Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäiset, ostatteko itsellenne joululahjoja?

Vierailija
01.12.2021 |

Minä ostan ja joskus käärin joulupaperiin. Sitten aattoiltana avaan paketit ja yllätyn iloisesti. Tänä jouluna saan pleikkarin, puhelimen ja maastopyörän <3

Kommentit (332)

Vierailija
281/332 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin jo uuden älupuhelimen 2 päivää sitten ja oon ostanut pleikkari 5 jo aiemmin. En minä varta vasten jouluksi mitään osta ellei tule mieleen mitä oikeesti tarviin.

T: kiltti ja kunnollinen mies

Vierailija
282/332 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään joulua en ole viettänyt yksin. 

Kävin ulkomailla 2 viikkoa n kk sitten. En halua keltään lahjoja ja en anna. Matka oli sen verran kallis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/332 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin itselleni jalkahoidon!

Ostin suuhoidon koska en tuosta feedjobista tykkää.

Vierailija
284/332 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin jo uuden älupuhelimen 2 päivää sitten ja oon ostanut pleikkari 5 jo aiemmin. En minä varta vasten jouluksi mitään osta ellei tule mieleen mitä oikeesti tarviin.

T: kiltti ja kunnollinen mies

Mies? Ja ostaa lasten pelikonsolin??

Eipä ihme että olet yksinäinen ja sinkku.

Vierailija
285/332 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Toisenkin makkaralenkin.

Vierailija
286/332 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi vuotta pidin oman joulun leskeytymisen jälkeen ja aina ostin itselleni lahjan/lahjoja. Tietenkin! Pitäähän jouluna lahjoja olla <3

Vierailija
287/332 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ostan. Olen siis sinkku ja välit lapsuudenperheeseen kivuliaat ja huonot. Oli alkoholismia ja mt-ongelmia vanhemmilla. Se rikkoi myös sisarusten välejä. On mulla onneksi yksi sisarus, jonka kanssa olen hyvissä väleissä.

No anyway. Olen välillä viettänyt jouluja yksin ja olen oppinut nauttiminen niistäkin. Tänä vuonna saan jouluvieraita, mutta me on sovittu, ettei osteta aikuisten kesken lahjoja toisillemme. Minusta on kuitenkin ihanaa, että kuusen alla on pari pakettia. Olin sitten yksin tai seurassa.

Joten ostan kyllä itselleni lahjoja. Yleensä ainakin pari kirjaa, pyjaman tai pehmosukat joissa voi hipsutella kotona pyhänä, jonkun kasvonhoitojutskan, ehkä nätin joulumekon, mitä vaan mitä keksin. Yhtenä vuonna ostin tavaraa alesta jo tammikuussa ja laitoin ne pakettiin. Jouluun mennessä olin jo unohtanut oikeasti mitä paketeissa oli. Se oli hauskaa.

Vierailija
288/332 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin uuden moottoripyörän joulubonuksilla. En paketoinut.

Pistä nyt iso punainen rusetti edes siihen 🎀🎁 huikeat bonarit sinulla, olet onnekas!

Vierailija
289/332 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. 

Vierailija
290/332 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. 

*Niin siis ei ole varaa :D

Vierailija
291/332 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, pleikka5 ja uus telkkari. Itse kun ostaa niin saa mitä haluaa 🤗

Vierailija
292/332 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin itselleni jalkahoidon!

Minä ostin itselleni suuhoidon!

Vierailija
293/332 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo. Tilasin alesta langat islantilaisneuleeseen ja ajattelin joulunpyhinä aloittaa sen neulomisen, koska ei ole muutakaan menoa tai tekemistä. En kylläkään paketoi sitä lankakasaa ja muutenkin taitaa tänä vuonna jäädä joulu laittamatta ihan kokonaan.

Viime viikonloppuna laitoin pari valosarjaa, mutta niistä tulikin tosi surkea olo joten nyt ne kyllä on esillä mutta en viitsi pitää päällä. Voipi olla että siivoan ne takaisin varastoon jo tänään.

Harmittaa tämä fiilis, koska ostin viime jouluksi pari ihanaa tyynyliinaakin ja keittiöön talviverhot joita niitäkään ei innosta nyt edes vaihtaa.

Vierailija
294/332 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinoo ajattelin ostoo ja pakastepitsoja, uatoks tilloon huor,,, Hu,,,, huo,,, huonekaluja. 

Vierailija
295/332 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaton. Ehkä saan vihreitä kuulia lahjaksi.

Vierailija
296/332 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ruokaa,ei ole rahaa muuhun. 

Vierailija
297/332 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ostan ja paketoin. Ei tarvitse näytellä ilahtunutta jouluna vaan saa oikeasti mieluisan lahjan. Tänä vuonna kirjoja, suklaata ja punaviiniä.

Vierailija
298/332 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tänä vuonna hankkimassa minkäänlaista lahjaa, mutta ostin jo jouluksi vihreitä kuulia ja glögipullon. Lisäksi lähempänä joulua ostan hyasintin tai ehkä jopa sen sellaisen kolmen istutuksen. Jotain tuikkuja taisi jäädä viime joulusta eli ne varmaan polttelen pois. En tiedä, mutta ei ole fiilistä mihinkään ja nämä joululeffatkin lähinnä vaan v!tuttaa vaikka normisti näitä on ollut ihana katsoa.

Vierailija
299/332 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaton. Ehkä saan vihreitä kuulia lahjaksi.

Olisi muuten ihan paras lahja<3 Mulla vaan ei ole ketään joka lahjan antaisi niin ostin jo itse yhden rasian. Muita joulukarkkeja en tarvitse ja taitanee jäädä jouluruuatkin väliin vaikken kyllä koskaan mitään kinkkua ole itselleni paistanutkaan.

Vierailija
300/332 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme tietenkään, koska olemme yksinäisiä. Kenelle me niitä lahjoja muka ostaisimme?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan