Miten voi ihminen lihoa NÄIN paljon muutamassa vuodessa?
Järkyttävää! Ensimmäinen kuva vuodelta 2010 ja toinen miltä näytän nyt. Auttakaa, miten saan otettua itteäni niskasta kiinni että saisin laihdutettua? :(
Kommentit (215)
Siis onko noi raskauskiloja vai miten sä ton laardin sait hankittua?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:48"]
Et sä oo tuossa kuvassa.
[/quote]
Olen. Valitettavasti... :'( Ap
jos toi on v. 2010 kuva, niin onhan tässä jo viitisen vuotta mennyt. Kyllä sinä aikana pystyy keräämään vaik minkämoisen kertymän. Laihduttaminen pitää aloittaa HETI, koska mitä vanhemmaksi sen jätät, sen varmemmin läsä lähtee vääristä paikoista ja nahka jää roikkumaan. PIdä tuo uhkakuva mielessä, niin laihdutus alkaa tuntua oudon motivoivalta
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:57"]
jos toi on v. 2010 kuva, niin onhan tässä jo viitisen vuotta mennyt. Kyllä sinä aikana pystyy keräämään vaik minkämoisen kertymän. Laihduttaminen pitää aloittaa HETI, koska mitä vanhemmaksi sen jätät, sen varmemmin läsä lähtee vääristä paikoista ja nahka jää roikkumaan. PIdä tuo uhkakuva mielessä, niin laihdutus alkaa tuntua oudon motivoivalta
[/quote]
Just mietin, että pitäskö tulostaa toi kuva jääkaapin oveen... Ap
Mä olen lihonut pelkässä kuukaudessa sen verran, että uskon hyvin viidessä vuodessa voivan lihota noin paljon.
Miksi kuvat aaltoilevat tuollain?
well, shit!
Pelaamalla dragonagea ilmeisesti.
Kannattaa välillä pitää tauko ja käydä vaikka 10 km lenkillä, jaksaa pelata paremmin.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:57"]
[/quote]
Just mietin, että pitäskö tulostaa toi kuva jääkaapin oveen... Ap
[/quote]
Hyvä idis! Siitä se lähtee.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:02"]
Mä olen lihonut pelkässä kuukaudessa sen verran, että uskon hyvin viidessä vuodessa voivan lihota noin paljon.
Miksi kuvat aaltoilevat tuollain?
[/quote]
Otettu puhelimella tietokoneen näytöltä -ap
Mä lohdutan sua: Kun sulla on ollut noin kaunis vartalo aiemmin, niin -ajattele! -sulla on mahdollisuus saada se takaisin vielä! Liikuntaa ja ruokavalio kuntoon, kaunis vartalosi odottaa sinua rasvakerroksen alla! Tsemppiä!!
Ai vittu, taas sai nauraa. Kilpirauhaskortti vedetty. Se tulee nykyään joka toisessa ketjussa. Toinen kortti on suomikortti ja hyvän pelin saa vetämällä kateellisuuskortin...
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:19"]
Ai vittu, taas sai nauraa. Kilpirauhaskortti vedetty. Se tulee nykyään joka toisessa ketjussa. Toinen kortti on suomikortti ja hyvän pelin saa vetämällä kateellisuuskortin...
[/quote]
Tässä ei ole kyllä mitään syytä olla kateellinen. Voi kun voisi vaan leikata nää makkarat pois :'( Ap
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:22"]10g päivässä (voinapillinen tai kourallinen karkkia) tekee 3,650g vuodessa, neljässä vuodessa 15kg. eli aika huomaamatta tulee.
Kaveri vaihtoi leivän päältä rasvat ja leikkeleet kasviksiin 8kurkku ja tomaattiviipaleita, salaatin lehtiä ja retiisin siivuja). Vuodessa paino tippui 15 kiloa. Muuten elää kuin ennenkin.
[/quote]
Minä jätin ne leivät ja sokerit pois, paino laskenut nyt 1 kg/ kk, ilman kuntosaleja. Painoa lähtenyt siis 8kg ja jäljellä vielä 11kg.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:17"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:14"]Mene kebabille ja mieti asiaa rauhassa. Kokista juomaksi. [/quote] Nyt oikeesti.... :( -ap
[/quote]
älä välitä , täys kusipäähän tuo on, todellisuudessa voi olla samassa tilanteessa, jollei pahemmassakin...