Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäiset, ostatteko itsellenne joululahjoja?

Vierailija
01.12.2021 |

Minä ostan ja joskus käärin joulupaperiin. Sitten aattoiltana avaan paketit ja yllätyn iloisesti. Tänä jouluna saan pleikkarin, puhelimen ja maastopyörän <3

Kommentit (367)

Vierailija
361/367 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen perheellinen, mutta monena jouluna ollut ainoa, joka ei ole saanut yhtään lahjaa. Täksi jouluksi ostin itsellenikin yhden 😊

Olen ilmoittanut perheelleni, että sinä jouluna kun muut saavat lahjoja, mutta minä en, jouluateria tarjotaan leikkimökin terassilla ulkona.

Eipä ole tarvinnut lahjoitta olla yhtenäkään jouluna.

Vierailija
362/367 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 55 tuuman telkkarin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/367 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai, aina! Vietän yleensä joulun kahdestaan koirani kanssa. Ja kummatkin saavat kauniisti paketoituja lahjoja. Koira saa leluja ja jonkun vaatteen. Itse saan tänä vuonna kirjan, korvakorut, toilettilaukun ja ihanan pyyhkeen. Itselle kun laittaa niin saapi sellaista mistä tykkää!  

Vierailija
364/367 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ostin vähän isomman telkan nyt kun mökin telkka lakkasi näkymästä lopullisesti. Vien melko uuden omani sinne ja ajattelen että tää uusi telkka olkoon joululahjani. Lastenlapsilleni vien lahjat ennen joulua. Tai heidän äideilleen, pukkihan ne jakaa.

Vierailija
365/367 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta itselle joululahjoja. Ostan sitten kun siltä tuntuu tai odotan alennusta.

Vierailija
366/367 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vien itseni Helsinkiin ja ostan itselleni 24h lipun. Ajelen ratikoilla ja metroilla ympäriinsä, odottaen että joku nainen tulisi juttelemaan sekä rakastaisi minut kuntoon. Tämä on jo kymmenes joulu eikä muutosta ole tullut kun naisille ei näköjään hyvä kunnollinen mies kelpaa.

Olen harrastanut samaa Tallinnassa monet vuodet. Ratikoilla tai busseilla baarikierroksia aamusta alkaen ja yöllä sitten vanhaan kaupunkiin. Usein on seuralainenkin löytynyt joskus ei. Tänä vuonna olen kotona kun puoliso on matkoillaan. Mukava rauhallinen kotijoulu. Niin sen telkan ostin. Kohta pikkukinkun ostoon ja kävelylle.

Vierailija
367/367 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan itselleni aikaa ja joulukoristellun kodin. En paketoi ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi