Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäiset, ostatteko itsellenne joululahjoja?

Vierailija
01.12.2021 |

Minä ostan ja joskus käärin joulupaperiin. Sitten aattoiltana avaan paketit ja yllätyn iloisesti. Tänä jouluna saan pleikkarin, puhelimen ja maastopyörän <3

Kommentit (332)

Vierailija
121/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion ostaa ja aion myös paketoida, koska ne paketit on niin nättejä kuusen alla. Laitan muutenkin kunnon joulun, vaikka yksin olenkin, joten paketit kuuluu asiaan ilman muuta. Toi arpa oli hyvä idea. Kirjat kuuluu myös minun jouluun. Uusi jouluinen juhlamekkokin on hankittu.

Ihanaa! Tämä sopisi minullekin! Jollain oli myös hyvä idea, että kirjakaupasta pyytäisi myyjän valkkaamaan jonkun kirjan joka tulis yllärinä. Voisi vaikka antaa vaihtoehtoja, että osuu varmasti omaan makuun, mutta että mikä kirja sit olisi, selviäisi jouluaattona.

Olen sen verran paljon jouluihminen vaikken varsinaisesti yksinäinen olekaan.

Vierailija
122/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maton ostin koska tuskin kukaan ois minulle sitä ostanut,,,on kylläkin jo käytössä😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän joulun muualla ja kun palaan kotiin, minua odottaa muutama paketti ihania lahjoja.

Vierailija
124/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tuhma, en saa lahjoja.

Vierailija
125/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en....mutta lähettelen joulukortteja;D🎅

Hauska idea! Sitten voisi esitellä muille kuinka paljon joulukortteja on saanut.

Ap

Ei yksinäisellä ole niitä "muita" kenelle esitellä.

Vierailija
126/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tuhma, en saa lahjoja.

Et ole ollut tuhma saat täältä halin ja pusun🤗😗

Vierailija
127/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paketissani on tuleva rakkaani

Toivottavasti palautusoikeuden kanssa myös ellet ole lahjaasi tyytyväinen😉

Vierailija
128/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo.. Viime vuonna en ostanut mitään ja jotenkin siitä tuli surkea olo kun ei ollutkaan minkäänlaista joululahjaa avattavaksi, että tänä vuonna aion taas ostaa. On tämä kyllä säälittävää ja lapsellistakin..

Vaikka toisaalta kyllähän mä ihan vaan itseäni varten laitan joulua kotiin ja teen jouluruokia ja hankin tiettyjä konvehteja niin miksi en sitten yhtälailla ilahduttaisi itseäni joululahjalla? Niin kai sitä moni muukin tietää jo ennalta mitä lahjaksi saa kun tekee lahjalistoja muita varten..

No totta kai itselle voi ja pitääkin ostaa lahjoja. Minä ostan myös, vaikka en ole sinkku. Ne lahjat on yleensä jotain sellaista jota todella tekee mieli mutta normaalisti en raski ostaa. Jotkut tarpeellisia ja käytännöllisiä ja jotkut ihan hemmottelulahjoja. Jouluna suon itselleni jotain hiukan tavallisuudesta poikkeavaa.

Vierailija
129/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paketissani on tuleva rakkaani

Toivottavasti palautusoikeuden kanssa myös ellet ole lahjaasi tyytyväinen😉

🤗

Vierailija
130/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äiti ja harvoin saan mitään oikeasti kivaa lahjaa keneltäkään. Joskus olen saanut uuden puhelimen mieheltä, mutta sekin jäi hänelle käyttöön, kun halusin täysin erilaisen omiin tarpeisiini. En silti osta itselleni lahjoja ja olen sanonut, ettei mulle tarvitse ostaa mitään. Saan ilon siitä, kun lapset avaavat omat paketit. Ostan sitten itselleni tarvitsemani jutut pitkin vuotta ja käyn joulun jälkeen alennusmyynneissä, jos jaksan.

Vierailija
131/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan itselleni tänä jouluna tavallaan aineettoman lahjan, menen silmälääkärille selvittämään voiko mulle tehdä laserleikkauksen. Jos se ei onnistu, niin täytynee poiketa kosmetiikkaosastolla.😁

Vierailija
132/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee tilattua verkosta kivoja juttuja loppusyksystä, minäkin jätän ne postipakettiin odottamaan jouluaattoa.  

Minä en varmaan uskaltaisi tehdä noin. Paketissa olisi kuitenkin väärä tai rikkinäinen tuote, jota ei enää saisi palautettua. 

Vierailija
133/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itselleni kirjoja ja joitain laadukkaita tuotteita. Laitanpa ne vielä joulupaperiin, kiitos ideasta!

Miksi ihmeessä meitä yksineläviä säälitellään? Olen elänyt lapsuuteni, nuoruuteni ja osan aikuisvuosistakin perheessä, joten kyllä tiedän ne onnellisetkin perhejoulut.

Nautin täysillä, kun kiireisen loppuvuoden päättävät joulupyhät, ja saan keskittyä kotona viettämään laatuaikaa ihan yksin. Ja on minulla samankaltaisia ystäviäkin, kukin viihtyy jouluaaton rauhassa yksinään ja vilpittömästi omasta vapaasta tahdostaan.

Vierailija
134/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen ehkä yksin, mutten yksinäinen kuitenkaan." Jotenkin niin meni erään laulun sanat.

En osta itselleni joululahjoja. Sen sijaan ostan tarvitsemani "lahjat" just silloin kun tarve tulee kohdalle. Tuntuis typerältä ostaa vaikka kamera vähän ennen jouluaattoa, kääriä se lahjapapereihin ja sitten vasta jouluaattoiltana yllättyneenä avata paketti.

Vierailija
135/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin uuden miekan.

Vierailija
136/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan, mutta en paketoi niitä.

Vierailija
137/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä foorumi ei ole yksinäisille ellet ole yksinhuoltaja vauvaikäiselle lapsellesi ja sinulla ei ole muuta kuin lapsesi ja koet ettei sinulla ole aikuista seuraa. Sinkut ostavat lahjojaan muilla foorumeilla. Lapsettomat pois täältä ja HETI!

Vierailija
138/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen äiti ja harvoin saan mitään oikeasti kivaa lahjaa keneltäkään. Joskus olen saanut uuden puhelimen mieheltä, mutta sekin jäi hänelle käyttöön, kun halusin täysin erilaisen omiin tarpeisiini. En silti osta itselleni lahjoja ja olen sanonut, ettei mulle tarvitse ostaa mitään. Saan ilon siitä, kun lapset avaavat omat paketit. Ostan sitten itselleni tarvitsemani jutut pitkin vuotta ja käyn joulun jälkeen alennusmyynneissä, jos jaksan.

Kyllä äitien osa on kurja. Moni äiti sanoo ostavansa itselleen joululahjan, ettei lapset ihmettele miksi äiti jäi ilman. Muistan itsekin kuinka tajusin jossain vaiheessa lapsena, että äiti on aina se joka jää ilman lahjoja. Koska isä ei ostanut äidille mitään, vaikka äiti teki kotona kaiken. Siitä lähtien aloin ostamaan jotain pientä äidille joka joulu ja veljenikin alkoi pari vuotta myöhemmin. Isän lahja hommattiin yhdessä äidin kanssa, koska se oli yleensä jotain vähän kalliimpaa. Edelleen ostan äidille joka joulu lahjan. Tiedän mistä asioista hän tykkää, joten se on hyvin helppoa.

Vierailija
139/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan joulua ja laitan siitä ihanan ihan ittelleni 🎄 Ostan jouluruoat ja joulukukan, käyn Kauneimmista joululauluissa ja katselen naapuruston jouluvaloja. Vaikka asun yksin, muistan silti läheisiä ja ystäviä pienin lahjoin. Joulusta voi hyvin nauttia sinkkunakin.

Aiemmin en ole ostanut lahjaa itselleni, mutta tänä vuonna ajattelin ostaa jotain pientä kivaa, ehkäpä lahjakortin hierontaan.

Vierailija
140/332 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään itselleni kirjan. Kaunokirjallisuus on minun juttuni ja tänä vuonna ostin Finlandia- palkinnon saaneen teoksen. Ostin myös uuden kaulahuivin ja pipon sekä suklaata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän