Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi ihminen lihoa NÄIN paljon muutamassa vuodessa?

Vierailija
03.03.2015 |

http://aijaa.com/iSLsrw

Järkyttävää! Ensimmäinen kuva vuodelta 2010 ja toinen miltä näytän nyt. Auttakaa, miten saan otettua itteäni niskasta kiinni että saisin laihdutettua? :(

Kommentit (215)

Vierailija
161/215 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:41"]Ei oo samasta ihmisestä kuvat. Provo.
[/quote]

Jaa, itse lihoin alle kahdessa vuodessa 30kg saatuani lääkityksen bulimiaan. Harmi vain, ettei se ahmimista poistanut, pelkän oksentamisen halun ja kroppa meni melkeinpä ääripäästä toiseen.

Ap, tunnen tuskasi! Pää kuntoon ja elämäntaparemontti aluille, pystyt siihen ja sulla on tuolla alla todella kaunis vartalo odottamassa :)

Vierailija
162/215 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet vaan kaiken takaperin seuraavat 5 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/215 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:14"]Mene kebabille ja mieti asiaa rauhassa. Kokista juomaksi. [/quote] Nyt oikeesti.... :( -ap

[/quote]

älä välitä , täys kusipäähän tuo on, todellisuudessa  voi olla  samassa tilanteessa, jollei pahemmassakin...
[/quote]

En ole samassa tilanteessa. Ihan vapaaehtoisena valintana pysyn hoikkana niinkuin jotkut ovat vapaaehtoisesti lihavia.

Vierailija
164/215 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitkö viiden vuoden aikana parisuhteeseen, aloit syödä miehen kanssa samankokoisia aterioita, miehen mielitekojen mukaan? Saitko lapsen välissä? - Ei sillai pahalla, olen itsekin äiti. Ja ymmärrän, että mässäily voi jäädä päälle. Etenkin jos vauva valvottaa yöt ja on ihan poikki.

Raskaudesta jää vielä sitä löydää ihan nahkaa mahaan myös.

Onhan tuo mahdollista, olen itse laihtunut vuodessa 20 kg tekemättä mitään (tietoisesti), ainoastaan jotkin stressitasossa on ollut muutoksia. Joten miksei silloin viidessä vuodessa voisi lihoa 30 kg. Se on vieläpä aika pitkä aika.

Miehen kanssa parisuhteeseen menevien naisten kannattaisi kyllä muistaa, että siinä missä nainen ei voi juoda kuin mies, niin ei voi myöskään syödä kuin mies. (Tai "voi", mutta seuraukset eivät ole hyvät.)

Vierailija
165/215 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:19"]Ai vittu, taas sai nauraa. Kilpirauhaskortti vedetty. Se tulee nykyään joka toisessa ketjussa. Toinen kortti on suomikortti ja hyvän pelin saa vetämällä kateellisuuskortin...
[/quote]

Vaan loiskorttia ei ole vielä vedetty esille, ja se on se ainoa oikea.

Vierailija
166/215 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä olen järkyttynyt. Pitääkö joku oikeasti tota läskiä kroppaa seksikkäämpänä/kauniimpana kuin hoikkaa kroppaa???? :O

Vierailija
167/215 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:38"]

Eihän toi oikeenpuolimmainen ole ollenkaan paha. Kaunis normaali kroppa. Aiksemmassa kuvassa oot ollu jo liian laiha!

[/quote]

Tämähän on täyttä paskaa, tuo jälkimmäinen kuva on kaikkea muuta kuin normaali, se on todella reilusti ylipainoinen ja läski. Kauneutta siinä ei ole sen enempää kuin hevosen paskassa.

Vierailija
168/215 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo light-kokista, niin voit syödä pizzaa ja hampparia

Vierailija
169/215 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:59"]Juo light-kokista, niin voit syödä pizzaa ja hampparia
[/quote]

No tämä jos mikä on provo!

Vierailija
170/215 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla pikkasen pläski, ei ku....

Vierailija
171/215 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:06"] Ou nou.... nyt vaan kuule lenkkarit jalkaan ja ulos reipppailemaa. Ja juo paljon paöjon vettä. Liiku!! Itsellänikin nousi paino ja ilman mitään salikortteja tai suurempia elämän muutoksia paino tippui nopeasti ja pysyvästi. Liikkuminen tulee olemaan mistä nauttii..ja varsinkin kun alkaa nähdä muutoksia! Ja hei... sokeri vanhentaa ihoa joten jos tekee mieli hyvää syö hedelmiä.. kun on ollut viikon tai enemmän ilman sokeria tuntuu appelsiinitkin taivaallisen hyvälle! Kuin karkkia! [/quote] Ristiriitainen neuvo sulla. Sokeri vanhentaa, joten syö hedelmiä. Hedelmäthän on täynnä sokeria. [/quote] hedelmäsokeri on erillaista mitä sä karkkipussista vedät....

[/quote]

Yhtä paha se hedelmien sokeri kylläkin on, ainoastaan siksi kannattaa syödä hedelmiä tavallisen sokerin sijaan koska hedelmissä on paljon muita hyviä aineita toisin kuin karkeissa. Sokeri on sokeria, hedelmäsokeri ei ole sen parempli kannattaa mieluummin tosiaan syödä hedelmiä kuin karkkeja, mutta ei kannata kuvitella että hedelmien sokeri ei olisi yhtä haitallista, ei niitä kannata liikaa vetää.

Vierailija
172/215 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:19"]

Ai vittu, taas sai nauraa. Kilpirauhaskortti vedetty. Se tulee nykyään joka toisessa ketjussa. Toinen kortti on suomikortti ja hyvän pelin saa vetämällä kateellisuuskortin...

[/quote]

Sen kun naurat. Nauru hyytyy kyllä, jos itse sairastut siihen ja huomaat että kroppa turpoo vaikka vetäisit 800 kcal/vrk. On muuten hyvin yleinen sairaus Suomessa, ja nimenomaan naisilla. Omalla työpaikallani vajaatoiminta on osastoni jokaisella naisella ja ikähaarukka on 23-49 v.

Vierailija
173/215 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinan opetus: älä syö roskaruokaa.

Vierailija
174/215 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokailu kuntoon, kun se sujuu voit lisätä liikunnan mukaan. Syö 5x päivässä 3-4h välein, juo vähintään 2l vettä päivässä. Jätä leipä kokonaan tai syö sitä max.2krt päivässä, ei vaaleeta leipää ja mielellään ilman voita. Älä käytä valmiita maustepusseja ruuanlaitossa. Tarkista annoskoot, esim 300g kasviksia ja 100g lihaa. Syö välipalalla esim. marjoja ja maihtorahkaa. Iltapalalla esim. munakas valkuiasista ja yhdestä keltuaisesta. Vaihda riisi ja pasta täysjyvään. Muista hyvät rasvat! Oliiviöljy, avokado, pähkinät. Tsemppiä ap!

Vierailija
175/215 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihana ap ♡ Hirmuisesti tsemppiä sulle, pienin askelin eteenpäin. Sulla on ollut aivan mielettömän kaunis kroppa ennen! Voit saada sen vielä takaisin. Näytä kaikille arvostelijoille mistä sut on tehty! :)

Vierailija
176/215 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö paljo proteiinipitoista ruokaa. Vie nälän hyvin pois.

Vierailija
177/215 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tullut jo hyviä vinkkejä. Mä voisin suositella erittäin lämpimästi karppausta, tai ainakin leivän ja sokerin jättämistä pois. Tällä hetkellä en syö mitään viljoja, perunaa tai sokeria, ja parissa kuukaudessa on lähtenyt senttejä vyötäröltä ihan hulluna. Kaikki herkkuhimot on hävinneet. Ja silti saa syödä hyvää ruokaa, mikä on mulle tosi tärkeää, että jaksan jatkaa dieettiä. Itse olen havainnut hyväksi myös kotikuntoilun, koska siinä saa tehdä omaan tahtiin eikä tarvii matkustaa mihinkään salille, maksaa mistään eikä hävetä rapakuntoaan, kun kukaan ei näe. Tsemppiä ap!

Vierailija
178/215 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni nykyinen vartalosi oli todella hellyyttävän suloinen, edellinen taas perus sexy. Molemmat on hienoja mielestäni :)

Vierailija
179/215 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ilmottautua siihen Jutan ohjelmaan :). Tsemppiä!

Vierailija
180/215 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko minkä ikäinen? Itse olen 26 ja minulle on käynyt samoin kuin sinulle, aloin tosin lihoa aikaisemmin mutta ennen olin todella hoikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi