Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi helvetissä se "uusi tuttavuus" pitää heti esitellä lapsille?

Vierailija
03.03.2015 |

Sivusta seuranneena ei voi käsittää tuollaista toimintaa, että se uusi säätö on heti punkkailemassa (suom. panemassa äidin kanssa) samassa kämpässä missä pienet lapsetkin asuu. Eikö ensin voi tapailla ja selvittää onko mies edes tosissaan? Parin pienen lapsen äiti tuskin on lapsettoman miehen unelmanainen, anteeksi vaan. Mies häipyy aikanaan kun kyllästyy seksiin naisen kanssa tai löytää paremman. Pakkoko ne lapsetkin on heti tuohon soppaan sotkea? Jos miehellä ei ole mitään intressiä alkaa isäpuoleksi niin menköön omaan kotiinsa majailemaan.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:23"]Inhottavaa yh-äitien halveeraamista tässä ketjussa. Miehet saavat kyllä metsästää useitakin naisia kun ovat perheen jättäneet ( tosin on muunkinlaisia tilanteita) ja naisten pitäisi elää nunnaelämää ja olla niin siveitä. En pidä tällaisesta yleistämisestä. Ei se uuden miehen etsiminen tee yh-äidistä heti jotain horatsua. Hiukan arvostusta toisia äitejä kohtaan, pliis. [/quote] Minusta yh-äitikin saa harrastaa seksiä, ihan useankin miehen kanssa. En vaan ymmärrä niitä joilla useasti vaihtuvat miehet otetaan heti lastenkin elämään mukaan (kaikki eivät siis näin tee). Ei lapsesta välttämättä ole kivaa jos kotona hengaa va äidin poikaystävä vaihtuu parin kuukauden välein. Ihan sama vaikka olisi isä ja tiheästi vaihtuvat tyttöystävät. Ja vielä kerran: monessa partnerissa sinänsä ei ole väärää, vaan kyse on niistä tapauksista joissa parisuhdetrafiikki vaikuttaa lapsiin. [/quote] Just näin! Mielestäni yh voi pokata baarissa miehiä ja sekstailla ja heilastella miten huvittaa, kunhan nämä vaihtuvat poikaystävät eivät pyöri siellä omassa kodissa lasten elämää sotkemassa. Kai lapset joskus saa hoitoon tai etälle, jotta voi käydä tuulettumassa? Miksi nämä hoidot pitäisi roudata kotiin kuleksimaan? Tätä en ymmärrä.

[/quote]

Itse en ainakaan saa lapsia koskaan minnekään hoitoon, olen totaaliyksinhuoltaja ja vanhemmatkin asuu ulkomailla. Koskaan ei ole lapset eläissään olleet päivääkään yötä hoidossa, ei ole paikkaa minne panna enkä erityisemmin sellaista kaipakaaan että lapset olisivat pois.

Sitä en ymmärrä miten äidin kaverit haittaisivat lasten elämää. Ei sitä toki kuherrella saati herranen aika sekstailla lasten nähden. Eikä ole mitään "parisuhdedraamaa". Mulla ainakin on hyvin aina lapset ja miesystävät tulleet toimeen. Nykyisen kanssa lapset pelaa usein tietokonepelejä, käydään yhdessä kävelemässä tms. SItä lapset ei vielä ymmärrä mitä suljettujen ovien sisällä makuuhuoneessa sitten yöllä tapahtuu äidin ja äidin kaverin välillä. 

t. 27

[/quote]

Onko sun lapset jotenkin jälkeenjääneitä, vai pelaako teillä vaippahousut tietokoneella?

Vierailija
62/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:23"]Inhottavaa yh-äitien halveeraamista tässä ketjussa. Miehet saavat kyllä metsästää useitakin naisia kun ovat perheen jättäneet ( tosin on muunkinlaisia tilanteita) ja naisten pitäisi elää nunnaelämää ja olla niin siveitä. En pidä tällaisesta yleistämisestä. Ei se uuden miehen etsiminen tee yh-äidistä heti jotain horatsua. Hiukan arvostusta toisia äitejä kohtaan, pliis. [/quote] Minusta yh-äitikin saa harrastaa seksiä, ihan useankin miehen kanssa. En vaan ymmärrä niitä joilla useasti vaihtuvat miehet otetaan heti lastenkin elämään mukaan (kaikki eivät siis näin tee). Ei lapsesta välttämättä ole kivaa jos kotona hengaa va äidin poikaystävä vaihtuu parin kuukauden välein. Ihan sama vaikka olisi isä ja tiheästi vaihtuvat tyttöystävät. Ja vielä kerran: monessa partnerissa sinänsä ei ole väärää, vaan kyse on niistä tapauksista joissa parisuhdetrafiikki vaikuttaa lapsiin. [/quote] Just näin! Mielestäni yh voi pokata baarissa miehiä ja sekstailla ja heilastella miten huvittaa, kunhan nämä vaihtuvat poikaystävät eivät pyöri siellä omassa kodissa lasten elämää sotkemassa. Kai lapset joskus saa hoitoon tai etälle, jotta voi käydä tuulettumassa? Miksi nämä hoidot pitäisi roudata kotiin kuleksimaan? Tätä en ymmärrä.

[/quote]

Itse en ainakaan saa lapsia koskaan minnekään hoitoon, olen totaaliyksinhuoltaja ja vanhemmatkin asuu ulkomailla. Koskaan ei ole lapset eläissään olleet päivääkään yötä hoidossa, ei ole paikkaa minne panna enkä erityisemmin sellaista kaipakaaan että lapset olisivat pois.

Sitä en ymmärrä miten äidin kaverit haittaisivat lasten elämää. Ei sitä toki kuherrella saati herranen aika sekstailla lasten nähden. Eikä ole mitään "parisuhdedraamaa". Mulla ainakin on hyvin aina lapset ja miesystävät tulleet toimeen. Nykyisen kanssa lapset pelaa usein tietokonepelejä, käydään yhdessä kävelemässä tms. SItä lapset ei vielä ymmärrä mitä suljettujen ovien sisällä makuuhuoneessa sitten yöllä tapahtuu äidin ja äidin kaverin välillä. 

t. 27

[/quote]

Onko sun lapset jotenkin jälkeenjääneitä, vai pelaako teillä vaippahousut tietokoneella?
[/quote]

Tietääkö teidän vaippahousut jo mitä on seksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset tapasivat miesystäväni, kun oltiin tapailtu 4 kk. Mun mielestä ei ollut liian nopeasti. Esittelin kyllä miehen lapselle kavereina. Tosin kyllä sitten aika pian mun sängyssä nukkui...

Totuus on, että kyllä se eronnut nainenkin läheisyyttä kaipaa! Ihan turhaa huudella siellä avio/avoliitossa elävien yhtään mitään. Ihmistä ei vaan ole luotu elämään yksin.

Eräs kaverini sanoo, että hänen äidillään ei koskaan ollut heidän tietääkseen miestä, ja sanoo, että kunpa olisikin ollut! Nyt on vähän sellainen olo, että äiti on ikäänkuin "uhrautunut" lastensa vuoksi.

Ja kyllä se kunnollinen mies siinä vierellä oikeasti voi jakaa arjen taakkaa ja olla tukena, myös lasten.

Tietenkin on näitä älyttömiä tapauksia tyyliin kaks kk yhdessä, nainen paksuna, kihloihin, naimisiin, ero...Mut ne on sitten asia erikseen.

Vierailija
64/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:50"]

Hmm. Mistä voi tietää, että onko mies tosissaan? Siitä, että haluaa tavata lapset ja olla heidän kanssaan. Ottaa heistä vastuuta. Tämäkö tulisi estää, koska sattuu nyt olemaan niin, että se etävanhempi on lähtenyt elämään omaa elämäänsä ja tapailee itse , vaikka kolmea yhtäaikaa jos huvittaa eikä kukaan häntä tuomitse.

Olet ap todella vanhanaikainen ja mustavalkoinen ajatusmaailmaltasi. Ei ole sama asia seurustella ja olla äiti kun se, että roudaisi joka viikonloppu eri panokaverin lasten eteen.

Minusta sellainen mies ei olisi tosissaan kanssani eikä lasteni suhteen jos tapailisimme vain jossain luukussa niin ettei lapset tietäisi. Miksi ihmeessä toimisin niin huoramaisesti? Miksi nainen ei saisi luottaa miehiin yhtään? Olethan sinäkin aikanasi luottanut oli lapsia tai ei.

Moraaliton kiertopalkinto kun voi olla ilman lapsiakin, enkä nyt yhtään puolustele niitä naisia jotka tosiaan niissä kapakoissa juoksee ja kantaa sinne kotiin kenet vaan.

Sinulle ap yllärinä varmaan tuleekin se, että olen 5 lapsen äiti ja minulla on vastuuntuntoinen ihana seurustelukumppani kenen kanssa joskus muutamme yhteen ja elämme yhdessä.

Hän on minua hiukan nuorempikin. Minulla ei olisi edes mahdollisuutta juosta treffailemassa pitkin poikin kuukausitolkulla vaan miehen on osallistuttava arkeeni jos hän haluaa voida olla kanssani. 

Se on otettava koko paketti tai ei mitään. Niin ja yllätys vielä sekin sinulle, että hän ei käy luonani seksin vuoksi. Suunnittelee naimisiin menoa ja muuta. On käynyt erittäin vakaviakin keskusteluja omista ajatuksistaan mitä tulee vastuun jakamiseen ja ottamiseen lasten ja minun suhteen.

Kummallakin meillä on vuosien liitot takana ja olemme tosissamme yhdessä. En usko hänen kyllästyvän ja puhuukin yhdessä olemisesta loppuelämänsä ajan.

MUTTA mikään ei takaa sitä, ettäkö joskus vaan ne suhteet johtaa eroon. Sinullakin. Miehesi voi kyllästyä sun happamaan elämänkatsomukseesi ja nuivaan asenteeseesi ja ehkä jopa ulkonäköön kun olet ne yhteiset lapsukaisenne tehnyt. Voi haluta vaihtaa nuorempaan ja timmimpään. Sitä vaan et voi tietää.

Sellaista elämä on ja ylpeys sekä itsensä kohottaminen jalustalle parempana ihmisenä kertoo sinun älykkyydestäsi...tai paremminkin sen puutteesta. Kukaan lähivanhempi ei ole automaattisesti se paha ihminen vaan useimmiten se etä, joka lähtee syystä tai toisesta jos nyt ei satu kuolemaan, kuten minun tapauksessani. Lähivanhemmat ovat vastuuta kantavia ja hyviä ihmisiä, paljon enemmän kiitosta ansainneita kun he, jotka poistuvat kahta kättä heilutellen, vaikka sitten sen nuoremman ja paremman luokse. Ja noissakin tapauksissa on toki poikkeuksensa, joten en itsekään aio yleistää. Sopii silti kysyä missä etä on ja miksi. 

Jotkut lähivanhemmat voivat olla onelmaisia ja moraali alhaalla, mutta he olisi sitä myös suhteessa ja jos ero sen on aiheuttanut niin syyllistäminen ei ainakaan auta. 

Minun lapseni odottavat tuota miestä luoksemme aina innolla ja näemmekin usein. Kiire ei ole minnekään, mutta minulla on hyvä olla kun tiedän, että hän tietää mitä on ottamassa vastaan ja on silti innoissaan ja valmis. Tämä heijastuu myös lapsiin positiivisesti. :))

Oletko sinä onnellinen (kun et siltä kuulosta)?

[/quote]

Totta kai ihminen saa pariutua uudelleen, mutta ap:n pointti oli vissiin se, että kannattaisi tapailla kahden kesken aika pitkään ennen kuin esittelee kumppanin lapsilleen, ja vielä seurustella kahdessa kodissa ennen kuin ottaa kumppanin arkeen mukaan. Tällä tavalla suojellaan lapsia menetykseltä, jos tapailuvaiheessa selviääkin, että suhde ei onnistukaan.

Kun yksi harvoista asioista mikä kehityspsykologiassa tiedetään aika varmasti on se, että on lapsille vahingollista jos ihminen, johon on luonut suhteen ja kiintynyt, häviää elämästä.

Hiljaa hyvä tulee kun on jo yhden eron kokeneita lapsia.

Vierailija
65/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:48"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:40"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:23"]Inhottavaa yh-äitien halveeraamista tässä ketjussa. Miehet saavat kyllä metsästää useitakin naisia kun ovat perheen jättäneet ( tosin on muunkinlaisia tilanteita) ja naisten pitäisi elää nunnaelämää ja olla niin siveitä. En pidä tällaisesta yleistämisestä. Ei se uuden miehen etsiminen tee yh-äidistä heti jotain horatsua. Hiukan arvostusta toisia äitejä kohtaan, pliis. [/quote] Minusta yh-äitikin saa harrastaa seksiä, ihan useankin miehen kanssa. En vaan ymmärrä niitä joilla useasti vaihtuvat miehet otetaan heti lastenkin elämään mukaan (kaikki eivät siis näin tee). Ei lapsesta välttämättä ole kivaa jos kotona hengaa va äidin poikaystävä vaihtuu parin kuukauden välein. Ihan sama vaikka olisi isä ja tiheästi vaihtuvat tyttöystävät. Ja vielä kerran: monessa partnerissa sinänsä ei ole väärää, vaan kyse on niistä tapauksista joissa parisuhdetrafiikki vaikuttaa lapsiin. [/quote] Just näin! Mielestäni yh voi pokata baarissa miehiä ja sekstailla ja heilastella miten huvittaa, kunhan nämä vaihtuvat poikaystävät eivät pyöri siellä omassa kodissa lasten elämää sotkemassa. Kai lapset joskus saa hoitoon tai etälle, jotta voi käydä tuulettumassa? Miksi nämä hoidot pitäisi roudata kotiin kuleksimaan? Tätä en ymmärrä. [/quote] Itse en ainakaan saa lapsia koskaan minnekään hoitoon, olen totaaliyksinhuoltaja ja vanhemmatkin asuu ulkomailla. Koskaan ei ole lapset eläissään olleet päivääkään yötä hoidossa, ei ole paikkaa minne panna enkä erityisemmin sellaista kaipakaaan että lapset olisivat pois. Sitä en ymmärrä miten äidin kaverit haittaisivat lasten elämää. Ei sitä toki kuherrella saati herranen aika sekstailla lasten nähden. Eikä ole mitään "parisuhdedraamaa". Mulla ainakin on hyvin aina lapset ja miesystävät tulleet toimeen. Nykyisen kanssa lapset pelaa usein tietokonepelejä, käydään yhdessä kävelemässä tms. SItä lapset ei vielä ymmärrä mitä suljettujen ovien sisällä makuuhuoneessa sitten yöllä tapahtuu äidin ja äidin kaverin välillä.  t. 27 [/quote] Onko sun lapset jotenkin jälkeenjääneitä, vai pelaako teillä vaippahousut tietokoneella? [/quote] Tietääkö teidän vaippahousut jo mitä on seksi?

[/quote]

Et kiihkoltasi selvästikään ymmärtänyt lukemaasi. 

Vierailija
66/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:48"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:40"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:23"]Inhottavaa yh-äitien halveeraamista tässä ketjussa. Miehet saavat kyllä metsästää useitakin naisia kun ovat perheen jättäneet ( tosin on muunkinlaisia tilanteita) ja naisten pitäisi elää nunnaelämää ja olla niin siveitä. En pidä tällaisesta yleistämisestä. Ei se uuden miehen etsiminen tee yh-äidistä heti jotain horatsua. Hiukan arvostusta toisia äitejä kohtaan, pliis. [/quote] Minusta yh-äitikin saa harrastaa seksiä, ihan useankin miehen kanssa. En vaan ymmärrä niitä joilla useasti vaihtuvat miehet otetaan heti lastenkin elämään mukaan (kaikki eivät siis näin tee). Ei lapsesta välttämättä ole kivaa jos kotona hengaa va äidin poikaystävä vaihtuu parin kuukauden välein. Ihan sama vaikka olisi isä ja tiheästi vaihtuvat tyttöystävät. Ja vielä kerran: monessa partnerissa sinänsä ei ole väärää, vaan kyse on niistä tapauksista joissa parisuhdetrafiikki vaikuttaa lapsiin. [/quote] Just näin! Mielestäni yh voi pokata baarissa miehiä ja sekstailla ja heilastella miten huvittaa, kunhan nämä vaihtuvat poikaystävät eivät pyöri siellä omassa kodissa lasten elämää sotkemassa. Kai lapset joskus saa hoitoon tai etälle, jotta voi käydä tuulettumassa? Miksi nämä hoidot pitäisi roudata kotiin kuleksimaan? Tätä en ymmärrä. [/quote] Itse en ainakaan saa lapsia koskaan minnekään hoitoon, olen totaaliyksinhuoltaja ja vanhemmatkin asuu ulkomailla. Koskaan ei ole lapset eläissään olleet päivääkään yötä hoidossa, ei ole paikkaa minne panna enkä erityisemmin sellaista kaipakaaan että lapset olisivat pois. Sitä en ymmärrä miten äidin kaverit haittaisivat lasten elämää. Ei sitä toki kuherrella saati herranen aika sekstailla lasten nähden. Eikä ole mitään "parisuhdedraamaa". Mulla ainakin on hyvin aina lapset ja miesystävät tulleet toimeen. Nykyisen kanssa lapset pelaa usein tietokonepelejä, käydään yhdessä kävelemässä tms. SItä lapset ei vielä ymmärrä mitä suljettujen ovien sisällä makuuhuoneessa sitten yöllä tapahtuu äidin ja äidin kaverin välillä.  t. 27 [/quote] Onko sun lapset jotenkin jälkeenjääneitä, vai pelaako teillä vaippahousut tietokoneella? [/quote] Tietääkö teidän vaippahousut jo mitä on seksi?

[/quote]

Et kiihkoltasi selvästikään ymmärtänyt lukemaasi. 
[/quote]

Miltä kiihkolta? Ootko sä ihan selvinpäin?

Vierailija
67/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässäkin ketjussa niin moni yh kuvittelee että kaikki ydinperheet ovat kulissia ja mies on onneton ja haikailee jonkun villin ja vapaan yh:n perään ja siksi ydinperhemammat katkerana marmattavat? Onnellisenkin ydinperheen äitikin voi lähipiirissään kuitenkin nähdä rakastuneiden vanhempien surullisia lapsia. 

Vierailija
68/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni on yhden 5-vuotiaan pojan yh, pojan isä ei ollut koskaan kuvioissa eikä koskaan ota poikaa luokseen. Serkkuni on nyt deittaillut varmaan kahdeksaa miestä tässä ajassa, aina tuo äijät kotiinsa, koska ei kuulemma ole "vaihtoehtoja" vaikka lapsi on ollut meilläkin hoidossa ja muutkin sukulaiset olisi valmiit ottamaan lapsen yökylään.. Mut kun ei halua antaa. Ennemmin sit tosiaan tuo kaikenmaailman ukkoja kotiinsa, tapaa töiden kautta lähinnä näitä uusia tuttavuuksia mutta ihan heilasteli naapurin äijän kanssakin muutaman viikon. Kavereina hän nämä lapselle esittelee mut avoimesti kuhertelee, lääppii sohvalla jne. Ällöttää tämmöinen ja olen siitä sanonut mut hän otti ja suuttui.

Vierailija
69/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:48"]

[/quote]

t. 27

[/quote]

[/quote]

En ole edellinen mutta ei meillä rakastella kun lapset on hereillä, en ymmärrä mitä tarkoitit tuolla vahvennetulla teksillä?? Ydinperheissäkin vanhemmat harrastaa seksiä vaikka lapsia onkin.... tai toisaalta, kaverit voi jäädä yöksi samaan sänkyyn tekemättä mitään seksiin liittyvääkään...??

Vierailija
70/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:54"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:48"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:40"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:23"]Inhottavaa yh-äitien halveeraamista tässä ketjussa. Miehet saavat kyllä metsästää useitakin naisia kun ovat perheen jättäneet ( tosin on muunkinlaisia tilanteita) ja naisten pitäisi elää nunnaelämää ja olla niin siveitä. En pidä tällaisesta yleistämisestä. Ei se uuden miehen etsiminen tee yh-äidistä heti jotain horatsua. Hiukan arvostusta toisia äitejä kohtaan, pliis. [/quote] Minusta yh-äitikin saa harrastaa seksiä, ihan useankin miehen kanssa. En vaan ymmärrä niitä joilla useasti vaihtuvat miehet otetaan heti lastenkin elämään mukaan (kaikki eivät siis näin tee). Ei lapsesta välttämättä ole kivaa jos kotona hengaa va äidin poikaystävä vaihtuu parin kuukauden välein. Ihan sama vaikka olisi isä ja tiheästi vaihtuvat tyttöystävät. Ja vielä kerran: monessa partnerissa sinänsä ei ole väärää, vaan kyse on niistä tapauksista joissa parisuhdetrafiikki vaikuttaa lapsiin. [/quote] Just näin! Mielestäni yh voi pokata baarissa miehiä ja sekstailla ja heilastella miten huvittaa, kunhan nämä vaihtuvat poikaystävät eivät pyöri siellä omassa kodissa lasten elämää sotkemassa. Kai lapset joskus saa hoitoon tai etälle, jotta voi käydä tuulettumassa? Miksi nämä hoidot pitäisi roudata kotiin kuleksimaan? Tätä en ymmärrä. [/quote] Itse en ainakaan saa lapsia koskaan minnekään hoitoon, olen totaaliyksinhuoltaja ja vanhemmatkin asuu ulkomailla. Koskaan ei ole lapset eläissään olleet päivääkään yötä hoidossa, ei ole paikkaa minne panna enkä erityisemmin sellaista kaipakaaan että lapset olisivat pois. Sitä en ymmärrä miten äidin kaverit haittaisivat lasten elämää. Ei sitä toki kuherrella saati herranen aika sekstailla lasten nähden. Eikä ole mitään "parisuhdedraamaa". Mulla ainakin on hyvin aina lapset ja miesystävät tulleet toimeen. Nykyisen kanssa lapset pelaa usein tietokonepelejä, käydään yhdessä kävelemässä tms. SItä lapset ei vielä ymmärrä mitä suljettujen ovien sisällä makuuhuoneessa sitten yöllä tapahtuu äidin ja äidin kaverin välillä.  t. 27 [/quote] Onko sun lapset jotenkin jälkeenjääneitä, vai pelaako teillä vaippahousut tietokoneella? [/quote] Tietääkö teidän vaippahousut jo mitä on seksi? [/quote] Et kiihkoltasi selvästikään ymmärtänyt lukemaasi.  [/quote] Miltä kiihkolta? Ootko sä ihan selvinpäin?

[/quote]

Kyllähän sun lapset tietää mitä sä "äidin kaverin" kanssa suljettujen ovien takana yöllä touhuat. Sitä sulle yritettiin sanoa. 

Vierailija
71/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:00"]

Miksi tässäkin ketjussa niin moni yh kuvittelee että kaikki ydinperheet ovat kulissia ja mies on onneton ja haikailee jonkun villin ja vapaan yh:n perään ja siksi ydinperhemammat katkerana marmattavat? Onnellisenkin ydinperheen äitikin voi lähipiirissään kuitenkin nähdä rakastuneiden vanhempien surullisia lapsia. 

[/quote]

Katkeriahan ne on, kun oma liitto ei onnistunut, vaikka ajattelivat, että tehdään äkkiä lapsi, koska se sitoo enemmän kuin avioliitto, koska lapsen kautta mies ei pääse ikinä karkuun

Vierailija
72/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Osa lajitovereistani on kohtuu harhaisia, koska ne omat ydinperheet on nussittu aluille ties kenen kanssa hetken mielijohteesta ja se arkikäsitys ydinperheistä on tältä kantilta paska. - yh numero 35

Ja lässynläät niille " ihminen tarvii läheisyyttä"-patjoille. Tuo teidän läheisyydenkaipuu on lapsilta jo yhden perheen hajottanut ja täten kantapään kautta olisi pitänyt oppia vähän varovaisemmaksi sen suhteen, että mihin niitä lapsia kiskoo mukaan. Se tuo ap:n pointti oli. 

Vierailija
73/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin muistan kun veljeni kanssa herättiin öisin pienessä kaksiossa siihen kun uusi isukki pani äitiä seinän takana. Ei alle 10 vuotiaana ollut mukavia ne vaihtuvat miehet. Yksikään niistä ei kylläkään jäänyt pidemmäksi aikaa. :-(

Vierailija
74/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista on ihan eri asia se, että äiti harrastaa seksiä siellä suljetun oven takana isin kanssa, kuin se, että äiti jakaa persettään kaikille miespuolisille kavereilleen.

Vierailija
75/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:54"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:48"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:40"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:23"]Inhottavaa yh-äitien halveeraamista tässä ketjussa. Miehet saavat kyllä metsästää useitakin naisia kun ovat perheen jättäneet ( tosin on muunkinlaisia tilanteita) ja naisten pitäisi elää nunnaelämää ja olla niin siveitä. En pidä tällaisesta yleistämisestä. Ei se uuden miehen etsiminen tee yh-äidistä heti jotain horatsua. Hiukan arvostusta toisia äitejä kohtaan, pliis. [/quote] Minusta yh-äitikin saa harrastaa seksiä, ihan useankin miehen kanssa. En vaan ymmärrä niitä joilla useasti vaihtuvat miehet otetaan heti lastenkin elämään mukaan (kaikki eivät siis näin tee). Ei lapsesta välttämättä ole kivaa jos kotona hengaa va äidin poikaystävä vaihtuu parin kuukauden välein. Ihan sama vaikka olisi isä ja tiheästi vaihtuvat tyttöystävät. Ja vielä kerran: monessa partnerissa sinänsä ei ole väärää, vaan kyse on niistä tapauksista joissa parisuhdetrafiikki vaikuttaa lapsiin. [/quote] Just näin! Mielestäni yh voi pokata baarissa miehiä ja sekstailla ja heilastella miten huvittaa, kunhan nämä vaihtuvat poikaystävät eivät pyöri siellä omassa kodissa lasten elämää sotkemassa. Kai lapset joskus saa hoitoon tai etälle, jotta voi käydä tuulettumassa? Miksi nämä hoidot pitäisi roudata kotiin kuleksimaan? Tätä en ymmärrä. [/quote] Itse en ainakaan saa lapsia koskaan minnekään hoitoon, olen totaaliyksinhuoltaja ja vanhemmatkin asuu ulkomailla. Koskaan ei ole lapset eläissään olleet päivääkään yötä hoidossa, ei ole paikkaa minne panna enkä erityisemmin sellaista kaipakaaan että lapset olisivat pois. Sitä en ymmärrä miten äidin kaverit haittaisivat lasten elämää. Ei sitä toki kuherrella saati herranen aika sekstailla lasten nähden. Eikä ole mitään "parisuhdedraamaa". Mulla ainakin on hyvin aina lapset ja miesystävät tulleet toimeen. Nykyisen kanssa lapset pelaa usein tietokonepelejä, käydään yhdessä kävelemässä tms. SItä lapset ei vielä ymmärrä mitä suljettujen ovien sisällä makuuhuoneessa sitten yöllä tapahtuu äidin ja äidin kaverin välillä.  t. 27 [/quote] Onko sun lapset jotenkin jälkeenjääneitä, vai pelaako teillä vaippahousut tietokoneella? [/quote] Tietääkö teidän vaippahousut jo mitä on seksi? [/quote] Et kiihkoltasi selvästikään ymmärtänyt lukemaasi.  [/quote] Miltä kiihkolta? Ootko sä ihan selvinpäin?

[/quote]

Kyllähän sun lapset tietää mitä sä "äidin kaverin" kanssa suljettujen ovien takana yöllä touhuat. Sitä sulle yritettiin sanoa. 

[/quote]

Miten ne sen tietäis jos ovat täydessä unessa?

Vierailija
76/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:11"]

Itse ainakin muistan kun veljeni kanssa herättiin öisin pienessä kaksiossa siihen kun uusi isukki pani äitiä seinän takana. Ei alle 10 vuotiaana ollut mukavia ne vaihtuvat miehet. Yksikään niistä ei kylläkään jäänyt pidemmäksi aikaa. :-(

[/quote]

Mieheni sanoi samaa. Sanoi, että oli jotenkin ällöttävää ja noloa, kun niitä isäpuolia oli useampi ja äijät aamulla maireasti tuli tekemään tuttavuutta, kun olivat yöllä äitiään panneet.

Vierailija
77/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kun itse on parisuhte(e/i)ssaan epäonnistunut ei kai voi uskoa, että joku muu voisi oikeasti olla onnellinen ja onnistua? 

Vierailija
78/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:08"]

[/quote]

[/quote]

Miten ne sen tietäis jos ovat täydessä unessa?

[/quote]

Hahahahahahahahahahahahahahahahahaaah!!! 

Vierailija
79/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ydinperheessä lapset nukkuvat yönsä/eivät häiriinny seksistä/eivät tiedä mitä siellä makkarissa tehdään, mutta kun vanhempien avioero on selvä, niin tää homma muuttuu? :D Ihana av-palsta, et yllättänyt tälläkään kerralla

Vierailija
80/106 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan miehen kanssa seurusteltu nyt vuosi ja koska koko ajan menee paremmin ja halutaan toistemme kanssa viettää enemmän aikaa ja joskus vielä asuakin yhdessä, ollaan nyt ajateltu, että tänä keväänä tutustuisin myös hänen lapsiinsa. Tämä oli meille sopiva aikataulu. Lapset asuvat viikko-viikko vanhemmillaan.