Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäiset, ostatteko itsellenne joululahjoja?

Vierailija
01.12.2021 |

Minä ostan ja joskus käärin joulupaperiin. Sitten aattoiltana avaan paketit ja yllätyn iloisesti. Tänä jouluna saan pleikkarin, puhelimen ja maastopyörän <3

Kommentit (332)

Vierailija
321/332 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asuvana koitan aina loppuvuonna uusia kaikenlaisia tuotteita niin, että saisin joulun aikoihin tai uutenavuotena ottaa uusia tuotteita mahdollisimman paljon käyttöön. Jos uusittavia tuotteita on kertynyt  paljon, niin on se aika ylellistä availla niitä. Pieniäkin. Lahjoiltahan ne tuntuu.

Jotenkin se uusi vuosikin starttaa kivammin ja puhtaammalta pöydältä, kun aloittaa vuoden vaikka uuden meikkivoiteen ja puuterin tai kynsilakan kanssa.

Kalenterit ovat ihan heikkouteni. Uudenlainen pitää ehdottomasti saada yöpöydälle ja laukkuun uudeksi vuodeksi.

Myös se, jos järjestää jonkun paikan kotona uusiksi, vaikka vain kaapin tai laatikon, on kuin lahja.

Vierailija
322/332 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan yleensä pyhäpäivänäkin pöydän koreammaksi kuin arkena. Samoin jouluna ja uutenavuotena. Hopeanvärisiä tarjottimia, kynttilöitä, kukkia maljakossa, lautasliinat, katelautaset jne. Kynsilakkaa ja parfyymia itselle.

Miksi pitäisi yksin asuessa tyytyä vähempään tai koruttomaan juhlaan?

Itsenäisyyspäivänä katan sinistä, valkoista ja hopeaa, ja laitan esille Suomen lipun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/332 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yksinäinen mutta silti ostan itse jotain lahjoja itselleni. Yleensä lähinnä niitä lahjoja, joita en hinnan takia kehtaa pyytää keneltäkään. Se on oikeastaan vähän tylsää, kun mulla ei ole koskaan edullisempiakaan lahjatoiveita. Jos tarvin jotain edullista, ostan sen. Jäljelle jää sitten ne kalliit joita en raaski ihan vaan muuten ostaa, vaan hankin ne sitten joulu- ja synttärilahjoina itselleni. Mulle on kenenkään lähes mahdoton ostaa lahjoja tän takia..

Vierailija
324/332 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itselleni uuden pölynimurin. Vanhan vien autotalliin autoimuriksi. 

Vierailija
325/332 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin yllätysboxin kosmetiikkaa. En varmasti tule pettymään ;D 

Onko ihan eläimillä testattuja? 

Vierailija
326/332 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin ostaa, itselle ja muille. Ei saa olla muista riippuvainen eikä vaatia heiltä mitään, eikös se näin mene nykyään?

Vierailija
327/332 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ruokaa ja juomaa kuten mikä tahansa päivä.

Vierailija
328/332 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan matkan Italiaan huhtikuulle n 2 viikkoa

Vierailija
329/332 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule ostettua, ehkä alennusmyynneistä jotain sitten. Joulukalenteri-ohjelmaa odotan joulussa eniten. Toivottavasti on hyvä tällä kertaa. 

Vierailija
330/332 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan matkan Italiaan huhtikuulle n 2 viikkoa

en vietä joulua yksin, lähden maaseudulle

Vierailija
331/332 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe itseäni yksinäiseksi, mutta ostan itselleni lahjoja nytkin. Perheen kanssa joulua vietetään ja ehkä sukua ja ystäviä - vuodesta riippuen. Aina myös niin iloisesti yllätyn, kun "joku" on niin nappilahjan osannutkin mulle ostaa.

Jos olisi yksinäinen, niin mä saisi lahjavuoren ja ilahtuisin, kun joulupukki onkin kaiken osannutkin ottaa huomioon. Mä luulen, että kämppä olisi vielä enemmän joulun vallassa kuin nykyään. Perhe taitaa vähän rajoittaa mun jouluttamista.

Mä kyllä otan juhlapäivistä irti. Jotenkin niin vähän juhlaa ja satua/leikkiä, että pitää heittäytyä. esim synttäripäivänä pidän kruunua ja laitan vähän krumeluurinpaa mekkoa päälle. Myös töissä ja tarjoan kunnon prinsessakakkukahvit.

Itsenäisyyspäivänä tietenkin juhlamekossa katselen kättelyitä ja hörpin shampanjaa.

Mies ei välitä juhlia itseään tai oikeastan yhtään mitään. Lapset isompia, mutta kyllä ne mun hömpöteltäväksi suostuu. :)

Vierailija
332/332 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina aikuisena ostanut itselleni jotain kivaa jouluksi ja teen tämän ostoksen ikään kuin palkinnoksi sitten, kun joulu on tehty valmiiksi ja olen muistanut kaikkia muita. Joskus ei ole tähän omaan lahjaan jäänyt juurikaan rahaa, mutta joskus olen kyllä ostanut itselleni jopa jotain isompaa ja kalliimpaakin mihin olen säästellyt rahoja koko vuoden. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän