Miten eroon mahamakkarasta? [kuva]
Nyt helvetti auttakaa. Oon normaalipainon alarajoilla ja maha on tässä kunnossa: http://aijaa.com/Ji6Rqu
Mikä auttaa? Pelkkä ruokaremontti? Miten pitäis liikkua? Ahdistaa ja ällöttää.
Kommentit (171)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:02"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:11"] Mitä tarkoittaa normaalipainon alarajoilla? Jaa että melkein alipainoinen... Tuoko kuvassa esiintyvä :D ?! [/quote] No kuule usko huvikses mutta kyllä! 164 cm, 53 kg. Kaikki läski lähinnä mahassa. Ap [/quote] No toi on kyllä aika paljon painoa tolla pituudella, jos pyrit tohon linkittämääsi kuvaan. Itsellä on linkittämäsi kuvan kaltainen masu, pituutta 163 cm ja painoa 46 kg.
[/quote]
Mulla tavote 48 kg, tuntuu vaan niin helvetin vaikealta päästä alle 50. Ap
[/quote]
Miksi ihmeessä tavoittelet alipainoa? Jo nyt olet normaalipainon alarajoilla.
Tuolla joku kirjoitti vääristyneestä minäkuvasta, ja alan kyllä kallistua samalle kannalle... Ei ole tervettä, ei.
[/quote]
Jotta pääsisin mahamakkarastani eroon! :D Tai toivon, että se pienenisi laihdutuksen myötä. Ap
[/quote]
Olen 160cm pätkä. Painoni tipahti sairauden yhteydessä 43een kiloon. Ja kuule, samanlainen makkara lötkötti vatsassa. Kylkiluut paistoivat läpi ja solisluut törröttivät ikävästi. Olin ihan karseen näköinen! Joten kyllä täytyy tehdä jotain muutakin kuin vain laihduttaa...
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 11:38"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:09"] Katsokaapa nyt rakkaat palstalaiset, ostin ihanan mekon (kirpparilta halvalla sovittamatta) jota haluaisin joskus jopa käyttää, mutta en voi koska se on vartalonmyötäinen ja makkarani näkyy SELVÄSTI: http://aijaa.com/AQt4fi Tommonen bump ei ole kaunista. Kiitos muuten neuvoista kaikille, oon saanu hyviä vinkkejä täältä :-) Ap [/quote] Mihin kuvittelet sisäelimiesi mahtuvan, jos tuo bump katoaa? [/quote] En tiedä, varmaan sinne minne muillakin litteävatsaisilla mahtuu?:D Ap [/quote] Seiso suorassa ja ryhdissä niin tuo kumpu katoaa sillä. Kai sinä nyt näet, että etäisyys selän ja vatsan välillä on koko matkalta muuttumaton, mutta lantiosi asento on aivan tolkuttoman paljon eteen kääntynyt. Totta helvetissä se vatsa näyttää pömpöttävän kun sitä tuolla tavalla työntää eteen ja ulos.
[/quote]
Tajuan pointin, mutta vaikka seisoisin suorassa, maha erottuu silti selvästi. Hassua, en oo koskaan tajunnut tota että mulla tosiaan saattaa olla notko selkä koska mulle on luonnollista seisoa aina noin.
Mutta sitten taas esim tämä kuva, vaikka selkä on vielä enemmän notkolla kun mulla, ei muodostu makkaraa mahaan: http://kfc21.tumblr.com/post/112872603365/candice Ap
Se on rasvaa. Vaikka painosi pieni, Se kertoo myös siitä että ei ole lihasta. Aerobinen liikunta polttaa rasvaa. Ja ehkä kannattaisi tosiaan harrastaa liikuntaa jolla saat myös lihasta edes vähän.
Se on nahkaa, ei läskiä! Oikeasti läskistä mahasta ei makkaroita kääritä, se on pallo.
Kai pers-treenarit nevoo, jos ei hyöty/seksiliike onnistu.
Keskity vaikka muiden ihmisten auttamiseen, niin unohdat mahamakkarasi, joita ei oikeasti edes ole olemassa.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:34"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:31"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:16"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:10"]
Eihän noin vähä haittaa mitään.
[/quote]
Kyllä haittaa kun jatkuvasti saa imeä vatsaa sisään ettei makkara näy. Housut puristaa. Ap
[/quote]
Ei mua ainakaan miehenä haittais yhtään, jos naisella ois tollainen vatsa.
[/quote]
Oot kultanen mutta ei auta :( Itseäni ahdistaa ja haluan litteän vatsan. Ap
[/quote]
sitten sun pitää tehdä jotain sille ahdistukselle, ei vatsalle. Ongelma ei ole vatsa, vaan ahdistus.
Tää tulee varmaan olemaan päivän suosituin ketju, sillä eihän naiselle ole mikään mukavampaa, kuin arvostella ja neuvoa toista naista mahamakkaroissa.
Oma kontribuutioni tähän ketjuun on tuon navan kehuminen. Kaunis.
Sinappia kyytipojaksi ja eikun grillailemaan.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 11:38"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:09"] Katsokaapa nyt rakkaat palstalaiset, ostin ihanan mekon (kirpparilta halvalla sovittamatta) jota haluaisin joskus jopa käyttää, mutta en voi koska se on vartalonmyötäinen ja makkarani näkyy SELVÄSTI: http://aijaa.com/AQt4fi Tommonen bump ei ole kaunista. Kiitos muuten neuvoista kaikille, oon saanu hyviä vinkkejä täältä :-) Ap [/quote] Mihin kuvittelet sisäelimiesi mahtuvan, jos tuo bump katoaa? [/quote] En tiedä, varmaan sinne minne muillakin litteävatsaisilla mahtuu?:D Ap [/quote] Seiso suorassa ja ryhdissä niin tuo kumpu katoaa sillä. Kai sinä nyt näet, että etäisyys selän ja vatsan välillä on koko matkalta muuttumaton, mutta lantiosi asento on aivan tolkuttoman paljon eteen kääntynyt. Totta helvetissä se vatsa näyttää pömpöttävän kun sitä tuolla tavalla työntää eteen ja ulos.
[/quote]
Nimenomaan, vika on selän asennossa eikä mahan koossa. Kokeilepa ap vaikka ihan Paintilla vetää tuo "pömppösi" pois ja katso, miltä vartalosi näyttäisi sen jälkeen.