Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi helvetissä se "uusi tuttavuus" pitää heti esitellä lapsille?

Vierailija
03.03.2015 |

Sivusta seuranneena ei voi käsittää tuollaista toimintaa, että se uusi säätö on heti punkkailemassa (suom. panemassa äidin kanssa) samassa kämpässä missä pienet lapsetkin asuu. Eikö ensin voi tapailla ja selvittää onko mies edes tosissaan? Parin pienen lapsen äiti tuskin on lapsettoman miehen unelmanainen, anteeksi vaan. Mies häipyy aikanaan kun kyllästyy seksiin naisen kanssa tai löytää paremman. Pakkoko ne lapsetkin on heti tuohon soppaan sotkea? Jos miehellä ei ole mitään intressiä alkaa isäpuoleksi niin menköön omaan kotiinsa majailemaan.

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuvaimot taas suu vaahdossa arvostelemassa niitä jotka ei elä kristityissä ydinoerhehelvetissä, hankkikaa elämä

Vierailija
42/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin että mies lähti ilman ennakkovaroitusta ja 2 vkoa sen jälkeen esitteli lapselle tän naisen jonka kanssa oli mua pettäny. Olin ihan raivona. No siitä meni vuosi kun tapasin netissä ihanan miehen hän tuli toiselta puolen Suomea mua tapaamaan (lapset oli isällään) meillä oli niin ihanaa ja kivaa että mies jäi sille tielleen eli käytännössä asumaan meidän kanssa. Nyt siitä on 6 vuotta ja meillä on 2 yhteistä lasta. Lapset oli silloin 3 ja 6-vuotiaat. Ottivat kyllä mieheni omakseen heti. Me vaan ollaan niin samanlaisia. Exä oli silloin kyllä raivona mutta mitäpä se sille kuului enää.

Että näinkin voi käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:00"]

Määrittele "heti?"

[/quote]

Vuoden sisään tapailun aloittamisesta. Parempi olisi odottaa kuitenkin pari vuotta että ehtivät tunteet vähän laimeta normaaleiksi.

Vierailija
44/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen, miksi täytyisi piilotella uutta kaveria? Itse olen aina alusta asti tavannut kotonamme, lasten ollessa paikalla. Mutta ei toki sitä miestä esitellä lapsille äidin uutena miehenä tai edes miesystävänä, ei luvata mitään pysyvyyttä. Vieras on vaan äidin kaveri. Itse en enää edes koskaan halua vakiparisuhdetta, mutta silloin tällöin halun jonkun "lelupojan" tilapäiseksi huviksi ottaa.

Vierailija
45/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs vitoseen kolahti.... ohis...

Vierailija
46/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:00"]

Määrittele "heti?"

[/quote]

Vuoden sisään tapailun aloittamisesta. Parempi olisi odottaa kuitenkin pari vuotta että ehtivät tunteet vähän laimeta normaaleiksi.
[/quote]

Me tapailtiin vajaa puoli vuotta ennen kuin mentiin yhteen ja miehen lapsen tapasin tuona aikana jonkun kerran. Yhdessä ollaan oltu vuodesta -99.

Vierailija
47/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:27"]

Pikkuvaimot taas suu vaahdossa arvostelemassa niitä jotka ei elä kristityissä ydinoerhehelvetissä, hankkikaa elämä

[/quote]

Meillähän on jo elämä ja toivomme vain että teidän lapsillanekin sellainen olisi ja vieläpä tasainen ja onnellinen ilman äidin ihmissuhdedraamailuja. Uutena tietona sinullekin kerrottakoon että ydinperhe ei ole helvetti vaan sisältää onnellisen parisuhteen ja yhteistä lastenkasvatusta eikä ole edes aina kristillinen.

Vierailija
48/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:23"]Inhottavaa yh-äitien halveeraamista tässä ketjussa.

Miehet saavat kyllä metsästää useitakin naisia kun ovat perheen jättäneet ( tosin on muunkinlaisia tilanteita) ja naisten pitäisi elää nunnaelämää ja olla niin siveitä. En pidä tällaisesta yleistämisestä. Ei se uuden miehen etsiminen tee yh-äidistä heti jotain horatsua. Hiukan arvostusta toisia äitejä kohtaan, pliis.
[/quote]
Minusta yh-äitikin saa harrastaa seksiä, ihan useankin miehen kanssa. En vaan ymmärrä niitä joilla useasti vaihtuvat miehet otetaan heti lastenkin elämään mukaan (kaikki eivät siis näin tee). Ei lapsesta välttämättä ole kivaa jos kotona hengaa va äidin poikaystävä vaihtuu parin kuukauden välein. Ihan sama vaikka olisi isä ja tiheästi vaihtuvat tyttöystävät. Ja vielä kerran: monessa partnerissa sinänsä ei ole väärää, vaan kyse on niistä tapauksista joissa parisuhdetrafiikki vaikuttaa lapsiin.

Vierailija
49/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:21"]Mistä te tiedätte noin hyvin kuka punkkaa ja kenenkin luona ja kuinka nopeasti?
[/quote]

Tiedän, koska kaverini on kertonut ihan IRL ja toinen kaveri päivittää FB:hen suhteistaan ja joskus yksärillä selostaa elämäänsä.
[/quote]

Ja sä reiluna kaverina haukut täällä selän takana? Oletko mielestäsi parempi ihminen?
[/quote]

Minä en ole tähän keskusteluun muuten osallistunut kuin vastasin siihen, mistä tietää kuinka nopeasti joku punkkaa jonkun kanssa. Ihan siitä tietää, että ihmiset itse kertovat, ei siihen tarvitse mitään stalkkaamista tai kyttäilyä. Tämä oli pointtini.

Vierailija
50/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:20"]

Kuinka nopeasti suosittelisitte yhteenmuuttamista jos ei olisi lapsia? 2-3 vuotta ainakin olisi hyvä seurustella. Sitten kun on huomioon otettava myös lapset en kyllä liikoja kiirehtisi.

[/quote]

Tuo on tosiaan hassua, että jos on lapseton sinkku, surustellaan yleensä kauemmin. Mutta jos olet yh, niin heti tuodaan mies omaan kotiin asumaan ja pikaisesti hommataan itsensä paksuksi. Mikä ihmeen kiire yksinhuoltajilla on

Vierailija
51/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:21"]Mistä te tiedätte noin hyvin kuka punkkaa ja kenenkin luona ja kuinka nopeasti?
[/quote]

Tiedän, koska kaverini on kertonut ihan IRL ja toinen kaveri päivittää FB:hen suhteistaan ja joskus yksärillä selostaa elämäänsä.
[/quote]

Ja sä reiluna kaverina haukut täällä selän takana? Oletko mielestäsi parempi ihminen?
[/quote]

Minä en ole tähän keskusteluun muuten osallistunut kuin vastasin siihen, mistä tietää kuinka nopeasti joku punkkaa jonkun kanssa. Ihan siitä tietää, että ihmiset itse kertovat, ei siihen tarvitse mitään stalkkaamista tai kyttäilyä. Tämä oli pointtini.
[/quote]

Mutta kerkeästi vastailet nöihin ketjuihin. Raukkis

Vierailija
52/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:27"]

[/quote]

24 v yhx2  itseasiassa ja ei tulisi mieleenkään, että tutustuttaisin lapsia yhtään kehenkään kuukauden tai parinkaan tapailun jälkeen. Agenda siitä, että minulla itsellä taustalla kaksi isäpuolta ja n. 10 äitipuolta ja siskopuoliakin on nyt ollut 2 x, joista toinen nähtiin kertaalleen, kun isäni piti uudelle muijalle esitellä oma kakara ja julistaa, että tässä on sinun uusi siskosi",  vaikka oikeasti kyseessä oli nainen, jonka kanssa isäni jaksoi 3 viikkoa. Kyllä vitutti ja kenenkään nimeä edes oppinut tuntemaan.

Vierailija
53/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:23"]Inhottavaa yh-äitien halveeraamista tässä ketjussa.

Miehet saavat kyllä metsästää useitakin naisia kun ovat perheen jättäneet ( tosin on muunkinlaisia tilanteita) ja naisten pitäisi elää nunnaelämää ja olla niin siveitä. En pidä tällaisesta yleistämisestä. Ei se uuden miehen etsiminen tee yh-äidistä heti jotain horatsua. Hiukan arvostusta toisia äitejä kohtaan, pliis.
[/quote]
Minusta yh-äitikin saa harrastaa seksiä, ihan useankin miehen kanssa. En vaan ymmärrä niitä joilla useasti vaihtuvat miehet otetaan heti lastenkin elämään mukaan (kaikki eivät siis näin tee). Ei lapsesta välttämättä ole kivaa jos kotona hengaa va äidin poikaystävä vaihtuu parin kuukauden välein. Ihan sama vaikka olisi isä ja tiheästi vaihtuvat tyttöystävät. Ja vielä kerran: monessa partnerissa sinänsä ei ole väärää, vaan kyse on niistä tapauksista joissa parisuhdetrafiikki vaikuttaa lapsiin.
[/quote]

Just näin! Mielestäni yh voi pokata baarissa miehiä ja sekstailla ja heilastella miten huvittaa, kunhan nämä vaihtuvat poikaystävät eivät pyöri siellä omassa kodissa lasten elämää sotkemassa. Kai lapset joskus saa hoitoon tai etälle, jotta voi käydä tuulettumassa? Miksi nämä hoidot pitäisi roudata kotiin kuleksimaan? Tätä en ymmärrä.

Vierailija
54/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo heti kotiin tuotu mies kullä asuukin, ja lasta rakastaa kovasti. 3pv tuntemisen jälkeen käytiin tapaamassa toistemme vanhempia ja heti ekana viikonloppuna lapseni sairastu korvatulehdukseen ja hän kuunteli yön kitinää ja auttoi mahin laittamidessa yällö. Samoin lääkkeet jne . Ja istui monta tuntia päivystyksessä meidän kanssa. Ja kun ensimmäinen viiikko oli tuollainen ja vielä on tässä niin hattua nostan. Ei kaikki miehet ole samanlaisia, kaikki eivät luovuta kuukaudessa.
Oli muuten mies tuolloin 18....

Vierailija
55/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:20"]

Kuinka nopeasti suosittelisitte yhteenmuuttamista jos ei olisi lapsia? 2-3 vuotta ainakin olisi hyvä seurustella. Sitten kun on huomioon otettava myös lapset en kyllä liikoja kiirehtisi.

[/quote]

Tuo on tosiaan hassua, että jos on lapseton sinkku, surustellaan yleensä kauemmin. Mutta jos olet yh, niin heti tuodaan mies omaan kotiin asumaan ja pikaisesti hommataan itsensä paksuksi. Mikä ihmeen kiire yksinhuoltajilla on
[/quote]

No kun se mies saattaa lähteä lipettiin. Parempi vaan sitoa mahdollisimman nopeasti kiinni yhteen muuttamisella tai yhteisellä lapsella.

Vierailija
56/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:34"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:23"]Inhottavaa yh-äitien halveeraamista tässä ketjussa. Miehet saavat kyllä metsästää useitakin naisia kun ovat perheen jättäneet ( tosin on muunkinlaisia tilanteita) ja naisten pitäisi elää nunnaelämää ja olla niin siveitä. En pidä tällaisesta yleistämisestä. Ei se uuden miehen etsiminen tee yh-äidistä heti jotain horatsua. Hiukan arvostusta toisia äitejä kohtaan, pliis. [/quote] Minusta yh-äitikin saa harrastaa seksiä, ihan useankin miehen kanssa. En vaan ymmärrä niitä joilla useasti vaihtuvat miehet otetaan heti lastenkin elämään mukaan (kaikki eivät siis näin tee). Ei lapsesta välttämättä ole kivaa jos kotona hengaa va äidin poikaystävä vaihtuu parin kuukauden välein. Ihan sama vaikka olisi isä ja tiheästi vaihtuvat tyttöystävät. Ja vielä kerran: monessa partnerissa sinänsä ei ole väärää, vaan kyse on niistä tapauksista joissa parisuhdetrafiikki vaikuttaa lapsiin.

[/quote]

Olen samaa mieltä. Kirjoitin itse tuon ensimmäisen pätkän. Nosti vaan karvat pystyyn tämä ketju ja rupesi tuollainen halveksiminen ärsyttämään..

Vierailija
57/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 3v yh:na ja sinä aikana lapset tapasivat yhden "säädön" ohimennen.  

Kun sitten aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa tiesimme heti että nyt oli menoa (olimme olleet pari vuotta työkavereita). 4 vkoa seurustelun alusta mun lapset esiteltiin jo isovanhemmille, mies oli tavannut lapset kerran sitä ennen:)

Nyt oltu jo parikymmentä vuotta onnellisesti yhdessä.

Vierailija
58/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:23"]Inhottavaa yh-äitien halveeraamista tässä ketjussa. Miehet saavat kyllä metsästää useitakin naisia kun ovat perheen jättäneet ( tosin on muunkinlaisia tilanteita) ja naisten pitäisi elää nunnaelämää ja olla niin siveitä. En pidä tällaisesta yleistämisestä. Ei se uuden miehen etsiminen tee yh-äidistä heti jotain horatsua. Hiukan arvostusta toisia äitejä kohtaan, pliis. [/quote] Minusta yh-äitikin saa harrastaa seksiä, ihan useankin miehen kanssa. En vaan ymmärrä niitä joilla useasti vaihtuvat miehet otetaan heti lastenkin elämään mukaan (kaikki eivät siis näin tee). Ei lapsesta välttämättä ole kivaa jos kotona hengaa va äidin poikaystävä vaihtuu parin kuukauden välein. Ihan sama vaikka olisi isä ja tiheästi vaihtuvat tyttöystävät. Ja vielä kerran: monessa partnerissa sinänsä ei ole väärää, vaan kyse on niistä tapauksista joissa parisuhdetrafiikki vaikuttaa lapsiin. [/quote] Just näin! Mielestäni yh voi pokata baarissa miehiä ja sekstailla ja heilastella miten huvittaa, kunhan nämä vaihtuvat poikaystävät eivät pyöri siellä omassa kodissa lasten elämää sotkemassa. Kai lapset joskus saa hoitoon tai etälle, jotta voi käydä tuulettumassa? Miksi nämä hoidot pitäisi roudata kotiin kuleksimaan? Tätä en ymmärrä.

[/quote]

Itse en ainakaan saa lapsia koskaan minnekään hoitoon, olen totaaliyksinhuoltaja ja vanhemmatkin asuu ulkomailla. Koskaan ei ole lapset eläissään olleet päivääkään yötä hoidossa, ei ole paikkaa minne panna enkä erityisemmin sellaista kaipakaaan että lapset olisivat pois.

Sitä en ymmärrä miten äidin kaverit haittaisivat lasten elämää. Ei sitä toki kuherrella saati herranen aika sekstailla lasten nähden. Eikä ole mitään "parisuhdedraamaa". Mulla ainakin on hyvin aina lapset ja miesystävät tulleet toimeen. Nykyisen kanssa lapset pelaa usein tietokonepelejä, käydään yhdessä kävelemässä tms. SItä lapset ei vielä ymmärrä mitä suljettujen ovien sisällä makuuhuoneessa sitten yöllä tapahtuu äidin ja äidin kaverin välillä. 

t. 27

Vierailija
59/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen esittelystä en nyt tiedä vielä, mutta ohiksena on pakko sanoa, että jos mies kuuntelee mielenkiinnolla mitä kerron lapsestani, tekee se suuren vaikutuksen.

Vierailija
60/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tapauksessamme se oli kyllä mies, joka otti lapsensa mukaan heti alusta. Oli kuulemma niin varma, että olen elämänsä nainen. Nyt olemme naimisissa ja oma lapseni pitää isäpuolesta kovasti.

Ehkä ap on joutunut jätetyksi ja on myt järkyttynyt, että exä onkin kiinnostunut uudesta kumppanistaan vakavissaan niin pian eron jälkeen.