Miten te pystytte olemaan anoppilassa yötä
Syöminen toisten katsoessa, wc :(, puoliso taantuu, kokoaikaista vakoilua, saattaa tulla yllätysvieraita tai -lähtöjä jonnekin tapahtumiin tai vieraisille, pakotetaan saunaan :((((
Kommentit (89)
Syöminen toisten katsoessa? :D Et ole varmaan koskaan syönyt ravintolassa? Miten syöt töissä? Et todellakaan käy täysillä.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:40"]wc :([/quote]
Mitä siitä? Onko sinulla paha OCD?
Ja miten aikuisen ihmisen voi pakottaa saunaan, kantamalla?
Kolmas yöpymisyö alkamassa, ihan hyvin sujuu.
Kaikki ei ole ihan niin estoisia ja vainoharhaisia kuin sinä.
Pelkäätkö anopin WC:tä, onko siellä pottakummitus tai jotain? Ja miten se syöminen on niin pelottavaa? Syökö yksi kerrallaan ja muut sitten tarkkailevat suoritusta kriittisesti? MInkälaisilla välineillä vakoilevat, onko periskooppi ja salakatselukamerat?
ap, sinulla taitaa olla psykoottisia epäluuloharhoja...
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:49"]
[/quote]
Uskallatko sanoa että haluat katsoa Kingin? Niin, sitähän minäkin...
Saunaan en suostu kuin perheeni kanssa, mutta muuten ei valittamista. Isovanhemmat hoitaa lapset ja ulkoilee heidän kanssaan, pääsemme itse lenkkeilemään ja tekemään mitä haluttaa. Mummo tekee ruuat, siivotakaan ei tarvitse kuin lelujenkeräyksen verran. Pyykkikone pyörii tarvittaessa. Ehdotonta luksusta meille.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:52"]
Pelkäätkö anopin WC:tä, onko siellä pottakummitus tai jotain?
[/quote]
Asuvat kerrostalossa ja kauhea melkein sentin rako oven alareunassa :((
Ei olla sen luona yötä, kun asutaan samassa kaupungissa.
soukki juttu tai siten oot todella pihalla
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:40"]wc :([/quote] Mitä siitä? Onko sinulla paha OCD? Ja miten aikuisen ihmisen voi pakottaa saunaan, kantamalla?
[/quote]
Mikä se on? :((
Se puolison taantuminen on noista ainut, joka häiritsee. Vaimo kadottaa vanhempiensa luona vaimon roolin kokonaan ja muuttuu yhtäkkiä vanhempiensa lapseksi jälleen. Yrittää vain kaikessa miellyttää vanhempiaan.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:49"]
[/quote]
[/quote]
MIä aiankin uskaltaisin, tähän taoaan "Tykkään Kingi-ohjelmasta ja olisi kiva katsoa se. Tuleeko teillä samaan aikaan jotain muuta, omaa ohjelmaa?" Joka tapauksessa voisin laittaa ohjelman tallennukselle ja katsoa myöhemmin kotona.
Pelkäätkö ihan oikasti noi paljon ihmisiä? Miksi?!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:49"]
[/quote]
[/quote]
No oikeastaan se on hirmuista schaibaa, mutta kyllä se varmaan katsotaan, ja umk myös :D
Saunassa käyn välillä anopin kanssa, välillä mieheni. Syön mielelläni, anoppi tekee mielettömän hyvää ruokaa. Mulla on ärtyväsuoli joten sen takia vessareissut voi olla välillä hankalia mutta meillä on onni myötä ja voidaan asua eri talossa kuin appivanhemmat vaikka ollaan heillä kylässä. Sukutila joten rakennuksia on paljon.
Lisäksi mä harrastan anopin kanssa paljon ja ne on aina vierailun kohokohtia :)
Olen ollut sekä anoppilassa että appiukon luona.. Mikä siinä pitäis pelottaa? Melkein joka kerralla syömmekin jotain kun käymme. Ajomatkaa kun on reilu2tuntia/suunta. Ihan olen uskaltanut anopin ruokia syödä,tosin hieman olemme erimieltä ruokavaliostani mutta sitten olen vain kohteliaasti kieltäytynyt jos on jotain mitä en voi syödä. Elossa olen vieläkin vaikka olen sekä syönyt ja yöpynyt anopilla :)
Hyvin. Vielä kun pääsisi anopin kanssa vällyjen väliin. T:m34
onko oikeasti ihmisillä noin kamalia anoppeja kun aina saa näitä valituskeskusteluja lukea??
14:niitäkin on,aikuisten oikeesti. Tavallisella naisella voi olla horror anoppila.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:42"]
Syöminen toisten katsoessa? :D Et ole varmaan koskaan syönyt ravintolassa? Miten syöt töissä? Et todellakaan käy täysillä.
[/quote]
meidänkin anoppilassa jouduin joskus syömään toisten katsoessa. miten te muut?