Mikä on ruminta, mitä sulle on sanottu töissä?
Kommentit (19)
Asiakas: Kannattaa syödä vähemmän.
Pomo kiitti ja kehui eka kerran 17 vuoden työssäolon jälkeen. Kyllä säikähdin.
"Sulla on joku kompleksi"
Pomo haukkui kun olen aika hiljainen 😔
Raskaana viimeisilläni ollessa haukuttu isoksi, haukuttu villapaitaa rumaksi, vähätelty ja kynnyksen jotain miksi tehdään niin vastattu että sun ei tarvi tietää.
Pomo sano et mun pitäis tehdä jotain töitäkin välillä.
Painon on arvioitu olevan yli 60 kiloa.
"Pullea, näkee minusta painajaisia" :D onneks oon aika huumorinaisia😂
Vierailija kirjoitti:
HOIKKA NAINEN ON PUNAINEN VAATE 😡
Ja lihava.
No ei se ollut rumasti sanottu kun toimitusjohtaja toi minulle kirjallisen varoituksen siitä kun sanoin oman eriävän mielipiteeni esimiehen esittämästä asiasta
No, löin kassaan väärin ja kysyin miten korjataan, eli maksoi käteisellä ja löin korttimaksuun, kyllä kiire päivä ja oli noin 20 korttimaksajaa jonossa siinä mennyt. Työkaveri sanoi että ei tiedä kun hänelle ei tuommoisia virheitä tule. Muuten tuli ja kun ei tee vihreitä niin ei osannut korjatakkaan
Se oli niin rumasti sanottu, etten voi sitä tähän kirjoittaa. Onneksi oli hyvä pomo.
Plausible deniability is a social tactic that allows people to deny knowledge, participation, or an active role in carrying out an activity, relaying a loaded message, etc. The deniability exists due to a lack of culpable evidence, or more commonly, from multiple plausible interpretations of the present evidence. Plausible deniability is prime shield of defense against accountability, and forms the basis of covert attacks that make up human social behavior.
Vierailija kirjoitti:
Up
Aika paha
En haluaisi olla sun kanssa töissä.
Vttu täällä haisee paska. Oli eväänä janssoninkiusausta, jonka olin mikrottanut. Aika sahib saa olla, jos on varaa sanoa, että joku ruoka haisee paskalle.
Vierailija kirjoitti:
Vttu täällä haisee paska. Oli eväänä janssoninkiusausta, jonka olin mikrottanut. Aika sahib saa olla, jos on varaa sanoa, että joku ruoka haisee paskalle.
Olisit sanonut, että ei se vielä haise paskalle.
Et saa pyytämääsi 4% palkankorotusta, vaan 3,5%.