Onko tuo ensitreffit-ohjelman Miia teidän mielestä kaunis/nätti?
Piiaa haukutaan hirveästi mutta onko tuo Mia nyt sen kummempi? Ihan tavallisia ja hyvännäköisiä naisia toki molemmat mutta miksi toista haukutaan, toista ei?
Kommentit (38)
Miia voisi olla nätti, mutta meikkaa jotenkin omituisesti ja näyttää sen vuoksi oudolta. En tiedä mikä siinä tökkii, ehkä ne terävät rajaukset ja tekoripset, liian hailakka huulipuna. Jos meikkaisi vähemmän tai eri tavalla, voisi näyttää freesiltä ja kivalta.
Miia on kasvoista sievä, mutta hyvin perus. Vartaloltaan taas kaunis. Hoikka ja sopusuhtainen ja erityisen kaunis peppu.
Jotenkin sen oloinen tuo Miia, että ei kukaan mies siedä k.o. naista pidempään tai Miia ei siedä ketään miestä. Ulkonäöltään ihan ok.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:24"]Jotenkin sen oloinen tuo Miia, että ei kukaan mies siedä k.o. naista pidempään tai Miia ei siedä ketään miestä. Ulkonäöltään ihan ok.
[/quote]
Eli tyypillinen AV-mamma.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:18"]
Miia voisi olla nätti, mutta meikkaa jotenkin omituisesti ja näyttää sen vuoksi oudolta. En tiedä mikä siinä tökkii, ehkä ne terävät rajaukset ja tekoripset, liian hailakka huulipuna. Jos meikkaisi vähemmän tai eri tavalla, voisi näyttää freesiltä ja kivalta.
[/quote]
Totta, Miia voisi kokeilla nude-meikkiä, varmasti näyttäisi hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:05"]
Kyllä Miia on sen näköinen että miehet varmasti kuolaavat baareissa perään. Eikä tosiaan ole ikäistään vanhemman näköinen. T. Mies.
[/quote]
Jatkan vielä. Itse olen ulkoisilta avuiltani palttiarallaa Ollin "tasoa", ja jätän baarissa Miian näköiset naiset suosiolla yrittämättä. En siksi, että kokisin hänet muuten liian hyvän näköiseksi, mutta kokemus on osoittanut, että kun tuollaisten kissojen kimpussa pyörii myös niitä top-10%:iin kuuluvia miehiä, niin heidän rimansa nousee helposti todella korkealle. Kuten Miia itse sanoi, ei hän normaalisti ehkä olisi kiinnittänyt Ollin kaltaiseen mieheen lainkaan huomiota.
Minusta Miia näyttää tosi nätiltä, mutta kun kysyin mieheltä niin hän ei oikein tykännyt. Toisaalta hänestä Viola näyttää ihan viehättävältä ja minusta taas hän on aika homssuisen näköinen laittamattomine hiuksineen. Ihan nätti toki muttei mikään kaunotar.
Miia on ihan nätti, mutta hieman wt-tyylinen. Pia myös ihan nätti, mutta tätityylinen.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:51"]Minusta Miia näyttää tosi nätiltä, mutta kun kysyin mieheltä niin hän ei oikein tykännyt. Toisaalta hänestä Viola näyttää ihan viehättävältä ja minusta taas hän on aika homssuisen näköinen laittamattomine hiuksineen. Ihan nätti toki muttei mikään kaunotar.
[/quote]
Miehet tykkää kiltinnäköisistä ja tyttömäisistä naisista.
Minusta mielenkiintoisempaa on heidän luonteensa. En jaksa miettiä ulkonäköä kun luonteet ovat niin erikoisia. Miiaa en jaksaisi hetkeäkään, uskomattoman huono itsetunto. Pialla on mielenkiintoinen maailma, mies vaan sattui vääräksi.
Mia on mun mielestä ihan tavallinen. Ei mitenkään erityisen kaunis ja näyttää ikäistään vanhemmalta.
Jaa-a, musta molemmat on ihan perusnättejä. Veikkaan että Piia(/Pia, kumpi lie) haukutaan enempi koska sillä on "liian paksut kulmakarvat" ja "liian iso luomi naamassa" ja sen "pitäsi leikata luomi" ja "nyppiä kulmat".
Tiedäthän, erikoisemman näköinen ihminen=haukutaan yhdessä ja oäätetään että se on ruma.
Ainoa massasta erottuvan nätti oli se Viola.
Ihan nätti ja tyylikäs (paitsi ne kamalat tatuoinnit vaikka yleensä tatuoinneista tykkäänkin!)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:22"]Ainoa massasta erottuvan nätti oli se Viola.
[/quote]
No eipä kyllä
Viola on niin lempeä ja positiivinen, että se tuo hänelle myös lisää ulkoista kauneutta.
Mun mielestä Miia on kaunis ja persoonallisen näköinen, kun taas mieheni mielestä hän ei ole minkään näköinen. Makuasioita siis!