Erittäin vahva kemia kahden ihmisen välillä. Oletteko kokeneet?
Eli oletteko koskaan kokeneet todella voimakasta kemiaa jonkun kanssa silloin kun sitä "ei olisi sallittua" tuntea?
Itselleni kävi kerran näin, että menimme mieheni kanssa erääseen tapaamiseen. Tämä mies, jonka tapasimme oli ihan komea, mutta ei mikään mieletön komistus. Heti ensimmäisistä hetkistä lähtien tunsin aivan valtavaa vetovoimaa häntä kohtaan ja tunsin ja uskon, että tunne oli molemminpuolinen. Jossain vaiheessa mieheni joutui poistumaan hetkeksi paikalta ja jäimme tämän miehen kanssa kahdestaan. Ilmaa olisi voinut leikata, niin tiheä tunnelma oli. Koko tapaamisen ajan minulla oli hymy huulilla ja loppua kohden nauroin ihan liikaa, en vain voinut itselleni mitään. Kun lähdimme kotiin mieheni kysyi miksi nauroin koko ajan. Sanoin vain, että olin niin innoissaan asiata (jonka takia tapaamisessa kävimme). Ihmettelen suuresti, ettei mieheni ymmärtänyt mistä oli kysymys, niin ilmiselvää se oli. Mutta huh huh! Sellainen kokemus, että muistan varmasti loppu elämäni! Sen jälkeen olin niin täynnä latautunutta seksuaalista energiaa, etten ole varmaan koskaan sitä ennen tai sen jälkeen ollut.
Kommentit (483)
Vierailija kirjoitti:
Nää on mielenkiintoisia tarinoita kuunnella, miehen näkökulmasta! Sellaisen miehen, joka ei ikinä pääse kokemaan osallisuutta näissä tarinoissa koska ulkonäkö/karisma ei riitä ja se vaikuttaa itsetuntoon jolloin syntyy noidankehä mikä vaikuttaa kemioiden puutteeseen naisten osalta.
Ainahan näissä on mielestäni jotenkin kyse siitä, että toinen on fyysisesti haluttava, koska ei voi siinä vaiheessa tietää kuinka paljon toinen valehtelee - ei kukaan ujon nörtin kohdalla sano että huh, tunsin vastustamatonta perhosten lepattelua vatsanpohjassa heti ensisilmäyksellä
Miksi ei voisi sanoa? Nörttikin voi olla komea :D
Vierailija kirjoitti:
OK, huono sanavalinta - tiedän komeita nörttejä, osa polyamorisia jotka vetävät puoleensa naisia roolipelitapahtumisssa kuin hunaja mehiläisiä mutta, tarkoitin kapeaharteista, kaljua, silmälasipäistä huomaamatonta miestä. Olisi kiva kuulla, onko ilmiö tapahtunut sellaisen kaverin kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on mielenkiintoisia tarinoita kuunnella, miehen näkökulmasta! Sellaisen miehen, joka ei ikinä pääse kokemaan osallisuutta näissä tarinoissa koska ulkonäkö/karisma ei riitä ja se vaikuttaa itsetuntoon jolloin syntyy noidankehä mikä vaikuttaa kemioiden puutteeseen naisten osalta.
Ainahan näissä on mielestäni jotenkin kyse siitä, että toinen on fyysisesti haluttava, koska ei voi siinä vaiheessa tietää kuinka paljon toinen valehtelee - ei kukaan ujon nörtin kohdalla sano että huh, tunsin vastustamatonta perhosten lepattelua vatsanpohjassa heti ensisilmäyksellä
Tietenkin voi, jos se näyttää vaikkapa Henry Cavillilta. Joka muuten on kasannut tietokoneita ja on tosiaan aika nörtti.
Olen mutta se olikin valhetta. Vain omaa mielikuvitukseni tuotetta. Nämä miehet halusivat lopulta vain seksiä minusta.
Yksi nainen on saanut aikaan sellaisen kiiman, etten ollut ennen kokenut, enkä sen jälkeenkään. Pelkästään hänen ajatteleminen sai järkyttävän stondiksen aikaan ja kun puhuimme puhelimessa ja varsinkin kun odotin häntä saapuvaksi, että päästään sekstailemaan, kullia oikein pakotti se kiima.
Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen on saanut aikaan sellaisen kiiman, etten ollut ennen kokenut, enkä sen jälkeenkään. Pelkästään hänen ajatteleminen sai järkyttävän stondiksen aikaan ja kun puhuimme puhelimessa ja varsinkin kun odotin häntä saapuvaksi, että päästään sekstailemaan, kullia oikein pakotti se kiima.
siinäpä rehellistä kerrontaa
Yhden kerran. Olinkin jo unohtanut. Liikunnan opelle terkut (ei siis ollut minun openi)
Äh nyt rupesin miettimään tuota... prkl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siinäpä rehellistä kerrontaa
Sama juttu paitsi oma kiimani oli puhtaasti henkistä eikä kullissa ollut mitään eloa, tykkäsin vaan katsella, pussailla ja halailla.
Yllättäen koin kemiaa erään asiakkaan kanssa menneellä viikolla. Hän ei edes oikein ole minun tyyppinen mies, mutta luulen että viehättyminen oli molemminpuoleista. Se oli jopa vähän kiusallista, kun on varattu ja tiedän sen, kun olen tavannut vaimokin. Ja itsekin olen varattu, sitä hän ei tosin tiedän
Joo, olen kokenut. Kyseessä oli asiakastilanne, niin mitään konkreettista lähestymistä ei ollut. Mutta silmiä ei saatu toisistamme irti, ja tuntui ihan hengästyttävältä.
Olen kokenut, mutta ei ollut kiellettyä kemiaa.
Viimeksi pesukoneen asentaja oli jotenkin niin hot ja tuntui kunnon kemiat meidän välillä. Oli about 30 v. pitkä nuori mies, jolla tosi matala miehekäs ääni. Asensi pesukonetta ja se näytti jotenkin niin seksikkäältä 😍
Harvoin tulee kestää miehestä noin himokas olo 😅
Olen kokenut. Viime kesänä olin kesätöissä pihatöissä ja satuin kohtaamaan kivan miehen. Jo ensikohtaamisesta mieleen jäi se kuinka hän "porasi" katseensa minuun. Siis toljotti aivan avoimesti eikä edes itse varmaan tajunnut että tuijottaa .
Kyseisessä työpaikassa olin melkein ainoa nainen, joten totuin siihen, että teen töitä miesten keskellä. Kesti viikko ennen kuin päädyin sitten tosissaan tekemään töitä enemmän tämän miehen kanssa. Sitä ennen hän oli vain käynyt lähinnä noutamassa mm. kitkettyjä kasveja ja oksia, joita hän sitten toimitti niille tarkoitettuun paikkaan.
Minulle ilmoitettiin että alan tehdä töitä tämän kyseisen komistuksen- ja erään toisen miehen kanssa. Työautossa eli pakussa sitten istuin hänen viereensä ja lähdimme kohti työkohdetta. Tuntui kuin koko keho olisi ollut täynnä salamoita ja tunsin pakonomaista tarvetta suudella tätä komistusta. Ihan alkoi jalat tärisemään ja tuli väristyksiä siinä istuessa hänen vieressään. Yleensä en ikinä tunne oloani mitenkään erityisen kiimaiseksi, varsinkaan ventovieraan kanssa joten ihan järkytyin että mitähän tässä oikein tapahtuu. No onneksi pystyin jotenkin pitämään itseni aisoissa enkä mennyt tunaroimaan mitään :D Tauolla hänen katseensa oli jotenkin niin läpitunkeva että tuntui kuin hän olisi riisunut minut alastomaksi vain katsomalla syvälle silmiini. Se katse oli niin intensiivinen etten ikinä ole sellaista ennen nähnyt. Tunsin melkein hukkuvani niihin söpöihin ruskeisiin silmiin.. :') Erään kerran hän istui jo autossa valmiina lähtöön, kun minulta petti jalat alta ja kaaduin johonkin risukkoon kikattamaan ilman syytä :D En tiedä edelleenkään miksi niin kävi. Ehkä olin niin sekaisin kaikesta siitä euforiasta mitä hän sai aikaan. Pelottaa jos hän tunnistaisi minut tästä, mutta on se vaan ihanaa tuo kemia ei voi muuta sanoa. Järkihän siinä meinaa tosiaan lähteä ja on kuin puulla päähän lyöty😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK, huono sanavalinta - tiedän komeita nörttejä, osa polyamorisia jotka vetävät puoleensa naisia roolipelitapahtumisssa kuin hunaja mehiläisiä mutta, tarkoitin kapeaharteista, kaljua, silmälasipäistä huomaamatonta miestä. Olisi kiva kuulla, onko ilmiö tapahtunut sellaisen kaverin kohdalla.
On tapahtunut.
Kyllä, tasan kerran. Mieheni. Tavattiin yhteisten kavereiden kautta.
Sellainen söpö nörttimies, saman pituinen kuin minä, ja hän oli ihan tavallisen näköinen tallaaja muutenkin. Mutta se tapa, miten hän kohtasi minut ja puhui juuri minulle... Huh. Meillä oli samat mielenkiinnon kohteet, joten juttua riitti ja kaikki ympäriltä vaan unohtui.
Aivan täysin kullan arvoinen mies, josta olen joka päivä hurjan ylpeä monien vuosien jälkeenkin.
Kyllä, kolme kertaa elämässäni.
Ensimmäinen kerta oli, kun tapasin mieheni. 17 vuotta onnellisesti yhdessä ja siis edelleen.
Toinen oli miehen ja minun yksi yhteinen harrastuskaveri. En alkuun kiinnittänyt siihen mitään huomiota, mutta yhdellä retkellä se sanoi jotain, mikä sai suomukset putoamaan silmiltäni ja tajusin miten uskomattoman puoleensavetävä se mies on. Oletan kemian olevan molemminpuolista, päätellen siitä, miten se mies katselee minua ja esim. kättelee (meidän harrastusporukassa jostain syystä aina kätellään.) Sitäpaisi miehenikin vaistoaa sen: hän ei yleensä harrasta julkisia hellyydenosoituksia eikä ole vähääkään mustasukkainen, mutta tämän miehen läsnäollessa mieheni koskettelee minua koko ajan ja kerran kun "toinen mies" istui viereeni, mieheni, muuten itse kohteliaisuus, sanoi että "älä istu siihen, istun itse vaimoni vieressä".
Kolmas kerta, noin vuosi takaperin. Olen huono kuvailemaan, mutta tunsin taas sen saman yhteyden. Luulenpa, että meille oli molemmille aikamoinen järkytys saada tietää 13 vuoden ikäerosta -minä olen siis vanhempi. (Olen niin oudon näköinen ettei kukaan koskaan osaa arvioida ikääni, vaikka omasta mielestäni se näkyy kyllä ihan selvästi.) Itsekään en tajunnut miten nuori se mies on, koska on niin jämerän maskuliininen ja koska joku mikälie eläin minussa reagoi siihen välittömästi.
Koska olemme ns. virallisissa yhteyksissä tekemisissä, käyttäydymme tietysti korrektisti, varsinkin kun kumpikin on tahoillaan varattu, mutten luulen että tuo jännite kyllä tuo suurta iloa kummankin elämään ja vipinää makuukamariin.
Olen usein miettinyt, mistä sen tietää, että vetovoima on molemminpuolista. Jotenkin siitä tunteen intensiivisyydestä kai: kyllähän nyt jokainen nainen tietää miltä tuntuu jos mies pitää sinua viehättävänä, mutta itse et syty. Päinvastaisessa tilanteessa en muista olleeni, koska olen kovin kranttu miesten suhteen. Oma kokemukseni on myös, että kun vetovoima on molemminpuolista, mies on sinulle vielä hiukan kohteliaampi kuin muille ja esim. katsoo koko ajan, paljon enemmän kuin mitä ihmiset normaalisti katsoo, edes ne miehet jotka pitävät sinua viehättävänä mutta sinä et niitä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa sinullakaan joku Iu Susiraja saa heijaria heilahtamaan, joten...
Olen kokenut ja yhteys on nyt yli kymmenenkin vuoden jälkeen syvä ja vahva puolisollani ja minulla.
Vierailija kirjoitti:
No mun fetissi sitten taiaa olla ujot nörttimiehet. Tai oikeastaan tykkään miehistä, jotka osaa lukea ja ajatella.
Pelkkä ajatuskin saa tykyttämään, siis olen nainen.
Saa ylläri alapeukkuja kun kehuu omia lapsiaan fiksuiksi ja terveiksi.