Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon mahamakkarasta? [kuva]

Vierailija
04.03.2015 |

Nyt helvetti auttakaa. Oon normaalipainon alarajoilla ja maha on tässä kunnossa: http://aijaa.com/Ji6Rqu

Mikä auttaa? Pelkkä ruokaremontti? Miten pitäis liikkua? Ahdistaa ja ällöttää.

Kommentit (171)

Vierailija
81/171 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:18"]Mekkokuvasta päätellen ongelmasi saattaa olla notkoselkä eikä vatsakumpu. Harjoittele hyvää ryhtiä, äläkä työnnä persettä taakse, niin näyttää paremmalta.

Ja ihan vinkkinä, että saat kyllä itsestäsikin edustavia kuvia otettua oikeilla kuvakulmilla ja asennoilla, joten mieti onko kaikki sitä miltä näyttää, kun selailet instagramia ym. Ei sinne kukaan huonoa kuvaa itsestään laita, kaikista saa niitä ei-edustavia ja myös niitä edustavia kuvia.
[/quote]
Mutta se on huijausta. Ja makkaraa kun ei voi livenä piilottaa mitenkään, kuvissa tietty voin muokata kropastani millasen ite haluan. Ja nyt tietysti laitoin kuvan missä makkara näkyy kunnolla, jos olisin ottanut eri kuvakulmasta ja vetänyt vatsan sisään, mikä olis ollu kuvan pointti? Ap

Vierailija
82/171 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:17"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:09"]Ap, laita sivukuva mahasta ilman että nipistät mahaa. Kun minä olin laiha ja treenasin paljon, oli minullakin jonkin verran "mahaa". Suurimmalla osalla naisista on.  Parasta mitä voit tehdä, on lihaskuntotreenit. Saat muokattua vartaloasi sekä vatsasta että muulta vieläkin paremmaksi. Jos painosi on alipainon rajoilla, et saa vartalosta enää kauniimpaa laihduttamalla.  [/quote] Tähän hätään ei oo muuta kuvaa nyt antaa paitsi tämä: http://aijaa.com/weFQd3 (Vasemmalla mun mielestä täydellinen kroppa ja oikeella minä) Ap [/quote] Onko tää joku kompa? Sama tyyppi molemmissa kuvissa. [/quote] Hahahhahahahha, vasemmalla Taylor Swift eli ei todellakaan ole sama tyyppi. Kuin yö ja päivä. Ap

[/quote]

Jaa? En tunne. No, ei tuosta kuvasta ainakaan pysty mitään eroa sanomaan, joten laita joku parempi kuva sitten. Kummatkin tuollaisia perus-muodottomia luikkuja joille tekisi hyvää syödä kunnolla ja nostaa rautaa kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/171 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:09"]

Katsokaapa nyt rakkaat palstalaiset, ostin ihanan mekon (kirpparilta halvalla sovittamatta) jota haluaisin joskus jopa käyttää, mutta en voi koska se on vartalonmyötäinen ja makkarani näkyy SELVÄSTI: http://aijaa.com/AQt4fi Tommonen bump ei ole kaunista. Kiitos muuten neuvoista kaikille, oon saanu hyviä vinkkejä täältä :-) Ap

[/quote]

Näytät siltä että olisit raskaana.... Ei pahalla.
[/quote]
Kiitos, tiedostan sen itsekin. Maha isompi ku perse! Ja siksi en mekkoa (tai mitään muutakaan kireää paitaa tms) käytäkään ennen kun saan mahani pois. Ap

Vierailija
84/171 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:09"]

Katsokaapa nyt rakkaat palstalaiset, ostin ihanan mekon (kirpparilta halvalla sovittamatta) jota haluaisin joskus jopa käyttää, mutta en voi koska se on vartalonmyötäinen ja makkarani näkyy SELVÄSTI: http://aijaa.com/AQt4fi Tommonen bump ei ole kaunista. Kiitos muuten neuvoista kaikille, oon saanu hyviä vinkkejä täältä :-) Ap

[/quote]

Mihin kuvittelet sisäelimiesi mahtuvan, jos tuo bump katoaa?
[/quote]
En tiedä, varmaan sinne minne muillakin litteävatsaisilla mahtuu?:D Ap

Vierailija
85/171 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:31"]

Nainen! Olet todella ohut ja tuossa mekkokuvassa vatsasi ei ole makkaraa nähnytkään! Muista, että sisälläsi on lihasten ja luiden lisäksi myös monta metriä suolia ym. Nyt lopetat tuon hupsuttelun ja viet tuon mekon koeajolle! :)

[/quote]

Mekko pysyy kaapin perällä kunnes bump on kadonnut!:D Ap

Vierailija
86/171 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:09"]Ap, laita sivukuva mahasta ilman että nipistät mahaa. Kun minä olin laiha ja treenasin paljon, oli minullakin jonkin verran "mahaa". Suurimmalla osalla naisista on.  Parasta mitä voit tehdä, on lihaskuntotreenit. Saat muokattua vartaloasi sekä vatsasta että muulta vieläkin paremmaksi. Jos painosi on alipainon rajoilla, et saa vartalosta enää kauniimpaa laihduttamalla.  [/quote] Tähän hätään ei oo muuta kuvaa nyt antaa paitsi tämä: http://aijaa.com/weFQd3 (Vasemmalla mun mielestä täydellinen kroppa ja oikeella minä) Ap [/quote] Onko tää joku kompa? Sama tyyppi molemmissa kuvissa. [/quote] Hahahhahahahha, vasemmalla Taylor Swift eli ei todellakaan ole sama tyyppi. Kuin yö ja päivä. Ap

[/quote]

Jaa? En tunne. No, ei tuosta kuvasta ainakaan pysty mitään eroa sanomaan, joten laita joku parempi kuva sitten. Kummatkin tuollaisia perus-muodottomia luikkuja joille tekisi hyvää syödä kunnolla ja nostaa rautaa kunnolla.

[/quote]

No mä haluankin olla "perus-muodoton luikku" (tissit ois toki kivat, mut niille ei voi mitään ja silarit ei kiinnosta). Musta on kiva olla pienikokoinen, ainoa mikä vituttaa on se helvetin mahamakkara. Ap

Vierailija
87/171 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:37"]

[/quote]

[/quote]

No mä haluankin olla "perus-muodoton luikku" (tissit ois toki kivat, mut niille ei voi mitään ja silarit ei kiinnosta). Musta on kiva olla pienikokoinen, ainoa mikä vituttaa on se helvetin mahamakkara. Ap

[/quote]

No sitten olet jo valmis. Ei se tuosta miksikään enää muutu ilman kirurgin veistä.

Vierailija
88/171 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekkokuvasta päätellen ongelmasi saattaa olla notkoselkä eikä vatsakumpu. Harjoittele hyvää ryhtiä, äläkä työnnä persettä taakse, niin näyttää paremmalta.

Ja ihan vinkkinä, että saat kyllä itsestäsikin edustavia kuvia otettua oikeilla kuvakulmilla ja asennoilla, joten mieti onko kaikki sitä miltä näyttää, kun selailet instagramia ym. Ei sinne kukaan huonoa kuvaa itsestään laita, kaikista saa niitä ei-edustavia ja myös niitä edustavia kuvia.

Vierailija
89/171 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. Luulen, että se johtuu heikoista syvistä lihaksista.

Vierailija
90/171 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 18:09"]

[/quote]

Mihin kuvittelet sisäelimiesi mahtuvan, jos tuo bump katoaa?
[/quote]
En tiedä, varmaan sinne minne muillakin litteävatsaisilla mahtuu?:D Ap
[/quote]

Seiso suorassa ja ryhdissä niin tuo kumpu katoaa sillä. Kai sinä nyt näet, että etäisyys selän ja vatsan välillä on koko matkalta muuttumaton, mutta lantiosi asento on aivan tolkuttoman paljon eteen kääntynyt. Totta helvetissä se vatsa näyttää pömpöttävän kun sitä tuolla tavalla työntää eteen ja ulos.

Vierailija
91/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:04"] 

If they can do it, you can do it:

http://geordie-darienne.tumblr.com/post/107859641897
[/quote]
Vau. Tietäis vaan miten. Ap

Vierailija
92/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

500kcal pv. Kyllä lähtee

Vierailija
93/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 05:01"]Keskity vaikka muiden ihmisten auttamiseen, niin unohdat mahamakkarasi, joita ei oikeasti edes ole olemassa.
[/quote]
Ei oikeasti ole? Oletko sokea? Mikäs toi sitten on? En usko että monella mun kokosella (aamupaino tänään 50,5) on tollasta mahaa vaan se on ihan litteä. Ap

Vierailija
94/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 05:13"]otat mulkkua suoleen
[/quote]
Ei tämmösen läskimahan kanssa kehtaa edes harrastaa seksiä mut kiitti tästä neuvosta! Ap

Vierailija
95/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author=" Tero" time="05.03.2015 klo 05:17"]Tää tulee varmaan olemaan päivän suosituin ketju, sillä eihän naiselle ole mikään mukavampaa, kuin arvostella ja neuvoa toista naista mahamakkaroissa.

Oma kontribuutioni tähän ketjuun on tuon navan kehuminen. Kaunis.

[/quote]
Olisi kauniimpi littessä vatsassa mutta kivasti sanottu, kiitos :D Ap

Vierailija
96/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 06:04"]500kcal pv. Kyllä lähtee
[/quote]
Kokeiltu. Ei jaksa montaa päivää eikä varsinkaan arkisin tolla määrällä käydä töissä. Ap

Vierailija
97/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kiinteyttää, mulla oli ns mahamakkara kyllä 164/47 kokoisenakin, koska oli olematon lihasmassa.

Välihuomautuksena muuten, on kiva kuinka naisilla on näin paljon ajatuksia jakaa maailmalle...

Vierailija
98/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis massu. :))

M26

Vierailija
99/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:19"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:10"] Eihän noin vähä haittaa mitään. [/quote] Kyllä haittaa kun jatkuvasti saa imeä vatsaa sisään ettei makkara näy. Housut puristaa. Ap [/quote] Osta isommat housut.

[/quote]

Ne on nyt jo liian isot, koko ajan saa nostella ja roikkuu perseestä, istuessa puristaa mahaa. Ap

[/quote]

Sitten sulla on kroppaasi vääränmalliset housut. Osta sellaiset housut, jotka istuvat vartaloosi ja sopivat muodoillesi. Toki kannattaa treenata keskivartalon lihaksia, mutta tuloksia tulee yleensä tuskastuttavan hitaasti. Siksi kannattaa käydä ostamassa sopivat housut :)

Vierailija
100/171 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa noin olemattomaan määrään auttaa mikään muu kuin kehon rasvojen vetäminen alas yhdistettynä liikuntaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan