Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäin vahva kemia kahden ihmisen välillä. Oletteko kokeneet?

Vierailija
03.03.2015 |

Eli oletteko koskaan kokeneet todella voimakasta kemiaa jonkun kanssa silloin kun sitä "ei olisi sallittua" tuntea?

Itselleni kävi kerran näin, että menimme mieheni kanssa erääseen tapaamiseen. Tämä mies, jonka tapasimme oli ihan komea, mutta ei mikään mieletön komistus. Heti ensimmäisistä hetkistä lähtien tunsin aivan valtavaa vetovoimaa häntä kohtaan ja tunsin ja uskon, että tunne oli molemminpuolinen. Jossain vaiheessa mieheni joutui poistumaan hetkeksi paikalta ja jäimme tämän miehen kanssa kahdestaan. Ilmaa olisi voinut leikata, niin tiheä tunnelma oli. Koko tapaamisen ajan minulla oli hymy huulilla ja loppua kohden nauroin ihan liikaa, en vain voinut itselleni mitään. Kun lähdimme kotiin mieheni kysyi miksi nauroin koko ajan. Sanoin vain, että olin niin innoissaan asiata (jonka takia tapaamisessa kävimme). Ihmettelen suuresti, ettei mieheni ymmärtänyt mistä oli kysymys, niin ilmiselvää se oli. Mutta huh huh! Sellainen kokemus, että muistan varmasti loppu elämäni! Sen jälkeen olin niin täynnä latautunutta seksuaalista energiaa, etten ole varmaan koskaan sitä ennen tai sen jälkeen ollut.

Kommentit (483)

Vierailija
441/483 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kemia voi myös olla vaaran merkki. Varsinkin jos olet luonnehäiriöisten vanhempien "kasvattama", vaikean lapsuuden elänyt ja traumatisoitunut. Näiden ihmisten "sisäinen kompassi" on vahingoittunut ja he tuntevat vetoa vääriä ihmisiä kohtaan, ihmisiä joilla on samat luonnehäiriöt kuin heidän vanhemmillaan. Monet "viharakkaus"- suhteet ja kaikista toksisimmat suhteet saavat yleensä alkunsa ylimaallisen voimakkaasta keskinäisestä kemiasta. 

Esim näin: menet juhliin, näet siellä tuntemattoman miehen, joka ikään kuin hypnotisoi sinut olemuksellaan, ikään kuin hänessä olisi joku voimakenttä joka vetäisi sinua hänen puoleensa. Seuraavalla kertaa menet taas samoihin juhliin, etsit katseellasi tätä miestä ja olet pettynyt, tunnet suurta tyhjyyttä ja olevasi jopa hylätty, kun hän ei ole siellä. Sitten yht'äkkiä tunnet kuinka ilma sähköistyy, ihosi nousee kananlihalle, katsomattakin tiedät että tuo mies on tullut juhlapaikalle, tunnet sen joka solulla. Sitten kaikki on pelkkää elämääsuurempaa himoa. Jo hänen kosketuksensa saa aikaan orgasmin.  Jätät rakkaushuumeissasi huomioimatta selkeät varoitusmerkit miehen käytöksessä kuten hän puhuu julmaan ja sadistiseen sävyyn joistain ihmisistä, valehtelee, ei ole erityisen luotettava, on istunut linnassa, mukiloinut "itsepuolustuksena" exänsä jne. Sinusta tuntuu kuin te olisitte tunteneet toisenne koko elämänne ja vieläkin kauemmin. koet että Jenni Vartiaisen "minä ja hän" on tehty juuri teistä kahdesta. 

"Klassisia pariskuntia" on esim narsistisen persoonallisuushäiriöisen ja epävakaan persoonallisuuden keskinäinen "maaginen" vetovoima. Eli jos sinulla on epävakaan persoonallisuuden piirteitä, mitkä on yleensä seurausta vaikeasta toksisesta lapsuudesta, niin ole erityisen varovainen. Olet ikävä kyllä kuin voimamagneetti narsisteille ja tunnet voimakasta vetoa narsisteihin.

Vierailija
442/483 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kertoa ystävästä, joka oli todella herkkä ihastumaan miehiin ja sain jatkuvasti kuunnella näitä vastaavia tilityksiä. Viimeisin taisi olla mies, joka kävi ilmaamassa hänen patterinsa ja joka tiedettiin kristityksi.

Kävi ilmi, että ystäväni käsitti ystävällisyyden ja ihmisestä huokuvan rauhan rakkaudeksi, koska hän ei edes tiedostanut, mitä itse asiassa kaipasi.

Kerran sain kauniisti sanottua, että et sinä niihin miehiin rakastu vaan siihen rauhaan, mikä heistä huokuu. Kristuksen läsnä oloon. Silloin hän oivalsi asian itsekin. 

Hän oli yhä etsijä, ollut aina viimeisiin vuosiin saakka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/483 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suhteessa 10 vuotta nuoremman miehen kanssa. Ja sängyssä meni kyllä lujaa. Mutta arki ei olisi kyllä sujunut. Vaikka tuntui kuin olisisimme osanneet lukea toistemme ajatuksia. 

Vierailija
444/483 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi tapaaminen miehen kanssa. ei komea, ei rikas... mutta yksi katse riitti tiedostamaan sen että edessäni on elämäni rakkaus. Hän naimisissa ja lapsia. Minä varattu ja raskaana. Se jäi omaan mahdottomuuteensa mutta vuosien varrella mietin häntä usein. Kuulin eronneen. oma liittoni kesti vielä parisen vuotta ennenkuin erottiin. vuosi oman eroni jälkeen otin häneen yhteyttä ja sillä tiellä ollaan liki 30v ja rakkautta riittää

Vierailija
445/483 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut muutamia kertoja.

Nuorena minulla oli jotain syvempiä tunteita erään itseäni muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa. Tiesin, että hän tekisi mitä vain vuokseni ja pussailimme paljon. Ajeltiin hänen autollaan iltaisin ja juttua riitti.

Muutin pois koska uskonnosta johtuvan henkisen väkivallan vuoksi en olisi voinut jäädä sille seudulle asumaan.

Nykyään molemmat olemme naimisissa ja perheellisiä. Molempien suhteet voi hyvin. Silti tiedän, että syviäkin tunteita on vielä olemassa vaikka kumpikaan ei tee asialle mitään.

Jaoimme silloin nuorena niin paljon, että yhtä syvää tunnesidettä tuskin koskaan syntyisi.

Sanoisin että hän on rakas ystävä.

Vierailija
446/483 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin nuotena aina mieletöntä vetovoimaa erästä saman kylän 3v vanhempaa pitkää komeaa hymypoikaa kohtaan. Jostain syystä siitä saakka kun opin mn pojista ymmärtämään näin vain hänet, en ketään muuta. Taisi olla myös niin että hänen silmät jäi minuun kiinni. Kun bähän vanhenin, seutusteltiin 2,5 v. Se päättyi kannaltani ikävästi. En ole koskaan tuntenut sellaista kemiaa kenenkään kanssa. Toisaalta en myöskään niin pahasti särkenyt sydäntäni kuin hänen kanssaan. 

Nyt kun vuosikymmenten jälkeen taas näemme satunnaisesti, hän katsoo minua yhä pitkään ja syvälle sieluun ja saa ihan saman tunteen aikaiseksi kuin nuorena. Kukaan ei ole katsonut minua niin kuin hän. Kun olen hänen lähellään, sekoan, en tiedä mitä sanoa, sydän hakaa, korvissa suhisee, tekisi mieli vain kapsahtaa kaulaan ja suudella. Rakastan häntä jollain tapaa yhä. 

Vierailija
447/483 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun asunnossani ei ole käynyt ketään 'kristittyä miestä pattereita ilmaamassa'.

[Kommentti ylenpänä].

Ihastun harvakseltaan; silloinkin  jalat tiukasti maankamaralla. Ei haihatteluja. Harkittua, varovaista etenemistä. Las Vegas-häitä ei minun elämänkirjassani takuulla tapahdu. Ihastumisestahan on vielä matkaa rakastumiseen. 

Ei enempää tähän ketjuun.

Mukavaa iltaa.

Vierailija
448/483 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muna naisen pillussa ja tunne on uskomattoman hyvä.

Värisevät pallit tuo oman mausteensa siihen.

Kutiava persereikä hieman kiusaa hommia.

Kivekset ovat munan muotoiset, miksi sinä niitä  (tai tässä tapauksessa toisen niistä kun yksikössä kirjoitit ) survot naisen sisään?

Eihän penis ole munan muotoinen, miksi sitä sanot munaksi? Vai onko se munan muotoinen sekin??

Vierailija
449/483 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun asunnossani ei ole käynyt ketään 'kristittyä miestä pattereita ilmaamassa'.

[Kommentti ylenpänä].

Ihastun harvakseltaan; silloinkin  jalat tiukasti maankamaralla. Ei haihatteluja. Harkittua, varovaista etenemistä. Las Vegas-häitä ei minun elämänkirjassani takuulla tapahdu. Ihastumisestahan on vielä matkaa rakastumiseen. 

Ei enempää tähän ketjuun.

Mukavaa iltaa.

.

👋Oliko tarkoitus

saada näyttämään 

minun tekstiltäni? 🤔

Ylempi, ei 'yleNpi'.

.

Ei minun tekstini,

vaikka ei

minullakaan

mtn patterihuoltoja

ole kämpillä ollut,

patterit ovat ok. 🥳

Yhdyn hyvän illan 

toivotuksiin!

.

sE

Vierailija
450/483 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disgusting

Vierailija
451/483 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on, naapurin kanssa. Aina kun kohdataan pihalla tai rapussa, tuntuu kuin mitään muuta olisikaan ympäristössä. Yleensä sanatonta tai muutama sananvaihto, mutta se tapa jolla katsoo.

Vierailija
452/483 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se eka "hoito" silloin 90 luvun alussa. Nykyään olemme ystäviä. Molemmat tahoillaan naimisissa.  Vieläkin mietityttää jos olisi jääty yhteen. 

Vierailija
453/483 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina salaa naureskellut heille jotka kertovat ihanista vartalohieronnoista tanssilattialla, enpä naura enää. Viitisen vuotta sitten tanssin itseäni huomattavasti nuoremman miehen kanssa ja joku ihme tunne valtasi minut. Hänet myös. Tanssimme oli parasta kokemaani erotiikkaa vaikka mitään ihojen paineluja ei ollut. Niitä ei tarvittu, olimme vain kaksin sanattomassa maailmassamme ja valmiina ihan mihin tahansa. Sanattomasta sopimuksesta päädyimmme sänkyyni ja vapisten riisuttiin toisiamme, sain heti orgasmin ja se on ihme. Tapailimme muutaman kerran jälkihehkussa ja nautinto oli taattu. Olin pelännyt olevani frigidi nainen koska pystyin vain itse tuottamaan nautintoni. Nyt olen oikea Nainen!

Vierailija
454/483 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahdesti luullut kokeneeni, mutta luulin mitä ilmeisimmin väärin koska kumpikaan ei jäänyt.

Vierailija
455/483 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään ihanan miehen pelkkä läsnäolo saa sukat pyörimään jaloissani.

Jostain syystä meillä on jotain poikkeuksellista kemiaa ja keskustelut soljuu ja kestää kauan.

Vierailija
456/483 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä satuketju tämä on?

Vierailija
457/483 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä satuketju tämä on?

Hyvänmielen ketju, on ihanaa, kun tuntee sisällään jotain, joka saa hymyilemään koko päivän. Oli se sitten pelkkää haavetta tai pidemmälle johtavaa.

Vierailija
458/483 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, elämäni aikana kahteen eri mieheen. Ihan järjetön tunne. Saas nähdä kokeeko sellasta enää ikinä.

Vierailija
459/483 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Biologia tekee vaan kepposiaan. Elämänvaihe on sellainen, että lisääntyä pitäisi. Vastaan tulee toinen samanlainen, joka tietoisesti tai tiedostamatta elää samanlaista vaihetta. Omalla kohdalla se "kemia" hoidettiin pois panemalla niin hirveästi, että paikat oli kipeinä pitkään sen jälkeen. Hyviä orgasmeja muistelen saaneeni, mutta nainen oli ja on oikeastaan ihan samanlainen narsistifeministi, kuin monet muutkin. Lihomisen jälkeen vielä ihmetyttää, että mikä siinä tyypissä edes kiinnosti. M46

Vierailija
460/483 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ilmoittautuu yksi vahvan yhteyden kokenut. Onpas ollut herkistävääkin lukea näitä ihmisten kohtaamisia ja tarinoita - ne ovat antaneet myös minulle paljon voimaa viime aikoina tilanteen ollessa ns. vielä "päällä".

Olen tavannut erään miehen harrastuksen kautta. Alkuun en noteerannut häntä millään tavalla, eikä hänkään uskoakseni minua. Yksi päivä vain huomasin, että hänen lähellään oli aina hauskaa ja turvallista. Parin kuukauden jälkeen tunnen häntä kohtaan vahvaa läpitunkevaa emotionaalista kemiaa. Välillä tuntuu siltä, etten tiedä mistä toinen alkaa ja toinen loppuu, ja tuntuu vaan niin vahvasti että hän on "my person" ja haluaisin kuulua hänen elämäänsä. 

Harrastukseen kuuluu jonkin verran myös lähellä oloa, ja odotan ja pelkään niitä tilanteita erityisesti koska silloin jokin vahva energia ottaa vallan ja yhteenkuuluvuuden tunne on niin vahva. Tuntuu, että hän näkee minussa pienetkin nyanssit - herkkyyden ja vahvuuden, ja näen saman hänessä. Jotenkin ei tarvitse yhtään piilotella kuka on. Aina kun satumme samaan tilaan tai olemme kosketusetäisyydellä, niin hullulta kun se kuulostaakin  koen tulleeni kotiin. 

Olen ollut näiden hetkien jälkeen aivan loppu ja hämmentynyt. Olen myös vasten aiempia tapojani alkanut tissuttelemaan iltaisin - olo on vaan niin sekava tämän kaiken jatkuvasta analysoinnista. Koen erossaolon hänestö niin voimakkaasti, kai hänen pelkkä läsnäolo rauhoittaa vaan niin rauhatonta mieltäni. Juominen ei kyllä auta asiaan (ja onneksi mopo ei ole karannut mitenkään täysin käsistä) ja helpottuneena jo mietin että tiemme erkanevat harrastuksen päättymisen vuoksi pian. Samalla olen jo valmistautunut luopumistyöhön ja hyväksynyt, että elämässä tulee vastaan ihmisiä jotka sykähdyttävät ja saavat silmät säihkymään. Olen todella kiitollinen tästä kohtaamisesta, enkä varattuna lähde tekemään mitään aloitetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan