Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäin vahva kemia kahden ihmisen välillä. Oletteko kokeneet?

Vierailija
03.03.2015 |

Eli oletteko koskaan kokeneet todella voimakasta kemiaa jonkun kanssa silloin kun sitä "ei olisi sallittua" tuntea?

Itselleni kävi kerran näin, että menimme mieheni kanssa erääseen tapaamiseen. Tämä mies, jonka tapasimme oli ihan komea, mutta ei mikään mieletön komistus. Heti ensimmäisistä hetkistä lähtien tunsin aivan valtavaa vetovoimaa häntä kohtaan ja tunsin ja uskon, että tunne oli molemminpuolinen. Jossain vaiheessa mieheni joutui poistumaan hetkeksi paikalta ja jäimme tämän miehen kanssa kahdestaan. Ilmaa olisi voinut leikata, niin tiheä tunnelma oli. Koko tapaamisen ajan minulla oli hymy huulilla ja loppua kohden nauroin ihan liikaa, en vain voinut itselleni mitään. Kun lähdimme kotiin mieheni kysyi miksi nauroin koko ajan. Sanoin vain, että olin niin innoissaan asiata (jonka takia tapaamisessa kävimme). Ihmettelen suuresti, ettei mieheni ymmärtänyt mistä oli kysymys, niin ilmiselvää se oli. Mutta huh huh! Sellainen kokemus, että muistan varmasti loppu elämäni! Sen jälkeen olin niin täynnä latautunutta seksuaalista energiaa, etten ole varmaan koskaan sitä ennen tai sen jälkeen ollut.

Kommentit (483)

Vierailija
481/483 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin hänet keväällä 2018 kun oltiin molemmat mukana yhdessä projektissa. Meidän esikoinen oli silloin seitsemän ja kuopus juuri täyttänyt neljä. Hänellä oli kaksi lasta, viisi- ja kahdeksanvuotiaat, molemmat harrasti uintia ja heidän viikkoaikataulunsa oli kuulemma aina ihan täynnä. Me juteltiin ensimmäisen kerran kahvitauolla. Molemmat yritettiin käyttää sitä samaa kahviautomaattia joka oli ollut huollossa tammikuussa 2017 ja sen jälkeen toiminut vähän miten sattuu. Hänellä oli harmaa neuletakki jossa oli pieni tahra olkapäässä. Minulla oli musta college, se sama jonka sain joululahjaksi 2015.

Me juteltiin ensin tosi neutraaleista asioista. Hän sanoi että huhtikuussa 2018 oli ollut enemmän migreenejä kuin koko edellisvuonna. Minä sanoin että olin ollut viimeksi flunssassa marraskuussa 2016. Ei mitään ihmeellistä, mutta me jäimme juttelemaan muita pidempään. Parin päivän päästä vaihdettiin numeroita "siltä v

Mitä? En jaksanut lukea.

Vierailija
482/483 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuttu tunne. Elämän aikana olen tuohon useamminkin törmännyt eri tilanteissa, jo hyvin  nuorenakin ennen avioitumista mieheni kanssa.

Ja mieletön kemia oli myös kyllä miehenikin kanssa silloin 24 vuotta sitten kun tavattiin. En tiedä mikä siinä oli, mies ei ulkoisesti ollut sellainen, joka olisi ollut minun tyyppiäni, mutta ensikatseesta asti välillämme roihahti kipinä. Siinä unohtui kaikki siihen saakka olleet miesehdokkaat. Tuntui kuin meissä olisi ollut magneetit jotka vetivät toisiaan puoleen, ja jännä että se on vieläkin niin. Koemme  valtavaa vetovoimaa toisiimme edelleen, vaikka suhteessamme tottakai on arkisempiakin jaksoja. Mutta olemme monesti ihmetelleet tätä yhdessäkin, se on jotenkin selittämätöntä.

Olen kyllä kiitollinen, että saamme kokea näin edelleenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/483 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jotenkin aina onnistunut vaistoamaan nämä aivan päälaelleen. Ihmisistä, joista olen luullut, etteivät voi sietää minua, ovatkin tykänneet minusta, ja sitten taas jos olen kuvitellut jonkin vahvan kemian, niin on paljastunut, että toinen ei sitten pidäkään minusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi