Miten eroon mahamakkarasta? [kuva]
Nyt helvetti auttakaa. Oon normaalipainon alarajoilla ja maha on tässä kunnossa: http://aijaa.com/Ji6Rqu
Mikä auttaa? Pelkkä ruokaremontti? Miten pitäis liikkua? Ahdistaa ja ällöttää.
Kommentit (171)
Samanlainen makkara täälläkin... ja treenan ja urheilen, mutta se ei vaan katoa!
Kato Youtubesta Jillian Michaelsin vatsalihastreenivideoita!
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:01"]Hommaat miehen jos sulla ei sellaista ole. Mies sanoo sulle, että ei ole kropassa mitään vikaa.
[/quote]
Tää oli päivän paras! :D Voi kun se noin vaan "hankittas" niin kyllä hankkisin. Ap
[/quote]
Nätiltä vaikutat kuvien perusteella, eli kovin suurta efforttia ei tämän luulisi vaativan....
[/quote]
Jos jengi luulee täällä että oon sekasin kun vauhkoon mahamakkarastani, ai luoja minkä shown saisin aikaan jos alkaisin puhumaan naamastani. Siinä vasta vikaa onkin! :D Ap
[/quote]
En usko!
sun mahasi on normaali. olet vain aivopesty kaikella fitness höpötyksellä. lihaksikkaassa ja timmissä kunnossa ei kuitenkaan pysy, ellei treenaa taukoamatta ja syö äärettömän järjestelmällisesti. eli jos haluat huipputimmin vartalon, niin totaalinen elämäntaparemontti on tie siihen.
Ite oon kiinteytynyt zumbaamalla :)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:01"]Hommaat miehen jos sulla ei sellaista ole. Mies sanoo sulle, että ei ole kropassa mitään vikaa.
[/quote]
Tää oli päivän paras! :D Voi kun se noin vaan "hankittas" niin kyllä hankkisin. Ap
[/quote]
Nätiltä vaikutat kuvien perusteella, eli kovin suurta efforttia ei tämän luulisi vaativan....
[/quote]
Jos jengi luulee täällä että oon sekasin kun vauhkoon mahamakkarastani, ai luoja minkä shown saisin aikaan jos alkaisin puhumaan naamastani. Siinä vasta vikaa onkin! :D Ap
[/quote]
En usko!
[/quote]
Usko. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:18"]sun mahasi on normaali. olet vain aivopesty kaikella fitness höpötyksellä. lihaksikkaassa ja timmissä kunnossa ei kuitenkaan pysy, ellei treenaa taukoamatta ja syö äärettömän järjestelmällisesti. eli jos haluat huipputimmin vartalon, niin totaalinen elämäntaparemontti on tie siihen.
[/quote]
Ei varmasti ole normaalia lähes alipainoisella tommonen makkara! Bull Mentulakin oksentais jos näkis tän. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 02:42"]Ap rauhotu.
[/quote]
En rauhotu ennen kuin sotani mahamakkaraani vastaan on voitettu!:D Ap
Joillakin ihmisillä on läski naama vaikka kroppa on normaali. Ovat aika erikoisen näköisiä.
Ap, mitä teit eilen vatsamakkaran voittamiseksi? Täällä ruikuttamista ei lasketa.. ;)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 07:58"]
Ap, mitä teit eilen vatsamakkaran voittamiseksi? Täällä ruikuttamista ei lasketa.. ;)
[/quote]
Kävin tunnin (kävely)lenkillä, tein vatsoja, söin terveellisesti. Ap
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:11"]
Mitä tarkoittaa normaalipainon alarajoilla? Jaa että melkein alipainoinen... Tuoko kuvassa esiintyvä :D ?!
[/quote]
No kuule usko huvikses mutta kyllä! 164 cm, 53 kg. Kaikki läski lähinnä mahassa. Ap
[/quote]
Itse olen 163cm ja 48 kiloa. Ja näyttää vieläkin pahemmalta! Ja muka lievästi alipainoinen! Näytän ennemminkin 60 kiloiselta
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 08:08"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:11"] Mitä tarkoittaa normaalipainon alarajoilla? Jaa että melkein alipainoinen... Tuoko kuvassa esiintyvä :D ?! [/quote] No kuule usko huvikses mutta kyllä! 164 cm, 53 kg. Kaikki läski lähinnä mahassa. Ap [/quote] Itse olen 163cm ja 48 kiloa. Ja näyttää vieläkin pahemmalta! Ja muka lievästi alipainoinen! Näytän ennemminkin 60 kiloiselta
[/quote]
Joo tasan ei kyllä mee onnen lahjat. Toisilla se vaan menee kaikki läski suoraan mahaan, ihan sama mitä painaa :( Laita kuvaa! Ap
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 08:01"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 07:58"]
[/quote]
Hyvä! :)
Muista: paljon kasviksia, hyviä rasvoja ja vettä, rankkaa hikoilua, ja vähintään yksi lepopäivä viikkoon! :)
Seuraavalla lenkillä jo muutama hölkkäaskel, ja kohta vatsatreeniin painot mukaan! Hyvä siitä tulee! :)
Kävin tunnin (kävely)lenkillä, tein vatsoja, söin terveellisesti. Ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:12"]Keskivartalon lihaksia treenaamaan vaan
[/quote]
rasva ei lähde lihaksia treenaamalla :D pitää tehdä aerobisia harjotteita, etenkin hiit-treenejä
Ostapa nainen leuanvetotanko itsellesi, ja ala harjoittamaan syviä lihaksia erilaisten liikkeiden avulla. Jalkojen nostot, leuanvedot ja staattiset pidot aktivoivat korsettia ja kehittävät tukilihaksia todella nopeasti. Pelkät vatsarutistukset eivät auta, vaan myös syvät lihakset täytyy laittaa töihin. Ja älä nyt ainakaan kovin lisää aerobisen määrää! Laihtua sinun ei tarvitse, vaan muuttaa kehonkoostumusta ja se ottaa aikaa. Syöminenhän sinulla varmaan on kunnossa?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:06"]
Nyt helvetti auttakaa. Oon normaalipainon alarajoilla ja maha on tässä kunnossa: http://aijaa.com/Ji6Rqu Mikä auttaa? Pelkkä ruokaremontti? Miten pitäis liikkua? Ahdistaa ja ällöttää.
[/quote]
Siis eipä tuosta pääse muuten kuin varaamalla ajan vatsapantaleikkaukseen. Laihduta kuitenkin vähän tuota ylipainoa pois, että sut voidaan leikata.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:23"]
Jos sulla on lapsia, se on ylimääräistä nahkaa, venyneitä kudoksia, vatsalihaksia, jotka eivät ole palautuneet kiinni. Mulla on sellainen ja olen muuten tosi hoikka. Ja on paljon isompi, kuin sun. Ja reenaan, kuin hullu ja syön kuin hiiri. Siihe ei auta, kuin kirurgin veitsi.
Jos sulla ei ole lapsia ja se on pelkkää vatsan seudulle kerääntynyttä rasvaa, niin silloin ruokavalion viilaaminen voisi auttaa eli sokerit ja kotimaiset viljat kokonaan pois, samoin valkoinen riisi ja maito. Kasviksia ja hyvää rasvaa paljon tilalle.
[/quote]
Ei ole lapsia. Oliskin niin olis kunnon tekosyy tälle makkaralle mutta kun ei :D Syy on ihan se että inhoan liikuntaa ja on herkut maistunu vuosien mittaan. Nyt jättänyt vähemmälle mutta kyllä niitä vielä jonkin verran menee. Ap
[/quote]
Ei auta kitistä lötkömahasta, jos et kerran tee asialle mitään. Treenaa vatsalihakset kuntoon, sillä tuosta pääsee eroon.
[/quote]
Ok. Lisää? Lähinnä onko täällä ketään jolla ollut samanlainen makkara ja miten päässyt eroon? Ap