Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäiset, ostatteko itsellenne joululahjoja?

Vierailija
01.12.2021 |

Minä ostan ja joskus käärin joulupaperiin. Sitten aattoiltana avaan paketit ja yllätyn iloisesti. Tänä jouluna saan pleikkarin, puhelimen ja maastopyörän <3

Kommentit (332)

Vierailija
141/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itselleni, mutta kissoilleni kyllä.

Vierailija
142/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissamies kirjoitti:

Olet ihana ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliskin varaa kunnon pyörään. Edellinen varastettiin jälleen kerran. 

Itse ostellut poliisin huutokaupasta, hinnat siellä vaihdelleet melkoisesti kyllä. Ja varastettujahan nekin ovat. Kympistä päälle satkuun voi olla ihan samassa kunnossa riippuen miten sattuu väkeä menemään varastettujensa tilalle osteleen - osa myy sitten tori.fi jos halvalla on. Olisi pitänyt jonkun kerran ostaa koko varasto, aina ne multakin lähtee itsekseen pyöräileen ja nytkään ei fillaria ole. Ei kyllä talvella viitsisi ajellakaan joten ei sillä.

Ja siitä se idea sitten lähti kaupunkipyöriin...

:)

Vierailija
144/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissamies kirjoitti:

Miauuuu...minäkin olen aika kissimirri. Mitäs siihen sanot?

Vierailija
145/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri laitoin tilaukseen muutaman lahjan itselleni. Paketoin ne jouluksi ja kirjoitan oman nimeni niihin. Aattona arvuuttelen 'mitähän tässä paketissa on" ja avaan ne innoissani. "Wau, juuri tälläistä toivoinkin!"

Onnistunut joulu!

Vierailija
146/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itselleni joka joulu Remeksen uusimman ja myös paketoin sen. En tosin ole yksinäinen, mutta käyn aina ennen joulua Suomessa, joten hankin sen itselleni.

Vierailija
147/332 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluateriaksi ajattelin vähän viinaa ja rahoittavia ottaa. Ehkä tilaan itselleni prostituoidun, saanpahan edes sekunnin murto-osan ajan tuntea olevani elossa kunnes tajuan että mikään ei tullu miltään ja millään ei ole koskaan ollut eikä ikinä tule olemaankaan mitään väliä.

Vierailija
148/332 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koko syksyn tehnyt itselleni nettiostoksia, viimeksi tänään hain 2 pakettia.

t. yksinäinen 

Sama juttu. Muutenkin sairaana riskiryhmäläisenä olen hemmotellut itseäni yksinäisyydessä ja tuhlannut rahaa ihan itseeni, lapset jo aikuisia. Budbee on ihana ja vaarallinen kuljetusfirma, jonka kautta palauttaminenkin on niin helppoa, että kynnys esim. Furlan laukulle ja kalliille huiville madaltuu kummasti. Eli joululahjoja on tullut hankittua itselle, tosin myös lapsille.

Vierailija
149/332 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku mutta en ole yksinäinen. En osta joululahjoja, jouluruokia tai joulumakeisia. Käyn joulukuussa kaupassa mahdollisimman harvoin ja ostan vain perusruokaa. Joulun kulutuskiima ja jeesustelu ei ole ahdistanut enää vuosiin. Joulu ei nykyisin uhkaa fyysistä hyvinvointiani. Pitäkööt kauppiaat moskansa!

Vierailija
150/332 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään järkeä paketoida itselleen lahjoja kun tietää mitä paketissa on. Paperin haaskausta, eikä se paketin avaaminen tunnu missään.

Paketointi on huippukivaa. Melkein parasta koko lahjan antamisessa.

Vierailija
151/332 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ostan varmasti sen joka jouluisen lahjan itselleni; 3 tunnin session rahahuoran kanssa.

Vierailija
152/332 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli mieleen tästä versio: äidit, ostatteko itsellenne lahjoja jouluksi...

Ostan. Aikuisista lapsista tytär ostaa myös minulle kuten minäkin hänelle mutta aikuiselta pojaltani en ole saanut ikinä mitään, edes pyöreinä syntymäpäivinä, En aikaisemmin ajatellut edes sitä sen kummemmin enkä edes odottanut mitään mutta täytyy myöntää, että vähän se kirpaisee nyt; ihan korttikin joskus olisi riittänyt. Mutta eipä noilla lahjoilla rakkautta mitata.

Vierailija
153/332 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari joulua takaperin ostin itselleni sadevesijärjestelmän. Tai se tuli tietenkin torpalle, mutta kun se ei mitään ymmärrä joulusta eikä lahjoista, niin osoitin sen itselleni. Sen ansiosta ei tarvinnut enää murehtia hulevesistä ja tulvajärvistä tontilla. Hah!

Vierailija
154/332 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitän lahjansaajasta liikaa, niinpä jätän joululahjat  ostamatta tässä hankalassa taloustilanteessa odottamaan parempia aikoja. Joita tuskin koskaan tuleekaan.

Vierailija
155/332 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomeri vanhemmat vaatii koronapassia. Ei joulua heidän luona. Ei sota yhtä miestä kaipaa. En vietä joulua, vaikka lapsena oli rakas juhla. Monesta asiasta joutuu suomessa mies luopumaan pakotettuna.

Vierailija
156/332 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan. Olen ostellut kirjoja, levyjä, kaikkea hyödyllistä ja kivaa pitkin vuotta ja laittanut samantien heti pakettiin. Sitten on kivoja yllätyksiä kun avaa paketteja aattona.

Kukas minusta huolta pitäisi, ellen pidä itse?

Vierailija
157/332 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. En tuhlaa mihinkään roinaan. Elän pihisti. Joulu on minulle normaali päivä, syön halpaa ruokaa, kuten aina. En koe tarvetta jonkun, kalenteriin merkityn juhlapäivän tähden ostella mitään ylimääräistä, mitä en todella tarvitse.

Synkkää meininkiä. Kyllä joulua pitäisi juhlistaa AINA edes jotenkin. Muutenhan elämä on yhtä ja samaa päivästä toiseen.

Sellaista se kuule sadoille tuhansille työttömille on. 540 eur / kk ei juhlita. Elämä on selviytymistä. Vaikka tiedän että moni työllinen ja yritysjohtaja olettaa että työtön 540 eurolla viettää rietasta elämään ryypiskellen ravintolassa. En edes muista milloin viimeksi olisin ollut ravintolassa ja mieluummin ostaisin jonkun hyvän ruuan.

Vierailija
158/332 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Ja olen huomannut että paketointi, mielellään liikkeessä tekee siitä vielä enemmän lahjan ja sitten on kiva laittaa paketti kätköön vaatekaappiin odottamaan synttäripäivää taikka joulua odottamaan kuusen alle.  

Kun ei ole miesystävää ja muutaman läheisen kanssa lahjahomma on pientä ajattelevaisuutta mutta ei siis toiveiden toteutumista, niin järjestän iloa näin viisiin. :) Suosittelen muillekin yksinolijoille (myös suhteessa voi olla yksin tai niin ettei huomioida, kuten ketjusta luetaan)  järjestämään tunnelmaa ja taikaa, jos ei muita ole niin itselleen ja ympäristöönsä. Oon yön tullen hiipinyt laittamaan joulukuussa tonttuja kerrostalomme kerroksiin silleen, että ensin on 1 tonttu alakerroksessa, sitten seuraavana yönä tulee 2. tonttu toiseen kerrokseen ja 3.yönä kolmas kolmanteen kerrokseen ja niin edespäin, kunnes aattoyönä tulee jättikoon tonttu talon sisäänkäyntiaulaan. Hihi. 

Oletko ajatellut käydä terapiassa?

159/332 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mutta en kyllä vaivaudu niitä paketoimaan. Jotenkin ihana tuo sun tyylis. :D

"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles

Vierailija
160/332 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roinaa kaapit täynnä Joululahjaksi heitän turhaa romua pois ja teen tällätavoin pienestä elintilastani viihtyisämmän. Niistä muutamasta kullanarvoisesta neliöstä, jossa saan tässä maailmassa olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme