Miksi helvetissä se "uusi tuttavuus" pitää heti esitellä lapsille?
Sivusta seuranneena ei voi käsittää tuollaista toimintaa, että se uusi säätö on heti punkkailemassa (suom. panemassa äidin kanssa) samassa kämpässä missä pienet lapsetkin asuu. Eikö ensin voi tapailla ja selvittää onko mies edes tosissaan? Parin pienen lapsen äiti tuskin on lapsettoman miehen unelmanainen, anteeksi vaan. Mies häipyy aikanaan kun kyllästyy seksiin naisen kanssa tai löytää paremman. Pakkoko ne lapsetkin on heti tuohon soppaan sotkea? Jos miehellä ei ole mitään intressiä alkaa isäpuoleksi niin menköön omaan kotiinsa majailemaan.
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:25"]Eli ydinperheessä lapset nukkuvat yönsä/eivät häiriinny seksistä/eivät tiedä mitä siellä makkarissa tehdään, mutta kun vanhempien avioero on selvä, niin tää homma muuttuu? :D Ihana av-palsta, et yllättänyt tälläkään kerralla
[/quote]
Kuinka valtava palatsi sulla on? Oletko ajatellut, että lapsetkin jännittää kun on vieraita kylässä jolloin unikin saattaa olla herkemmässä.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:25"]Eli ydinperheessä lapset nukkuvat yönsä/eivät häiriinny seksistä/eivät tiedä mitä siellä makkarissa tehdään, mutta kun vanhempien avioero on selvä, niin tää homma muuttuu? :D Ihana av-palsta, et yllättänyt tälläkään kerralla
[/quote]
Kuinka valtava palatsi sulla on? Oletko ajatellut, että lapsetkin jännittää kun on vieraita kylässä jolloin unikin saattaa olla herkemmässä.
[/quote]
Tottakai, näinhän sen täytyy olla. Ei hitto mitä porukkaa täällä pyörii. Ootteko te oikeasti aikuisia naisia?
Esittelen lapsilleni kaikki muutkin kaverini. En selitä kenen kanssa makaan ja kuka on muuten vaan yökylässä. En esittelle ketään potentiaalisena isäpuolena. Kertooko joku lapsilleen, että makaa heidän isänsä kanssa tai jättää vieraat esittelemättä? Eikö teille tule koskaan uusia ihmisiä kyläilemään?
Minä esittelin 1 kk sisään erosta heti tavattuamme. Olemme olleet nyt naimisissa 10 v.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:43"]Minä esittelin 1 kk sisään erosta heti tavattuamme. Olemme olleet nyt naimisissa 10 v.
[/quote]
Entä jos ei natsaakaan ensimmäisen miehen kanssa vaan esitellään vaihtuvia miehiä aina uuden tavatessaan? Ehkä olisi hyvä ajatella tilannetta lapsienkin kannalta?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:19"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:54"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:48"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:40"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:23"]Inhottavaa yh-äitien halveeraamista tässä ketjussa. Miehet saavat kyllä metsästää useitakin naisia kun ovat perheen jättäneet ( tosin on muunkinlaisia tilanteita) ja naisten pitäisi elää nunnaelämää ja olla niin siveitä. En pidä tällaisesta yleistämisestä. Ei se uuden miehen etsiminen tee yh-äidistä heti jotain horatsua. Hiukan arvostusta toisia äitejä kohtaan, pliis. [/quote] Minusta yh-äitikin saa harrastaa seksiä, ihan useankin miehen kanssa. En vaan ymmärrä niitä joilla useasti vaihtuvat miehet otetaan heti lastenkin elämään mukaan (kaikki eivät siis näin tee). Ei lapsesta välttämättä ole kivaa jos kotona hengaa va äidin poikaystävä vaihtuu parin kuukauden välein. Ihan sama vaikka olisi isä ja tiheästi vaihtuvat tyttöystävät. Ja vielä kerran: monessa partnerissa sinänsä ei ole väärää, vaan kyse on niistä tapauksista joissa parisuhdetrafiikki vaikuttaa lapsiin. [/quote] Just näin! Mielestäni yh voi pokata baarissa miehiä ja sekstailla ja heilastella miten huvittaa, kunhan nämä vaihtuvat poikaystävät eivät pyöri siellä omassa kodissa lasten elämää sotkemassa. Kai lapset joskus saa hoitoon tai etälle, jotta voi käydä tuulettumassa? Miksi nämä hoidot pitäisi roudata kotiin kuleksimaan? Tätä en ymmärrä. [/quote] Itse en ainakaan saa lapsia koskaan minnekään hoitoon, olen totaaliyksinhuoltaja ja vanhemmatkin asuu ulkomailla. Koskaan ei ole lapset eläissään olleet päivääkään yötä hoidossa, ei ole paikkaa minne panna enkä erityisemmin sellaista kaipakaaan että lapset olisivat pois. Sitä en ymmärrä miten äidin kaverit haittaisivat lasten elämää. Ei sitä toki kuherrella saati herranen aika sekstailla lasten nähden. Eikä ole mitään "parisuhdedraamaa". Mulla ainakin on hyvin aina lapset ja miesystävät tulleet toimeen. Nykyisen kanssa lapset pelaa usein tietokonepelejä, käydään yhdessä kävelemässä tms. SItä lapset ei vielä ymmärrä mitä suljettujen ovien sisällä makuuhuoneessa sitten yöllä tapahtuu äidin ja äidin kaverin välillä. t. 27 [/quote] Onko sun lapset jotenkin jälkeenjääneitä, vai pelaako teillä vaippahousut tietokoneella? [/quote] Tietääkö teidän vaippahousut jo mitä on seksi? [/quote] Et kiihkoltasi selvästikään ymmärtänyt lukemaasi. [/quote] Miltä kiihkolta? Ootko sä ihan selvinpäin?
[/quote]
Kyllähän sun lapset tietää mitä sä "äidin kaverin" kanssa suljettujen ovien takana yöllä touhuat. Sitä sulle yritettiin sanoa.
[/quote]
Miten ne sen tietäis jos ovat täydessä unessa?
[/quote]
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaaah!!!
[/quote]
Ks vastaus 62.... Miksi mun lapset kyttäisi meidän tekemisiä?? Täydessä unessa näyttävät olevan klo 22 ja kuorsaavat aamuseitsemään kuin pienet possut. Osaamme rakastella hiljaa tarvittaessa ja makuuhuonekin on eri kerroksessa ja toisessa päässä taloa kuin lasten huoneet. Saa olla aikamoinen kuulo....
[/quote]
Minkä ikäisiä lapsia sulla on? Mulla kouluikäisiä ja ne kyllä tietää tasan tarkkaan vanhempiensa harrastavan seksiä. Ei ne meitä kyttää, ne vaan tietää että mitä kaksi aikuista makkarissa aina välillä tekee. Meillä kun on puhuttu seksistä ja varmasti "informaatiota" on tullut myös kavereilta. Se seksi ei noille ole mikään ongelma, onhan kyseessä oma isä ja äiti. Koko elämänsähän nuo on meidän kanssa eläneet. Ongelma se voi lapselle olla, jos äidillä tai isällä on jatkuvasti näitä vaihtuvia kavereita yökylässä. Ei se lapsesta välttämättä ole mitenkään kivaa. Ei vaikka ei kuuluis ääniäkään. Kyllä ne lapset silti tietää mitä siellä makkarissa todennäköisesti tehdään. Ei ne lapset niin tyhmiä ole.
Mutta viis lapsista, pitäähän äidin/isän saada läheisyyttä. Kyllä sen takia lapsen pitää näitä ventovieraita äidin/isän kavereita kestää kotonaan. Voihan sitä vielä pitää lapsiaan niin tyhminä, ettei ne mistään mitään ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:43"]
Esittelen lapsilleni kaikki muutkin kaverini. En selitä kenen kanssa makaan ja kuka on muuten vaan yökylässä. En esittelle ketään potentiaalisena isäpuolena. Kertooko joku lapsilleen, että makaa heidän isänsä kanssa tai jättää vieraat esittelemättä? Eikö teille tule koskaan uusia ihmisiä kyläilemään?
[/quote]
Pitävätkö ihmiset lapsiaan jotenkin yksinkertaisina?
Musta on törkeää lapsia kohtaan, jos heidän kotiinsa kannetaan ketä sattuu vain jotta mammalla olisi kivaa.
Niinhän se aina on, että toiset tekee typerästi ja itse tekisi aina fiksusti.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:54"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:48"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:40"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:23"]Inhottavaa yh-äitien halveeraamista tässä ketjussa. Miehet saavat kyllä metsästää useitakin naisia kun ovat perheen jättäneet ( tosin on muunkinlaisia tilanteita) ja naisten pitäisi elää nunnaelämää ja olla niin siveitä. En pidä tällaisesta yleistämisestä. Ei se uuden miehen etsiminen tee yh-äidistä heti jotain horatsua. Hiukan arvostusta toisia äitejä kohtaan, pliis. [/quote] Minusta yh-äitikin saa harrastaa seksiä, ihan useankin miehen kanssa. En vaan ymmärrä niitä joilla useasti vaihtuvat miehet otetaan heti lastenkin elämään mukaan (kaikki eivät siis näin tee). Ei lapsesta välttämättä ole kivaa jos kotona hengaa va äidin poikaystävä vaihtuu parin kuukauden välein. Ihan sama vaikka olisi isä ja tiheästi vaihtuvat tyttöystävät. Ja vielä kerran: monessa partnerissa sinänsä ei ole väärää, vaan kyse on niistä tapauksista joissa parisuhdetrafiikki vaikuttaa lapsiin. [/quote] Just näin! Mielestäni yh voi pokata baarissa miehiä ja sekstailla ja heilastella miten huvittaa, kunhan nämä vaihtuvat poikaystävät eivät pyöri siellä omassa kodissa lasten elämää sotkemassa. Kai lapset joskus saa hoitoon tai etälle, jotta voi käydä tuulettumassa? Miksi nämä hoidot pitäisi roudata kotiin kuleksimaan? Tätä en ymmärrä. [/quote] Itse en ainakaan saa lapsia koskaan minnekään hoitoon, olen totaaliyksinhuoltaja ja vanhemmatkin asuu ulkomailla. Koskaan ei ole lapset eläissään olleet päivääkään yötä hoidossa, ei ole paikkaa minne panna enkä erityisemmin sellaista kaipakaaan että lapset olisivat pois. Sitä en ymmärrä miten äidin kaverit haittaisivat lasten elämää. Ei sitä toki kuherrella saati herranen aika sekstailla lasten nähden. Eikä ole mitään "parisuhdedraamaa". Mulla ainakin on hyvin aina lapset ja miesystävät tulleet toimeen. Nykyisen kanssa lapset pelaa usein tietokonepelejä, käydään yhdessä kävelemässä tms. SItä lapset ei vielä ymmärrä mitä suljettujen ovien sisällä makuuhuoneessa sitten yöllä tapahtuu äidin ja äidin kaverin välillä. t. 27 [/quote] Onko sun lapset jotenkin jälkeenjääneitä, vai pelaako teillä vaippahousut tietokoneella? [/quote] Tietääkö teidän vaippahousut jo mitä on seksi? [/quote] Et kiihkoltasi selvästikään ymmärtänyt lukemaasi. [/quote] Miltä kiihkolta? Ootko sä ihan selvinpäin?
[/quote]
Kyllähän sun lapset tietää mitä sä "äidin kaverin" kanssa suljettujen ovien takana yöllä touhuat. Sitä sulle yritettiin sanoa.
[/quote]
[/quote]
Mä en ole koskaan kertonut niistä kerroista kun olen yöllä herännyt vanhempien seksiääniin. Varmaan luulevat että aina nukuin.
Kyllä sitä kerran erottuaan joutaa olemaan loppuelämän ilman kumppania, ihan vaan rangaistukseksi erosta.
Täytyy sanoa, että jos nainen on valinnut ensimmäisen miehensä siten, että eron jälkeen on totaaliyksinhuoltaja niin en kyllä hirveitä kertoimia antaisi seuraavan parisuhteen kestämiselle. Jos taas lapset ovat välillä isällä niin eikö alussa voisi silloin tapailla miehiä kun lapset ovat isän luona?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:21"]
Kyllä sitä kerran erottuaan joutaa olemaan loppuelämän ilman kumppania, ihan vaan rangaistukseksi erosta.
[/quote]
Tai rangaistukseksi kyvyttömyydestä ymmärtää lukemaansa.
Kyse on myös määrästä. Mun äidillä oli jotain 15 poikaystävää eron jälkeen. Ei niitä kaikkia olisi meille tarvinnut esitellä, esim. jotain 3 viikon suhteita.
Myöhemmin meni uudestasn naimisiin. Silloin olin muuttanut jo kotoa.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:27"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ks vastaus 62.... Miksi mun lapset kyttäisi meidän tekemisiä?? Täydessä unessa näyttävät olevan klo 22 ja kuorsaavat aamuseitsemään kuin pienet possut. Osaamme rakastella hiljaa tarvittaessa ja makuuhuonekin on eri kerroksessa ja toisessa päässä taloa kuin lasten huoneet. Saa olla aikamoinen kuulo....
[/quote]
Minkä ikäisiä lapsia sulla on? Mulla kouluikäisiä ja ne kyllä tietää tasan tarkkaan vanhempiensa harrastavan seksiä. Ei ne meitä kyttää, ne vaan tietää että mitä kaksi aikuista makkarissa aina välillä tekee. Meillä kun on puhuttu seksistä ja varmasti "informaatiota" on tullut myös kavereilta. Se seksi ei noille ole mikään ongelma, onhan kyseessä oma isä ja äiti. Koko elämänsähän nuo on meidän kanssa eläneet. Ongelma se voi lapselle olla, jos äidillä tai isällä on jatkuvasti näitä vaihtuvia kavereita yökylässä. Ei se lapsesta välttämättä ole mitenkään kivaa. Ei vaikka ei kuuluis ääniäkään. Kyllä ne lapset silti tietää mitä siellä makkarissa todennäköisesti tehdään. Ei ne lapset niin tyhmiä ole.
Mutta viis lapsista, pitäähän äidin/isän saada läheisyyttä. Kyllä sen takia lapsen pitää näitä ventovieraita äidin/isän kavereita kestää kotonaan. Voihan sitä vielä pitää lapsiaan niin tyhminä, ettei ne mistään mitään ymmärrä.
[/quote]
En ole yh vaan noin yleisesti vain tartuin tähän.
En mä ainakaan koskaan kuullut/tiedostanut omien vanhempieni harrastavan seksiä vaikka varmaan sitä tekivätkin. Tietämättömyydellä tai tiedolla ei ollut mitään tekemistä tuon kanssa, en ole vain ajatellut että toiset uteliaana kuuntelee mitä vanhemmat tekee....
Ja harvoin tosiaan rakastelemme lapsen tai lasten kotonaollessa, meillä on onneksi muitakin tilaisuuksia muutaman kerran viikossa.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:23"]Inhottavaa yh-äitien halveeraamista tässä ketjussa. Miehet saavat kyllä metsästää useitakin naisia kun ovat perheen jättäneet ( tosin on muunkinlaisia tilanteita) ja naisten pitäisi elää nunnaelämää ja olla niin siveitä. En pidä tällaisesta yleistämisestä. Ei se uuden miehen etsiminen tee yh-äidistä heti jotain horatsua. Hiukan arvostusta toisia äitejä kohtaan, pliis. [/quote] Minusta yh-äitikin saa harrastaa seksiä, ihan useankin miehen kanssa. En vaan ymmärrä niitä joilla useasti vaihtuvat miehet otetaan heti lastenkin elämään mukaan (kaikki eivät siis näin tee). Ei lapsesta välttämättä ole kivaa jos kotona hengaa va äidin poikaystävä vaihtuu parin kuukauden välein. Ihan sama vaikka olisi isä ja tiheästi vaihtuvat tyttöystävät. Ja vielä kerran: monessa partnerissa sinänsä ei ole väärää, vaan kyse on niistä tapauksista joissa parisuhdetrafiikki vaikuttaa lapsiin. [/quote] Just näin! Mielestäni yh voi pokata baarissa miehiä ja sekstailla ja heilastella miten huvittaa, kunhan nämä vaihtuvat poikaystävät eivät pyöri siellä omassa kodissa lasten elämää sotkemassa. Kai lapset joskus saa hoitoon tai etälle, jotta voi käydä tuulettumassa? Miksi nämä hoidot pitäisi roudata kotiin kuleksimaan? Tätä en ymmärrä.
[/quote]
Itse en ainakaan saa lapsia koskaan minnekään hoitoon, olen totaaliyksinhuoltaja ja vanhemmatkin asuu ulkomailla. Koskaan ei ole lapset eläissään olleet päivääkään yötä hoidossa, ei ole paikkaa minne panna enkä erityisemmin sellaista kaipakaaan että lapset olisivat pois.
Sitä en ymmärrä miten äidin kaverit haittaisivat lasten elämää. Ei sitä toki kuherrella saati herranen aika sekstailla lasten nähden. Eikä ole mitään "parisuhdedraamaa". Mulla ainakin on hyvin aina lapset ja miesystävät tulleet toimeen. Nykyisen kanssa lapset pelaa usein tietokonepelejä, käydään yhdessä kävelemässä tms. SItä lapset ei vielä ymmärrä mitä suljettujen ovien sisällä makuuhuoneessa sitten yöllä tapahtuu äidin ja äidin kaverin välillä.
t. 27
[/quote]
En sitten koskaan ole kuullut lastenhoitajista? Tai sitten et vain yksinkertaisesti halua maksaa lastenhoidosta. Äidin kaverit ok, mutta äidin luona (lue: lastenkin kodissa) käyvät seksikumppanit eivät ole ok, oli lapset sitten minkä ikäisiä tahansa. Asettakaa ihmiset joskut itsenne näiden lasten asemaan ja kuvitelkaa miltä asetelma teistä tuntuisi / näyttäisi lapsen silmin. Ei aina niin että kun minä tahdon ja kun minä haluan, muista viis!
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:10"]
Seksikö on se juttu vai se että pitää ylipäätään olla joku?
[/quote]
Se, että pitää olla joku. Hellyydestä ja läheisyydestä maksetaan sitten hinta seksinä. surullista lapsille. Nykyään kenekään ei ole pakko lisääntyä kuin vasta sitten, kun on tarjota tasapainoinen koti lapsille.
Ja homma vain kiihtyy, kun lapset tulee teini-ikään. Isäpuolet voi sitten illalla panna äitiä ja yöllä hiipiä murkkutytön huoneeseen jatkamaan nuoremmalla
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]