonäöstä mutta sitte vaa poisti mut.. noin tapahtuu mulle jatkuvasti.

Itse poistin juuri koko sovelluksen ja luonnollisesti mätsit meni mukana, koska olin viikko sitten löytänyt ihanan miehen tinderistä ja sovimme, että poistamme sovelluksen.

Joskus onsiis tämä syynä, että on jo keskustelut menossa toisen kanssa, enkä itse ainakaan jaksa monesta ihastua yhtäaikaa.

Siihen ei sinun komeus auta, jos on jo ihastunut ☺️

Vierailija
113/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama eipä kiinnosta.. Ite oon ikuisesti yksin jos en vaa kelpaa kellekkään.. en halua muuttaa itteeni oon jo ilmaa naisille. Ilmeisesti pitäs olla laihempi ja komeempi naama.

Vierailija
114/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no jotkut vaa kelpaa ja löytää.. eipä tässä oikein huvita enää panostaa.. turhautuu ja entistä ärsyttää enempi ku näkee kauniita naisia ja tietää jo että jaa eipä toikaa ole kiinnostunut.

Vierailija
115/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva joskus vielä koskea naista ottaa kädestä kiinni ja sillee että sitä kiinnostais ja se haluais olla munkaa.. ehkä elän unelmissa.. harmi kun se entinen jätti mut.

Vierailija
116/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ihan sama alkaan jo luovuttaan ei vaa kelpaa millää keinolla vaikka millanen olisi.. aina on jotain vikaa miehessä.. tai ei kelpaa tai on liia lihava ja tavallinen.

Vierailija
117/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mun pitäs mennä hoitoon? olen jopa miettinyt onko mulla autismin kirjo

Ainakin olet vajaaälyinen jankkaaja. Kukaan nainen ei halua tuollaista joka jankuttaa ja käyttäytyy kuin kunnon creepy stalkkeri.

Vierailija
118/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha selvä. No mä nyt jankutan ja semmonen mä oon. No mä nyt tykkään kytätä naisia. ei voi mitään. Kaipaan koskea naista ja omaa naista.

Vierailija
119/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä siksi jankutan ja puhun koska ärsyttää vaa olla nykyää ja turhauttaa yksin.. kaipaisin tutustua naisiin ja keskustelua ja semmosta.. en uskalla lähestyä naisia ku oon ujo

Vierailija
120/133 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo ihan sama. Yksin vaan pysytään.