Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäiset, ostatteko itsellenne joululahjoja?

Vierailija
01.12.2021 |

Minä ostan ja joskus käärin joulupaperiin. Sitten aattoiltana avaan paketit ja yllätyn iloisesti. Tänä jouluna saan pleikkarin, puhelimen ja maastopyörän <3

Kommentit (332)

Vierailija
101/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen silleen yksinäinen, että saan lahjoja siskolta ja äidiltä. Ikisinkkuna yksinasujana, jonka kaverit ovat kadonneet keski-iän kiireisimpiin vuosiin, on ihan hyvä idea ostaa itselleen joululahja.

Ostan itselleni aina myös synttärilahjan. Totta kai itseään pitää kohdella kuin kaikkein rakkainta ihmistä kohtelisi :) Jos kaikkein rakkain saa minulta lahjan, myös minä saan minulta lahjan.

Vierailija
102/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan lahjoja ja tilaan joulupukin. Olen lahjoja avatessani vilpittömän hämmästynyt siitä mitä kaikkea kivaa olen saanut😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt, että jos olisin yksin joulun, niin ehdottomasti ostaisin jotain itselleni. En mitään roinaa tietenkään, vaan jotain mistä todella pidän. Rakastan joulua ja sen tunnelmaa ja tekisin siitä itseni näköisen. Hyvää ruokaa, joulukuusi, kynttilöitä, oleilua jne.

Ihanat joulut on olleet aiemminkin, mutta lapset alkavat lentää pesästä, että tuo voi olla tulevaisuutta.

Nauratti ajatus, että hektisen työn tekijänä mulla tahtoo omat asiat unohtua, joten jos ostaisin lahjoja itselleni vuoden varrella ja paketoisin ne samantien, olisivat mulle varmasti jouluna yllätyksiä. En varmaan muistaisi enää silloin mitä olen hankkinut😂

Vierailija
104/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo.. Viime vuonna en ostanut mitään ja jotenkin siitä tuli surkea olo kun ei ollutkaan minkäänlaista joululahjaa avattavaksi, että tänä vuonna aion taas ostaa. On tämä kyllä säälittävää ja lapsellistakin..

Vaikka toisaalta kyllähän mä ihan vaan itseäni varten laitan joulua kotiin ja teen jouluruokia ja hankin tiettyjä konvehteja niin miksi en sitten yhtälailla ilahduttaisi itseäni joululahjalla? Niin kai sitä moni muukin tietää jo ennalta mitä lahjaksi saa kun tekee lahjalistoja muita varten..

Älkää kukaan enää ikinä mollatko itseänne lapsellisuudestanne 😬

Lapsenomainen asenne pitää ihmisen mielen virkeänä ja välttää, ainakin toivottavasti kyynisen ihmisen negatiivisen asenteen 🤸‍♂️☃️🐇🐈😊

Hyvää omien ja muiden antamien lahjojen avaamisen iloa kaikille ❤❤❤❤

Vierailija
105/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ostanut itselleni joululahjoja, laittanut ne myös pakettiin. Kirjat, hajuvedet, korut...harvoin on mies osannut yllärinä ostaa parempia mitä itse hankin itselleni.

Vierailija
106/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen ketju. Onneksi en ole yksinäinen.

Vierailija
107/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yksinäinen mutta ostan silti joululahjoja itselleni😊 Mun antamat lahjat on niin parhaita.

Vierailija
108/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketissani on tuleva rakkaani

Vierailija
109/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Yleensä ne paketoidaan jo kaupassa ja osaan avata paketit/lahjakassit niin että pakkausmateriaalilla on vielä hyötykäyttöä.

Ostan yleensä kosmetiikkaa ja jotain muuta kivaa mistä on iloa pidemmäksi aikaa.

Koti on koristeltu jouluiseksi, on jo joulukuusi, valot, kynttilät, ym. Lahjat kuuluu myös asiaan. Teen myös niitä jouluruokia itselleni joista pidän.

Ei yksinäisyys estä joulunviettoa, vaikka tietysti olisi mukavaa viettää sitä muidenkin kanssa. Mutta jos ei itse luo itselleen hyvää fiilistä ja tee asioita joista tykkää niin aika ankeaa elämä olisi.

110/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää joululahjaksi se, että saan liikkua punainen nenä päässäni ympäriinsä ja näin antaa ihmisille joulumieltä 🤗🐈🐇☃️❄❤🌨❤

Vierailija
111/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään paketoin itselleni pyyhkeen, yöpaidan ja kirjan. 🎅 Joulua vietän iäkkäiden vanhempieni kanssa, joilta saan rahalahjan.

Vierailija
112/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tosi surullinen olo tästä ketjusta :(

t. yksinäinen itsekin

Vierailija
113/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä ottanut yhtään vapaapäiviäkään joululle vaan aion olla töissä. Annan perheellisten pitää pitkiä vapaita, mitä minä niillä teen? Istun kotona telkkaria töllöttämässä? Olen paljon mieluummin töissä.

Vierailija
114/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan joskus uuden hajuveden tai muuta vastaavaa "yllätykseksi". Voi vain toivoa, että tuoksu/laatu miellyttää :D

Tuo on muuten hyvä idea. Vanhan tutun hajuveden sijasta ostaa jotain uutta. Onpahan jotain yllätyksellisyyttä, joten se tuntuu vähän jonkun muun ostamalla. Kehtaisiko pyytää vaikka kirjakaupassa myyjää valitsemaan kirja minulle puolestani. Hän voisi paketoidakin sen niin, että näkisin sen vasta jouluna 😊.

Siihen voisin itse kirjoittaa viestin mielikuvituspoikaystävältäni.

Vierailija
115/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee tosi surullinen olo tästä ketjusta :(

t. yksinäinen itsekin

Mulle taas tuli jotenkin hyvä mieli ainakin joistain kommenteista. Kuinka sisukkaita moni meistä onkaan, että vaikka viettääkin joulun yksin, aikoo silti syödä jouluaterian, avata lahjoja ja joku kertoi oikein ostaneensa juhlamekon jouluksi.

Minusta todella ihailtavaa. Paljon hienompaa kuin kyyninen ärripurri asenne, että "en vietä joulua koska olen yksin". Itsekin olen yksin taas tämänkin joulun, mutta nautin silti joulun tunnelmasta. On yksinäisyydessäkin jotain haikeaa kauneutta ja yksinäinenkin saa nauttia joulusta.

Vierailija
116/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme se on ettei joulusta osata nauttia ilman lahjoja. Onko se joku lapsuudesta jäänyt pakkomielle ettei joulu tunnu miltään ilman sitä pakettien avaamisen jännitystä. 

Kyllä! Lahjat kuuluvat jouluun.

Sanoin jo vuosia sitten perheelle, että sinä vuonna kun en saa yhtään lahjaa, jouluateria katetaan leikkimökin terassille.

Tässä perheessä siis äitikin saa muutaman paketin.

Vierailija
117/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itselleni jouluksi vähän ' sitä vihreää'

Vierailija
118/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut niin kiltisti ja kuivin suin pitkän aikaa että on aika hemmotella itseään jouluna.  Niinpä ostan itselleni pullon jotain akvaviittia, toisen pullon tummaa Captain Morgania ja kolmannen pullon Carilloa.  Luonnollisesti jääkylmien akvaviittisnapsien, Carillo-jaffojen ja rommitotien ohessa menee Pirkka-olutta koko keissi.  Saattaapa mennä toinenkin.   Lisäksi minulla on HBO, Netflix, Disney+ ja Paramount, joita aion luukutta yötä päivää joulunpyhien läpi tissuttelun lomassa.  Ruoaksi aion tilata foodoran tuotantoa kotiovelle, jotta ei tarvitse edes kunnolla pukeutua koko aikana.

Vierailija
119/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan baareissa useita lahjoja itselleni ihan koko joulunpyhät.

Vierailija
120/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee tilattua verkosta kivoja juttuja loppusyksystä, minäkin jätän ne postipakettiin odottamaan jouluaattoa. Esim. kirjoja ja kampaamotuotteita annan itselleni joululahjaksi. Minun joululahjani ovat yleensä juttuja, mitkä ostaisin muutenkin, mutta kiva avata ne sitten jouluna. 

Sen lisäksi minulla on kaunis lahjakassi, joka kestää vuodesta toiseen. Sinnekin sujautan itselleni kivoja ylläreitä joulun alla. Sieltä voi löytyä sitten vaikka ripsiväri, ristikkolehti ja suklaata. Mikäs sen mukavampaa kuin saada jouluna vain mieleisiä lahjoja! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän