Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäiset, ostatteko itsellenne joululahjoja?

Vierailija
01.12.2021 |

Minä ostan ja joskus käärin joulupaperiin. Sitten aattoiltana avaan paketit ja yllätyn iloisesti. Tänä jouluna saan pleikkarin, puhelimen ja maastopyörän <3

Kommentit (332)

Vierailija
81/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aviossa, mutta sovimme jo vuosia sitten, ettemme osta toisillemme joululahjoja. Kumpikin hankkii itselleen mieleisen tavaran. Nyt ostin itselleni kosmetiikkakalenterin, onpahan 24 "lahjaa" tiedossa.

Vierailija
82/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minua ei tavara tee onnelliseksi. Olen tottunut askeettiseen elämään. Olen kulutuskriittinen, yksinäinen ja köyhä. En halua lisää tavaraa pieneen asuntoon. Kortin voisi tietysti lähettää itselleni. Tykkään postikorteista tosi paljon. -S-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliskin varaa kunnon pyörään. Edellinen varastettiin jälleen kerran. 

Itse ostellut poliisin huutokaupasta, hinnat siellä vaihdelleet melkoisesti kyllä. Ja varastettujahan nekin ovat. Kympistä päälle satkuun voi olla ihan samassa kunnossa riippuen miten sattuu väkeä menemään varastettujensa tilalle osteleen - osa myy sitten tori.fi jos halvalla on. Olisi pitänyt jonkun kerran ostaa koko varasto, aina ne multakin lähtee itsekseen pyöräileen ja nytkään ei fillaria ole. Ei kyllä talvella viitsisi ajellakaan joten ei sillä.

Vierailija
84/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukinkun ja joulukalan olen ostanut itselleni useimmiten lahjaksi. Kinkku jää tänä vuonna ostamatta, koska en aio tavata ketään koska en saanut ajoissa kolmatta rokotusta. Ei jaksaisi pitkiä aikoja maskin kanssakaan oleskella.

Sillä se hyvä olla että voi tarjota jos joku vierailee, en mä muuten välitä.

Vierailija
85/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin läh itselleni kortin vaikka tiedän saavani 3. Ostan myös arvan ja pienen suklaarasian(kiitos vinkeistä)

Vierailija
86/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sentään osta "lahjoja" itselleni mutta joulun alla on paljon hyviä tarjouksia, joita kannattaa hyödyntää. Olen jo ostanut mm. loistavia villaisia kotisukkia halvalla. Kaupat laittaa tarjoukseen lahjoiksi sopivia tuotteita, joita toki kannattaa ostaa myös itselleen.

Vierailija
87/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan. En sentään paketoi. :D

Vierailija
88/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tynnyrin sahtia jouluksi. Saan varmaan tappelun aikaiseksi itseni kanssa. Ajan itseni kirveen kanssa hankeen. (mikäli on valkoinen joulu).

Vierailija
89/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Vuosiin en ole saanut lahjoja mieheltäni kun olettaa että työttömänä tai opiskelijana lahjaa on siinä, kun hän maksaa osan laskuista ja vuokran. Ei ota huomioon minun työpanosta lapsista ja huushollista. Itse pelaa pelejä kaiket illat ja lomat. Olen ostanut itselleni kirjan lähes joka vuosi ja paketoin sen, jotta äidillekkin olisi paketti, mikä on lapsillekkin tärkeää. Rakastan kirjoja! Sivistäviä!

Vierailija
90/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ostaa ja aion myös paketoida, koska ne paketit on niin nättejä kuusen alla. Laitan muutenkin kunnon joulun, vaikka yksin olenkin, joten paketit kuuluu asiaan ilman muuta. Toi arpa oli hyvä idea. Kirjat kuuluu myös minun jouluun. Uusi jouluinen juhlamekkokin on hankittu.

Vierailija
91/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osta. toivon pääseväni pyhiksi töihin.

Vierailija
92/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itselleni lahjoja, jotka paketoin. Tylsää, kun lapset avaavat paketteja ja itsellä ei olisi mitään mitä avata.

Vierailija
93/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti. Saatan kyllä joulun alla ostaa itselleni jonkun vähän kalliimmaan asian, jota en ole raaskinut ostaa aikaisemmin. Se on vähän niin kuin lahja ja kiitos vuoden aikana tehdystä työstä. Pakettiin en jaksa pistää koskaan. Mielummin panostan ruokaan ja ostan hyviä herkkuja. Lämmin sohva, ruoka ja jouluelokuvat.

Vierailija
94/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan ostaa joulun aikaan jotakin, mutta se on puhdasta sattumaa enkä ajattele sitä joululahjana.

Vierailija
95/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette uusia kissanomistajia niin pieni varoituksen sana. Meillä kissa on ollut tukehtumisvaarassa kun syönyt pakettinarua, sitä sitten joutunut vetämään nielusta. Taatusti haavoja tullut. Nyt ei paketteja enää jätetä vahtimatta mikäli nauhallisia kun meidän mirri ei oppinut kahdestakaan kerrasta!

Vierailija
96/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joudun tiskaamaan kirjoitti:

en osta. toivon pääseväni pyhiksi töihin.

Osta sellanen pieni tiskikone niin ei tarvii itse tiskaa.

Vierailija
97/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perheellinen ja siitä huolimatta ostan itselleni lahjoja.

Yhden kerran jäin ilman lahjoja. Mies sanoi ei osannut ostaa, vaikka olin ilmoittanut hyvin selvästi mitä haluan. Mies teki myös näin ja hän sai toiveiden mukaiset.

Seuraavana vuonna mies vinkkasi mitä haluaa ja kysyin muistaako hän viime vuotta. Itse ei ostanut minulle mitään ja nyt minun pitäisi ostaa. Miten on, onko lahjominen täysin yksipuolista, vai miten mennään. Ei puhunut mitään, kumpikaan emme antaneet lahjoja.

Lasten vuoksi ostin itselleni muutaman paketin, mies oli narissut lahjattomuudesta vanhemmilleen ja saa heiltä muutaman paketin. Tämä on jäänyt. Nyt lapset tietävät ostan itselleni ja on ollut hyvä opettaakin jos haluaa jotain, pitää olla tarpeeksi rahaa sen ostamiseen.

Vierailija
98/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Ja olen huomannut että paketointi, mielellään liikkeessä tekee siitä vielä enemmän lahjan ja sitten on kiva laittaa paketti kätköön vaatekaappiin odottamaan synttäripäivää taikka joulua odottamaan kuusen alle.  

Kun ei ole miesystävää ja muutaman läheisen kanssa lahjahomma on pientä ajattelevaisuutta mutta ei siis toiveiden toteutumista, niin järjestän iloa näin viisiin. :) Suosittelen muillekin yksinolijoille (myös suhteessa voi olla yksin tai niin ettei huomioida, kuten ketjusta luetaan)  järjestämään tunnelmaa ja taikaa, jos ei muita ole niin itselleen ja ympäristöönsä. Oon yön tullen hiipinyt laittamaan joulukuussa tonttuja kerrostalomme kerroksiin silleen, että ensin on 1 tonttu alakerroksessa, sitten seuraavana yönä tulee 2. tonttu toiseen kerrokseen ja 3.yönä kolmas kolmanteen kerrokseen ja niin edespäin, kunnes aattoyönä tulee jättikoon tonttu talon sisäänkäyntiaulaan. Hihi. 

Vierailija
99/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole yksinäinen, mutta ostan silti itselleni lahjan, hajuveden ainakin:) hauska idea tuo paketoiminen<3

Vierailija
100/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri laitoin tilaukseen muutaman lahjan itselleni. Paketoin ne jouluksi ja kirjoitan oman nimeni niihin. Aattona arvuuttelen 'mitähän tässä paketissa on" ja avaan ne innoissani. "Wau, juuri tälläistä toivoinkin!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän